Ik bedoelde je laarzen!! Goed dat je ze nog even laat zien!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was heul geen spijkerrok! En zo mini was ie ook niet!
[ afbeelding ]
nu weer even verder bijlezen
Ik ga niet 50 kilometer fietsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kun je niet meer fietsen nu je je rijbewijs hebt?
Viel spass!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bedoelde je laarzen!! Goed dat je ze nog even laat zien!![]()
En nu ben ik weer de stad in! Bis speeter1
Geen idee.... wat zal het vliegen zijn.... 3 kwartier? Maarja, komt de rest op het vliegveld nog bij he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een idee hoelang je van Heatrow naar HolSchip onderweg ben?
iets minder dan een uurtje vliegen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan wordt het een uur en drie kwartierquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee.... wat zal het vliegen zijn.... 3 kwartier? Maarja, komt de rest op het vliegveld nog bij he.
Dan is Wilders al wel weer in NL gok ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets minder dan een uurtje vliegen!
quote:Er is een zeer sterke daling in de productie industrie, maar de voedings- en genotmiddelenindustrie deed het relatief het beste met bijna 1 procent minder productie
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
Dit is toch geen NederlandsVik?
[..]
Minder dan een uur (tijdsverschil is hierin meegenomen). Incl douane enzo. In Heatrow was ik binnen 5 min van vliegtuig naar koffers naar metro. Vloog met BMI.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Jawel hoor. Ik zie niets vreemds (behalve dan dat 'productie' en 'industrie' aan elkaar geschreven moeten worden). Wat snap je dan niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
[..]
Misschien dat productie-industrie met een streepje er tussen moet, maar verder zie ik niet in wat er fout aan is. Wat snap je niet dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
[..]
O ja, streepjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat productie-industrie met een streepje er tussen moet, maar verder zie ik niet in wat er fout aan is. Wat snap je niet dan?
is dit mn samenvattig van vandaag? Dat jij dit de hele dag geluisterd heb?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef kwakveense het volgende:
ik luister nu de hele tijd dat brigitte kaandorp liedje. moet er niet meer van huilen...maar ik vind t zo mooi!
nog een keer t linkje
neen, wat ben je lekker scherp vandaag!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef neen het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Greys pest, dan pakt ze je op je taal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |