Dat was maar een gokje hoor!quote:
Misschien een opfriscursusje volgen?quote:
Dat komt door de nachtbaggersessie he, daardoor word je flink geprikkeld!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
neen, wat ben je lekker scherp vandaag!
Sale is heerlijk he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
even snel en daarna snel koken want: hongerrrrrrr:
Rok bij SPS: 89,95 25 euro!
Truitje op tweede foto: WE 19,95 10 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laarzen bij zo'n échte schoenenwinkel: 119,95 39 euro!
[ afbeelding ]let niet op mijn kop en de vaagheid van de foto, ben brak, ziek en heb 'n bad hairday
Ja preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef neen het volgende:
[..]
Dat komt door de nachtbaggersessie he, daardoor word je flink geprikkeld!
Staat je héél erg leuk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
even snel en daarna snel koken want: hongerrrrrrr:
Rok bij SPS: 89,95 25 euro!
Truitje op tweede foto: WE 19,95 10 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laarzen bij zo'n échte schoenenwinkel: 119,95 39 euro!
[ afbeelding ]let niet op mijn kop en de vaagheid van de foto, ben brak, ziek en heb 'n bad hairday
Die zag ik ook als eerst met de combinatie "bad hair day"quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
Maar op die foto waar je dat oranje shirt aan hebt zijn je armen nogal harig
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef neen het volgende:
Ik vind het je leuk staan Moblo, je moet altijd dit soort shizzle dragen. Alleen houd ik niet zo van laarzen, ik weet het niet het doet me altijd aan paardrijdsters, of amazones zoals zij willen heten, denken.
ik ben bang voor harsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
Nouja zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind het met het gestreepte truitje juist ook superleuk staan! Echt toffe kleren, moblo. Hoewel ik zelf niet van de laarzen ben. Of in elk geval niet als ze onder 'n rokje of over de broek zijn.
Ik zit hier chagrijnig te wezen trouwens. Vriendlief en ik gingen uit eten + naar de film vanavond. De film begint om 8 uur en meneer is nog steeds niet terug van werk. En niet even iets laten horen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |