Ik bedoelde je laarzen!! Goed dat je ze nog even laat zien!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was heul geen spijkerrok! En zo mini was ie ook niet!
[ afbeelding ]
nu weer even verder bijlezen
Ik ga niet 50 kilometer fietsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kun je niet meer fietsen nu je je rijbewijs hebt?
Viel spass!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik bedoelde je laarzen!! Goed dat je ze nog even laat zien!![]()
En nu ben ik weer de stad in! Bis speeter1
Geen idee.... wat zal het vliegen zijn.... 3 kwartier? Maarja, komt de rest op het vliegveld nog bij he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een idee hoelang je van Heatrow naar HolSchip onderweg ben?
iets minder dan een uurtje vliegen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan wordt het een uur en drie kwartierquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:13 schreef neen het volgende:
[..]
Geen idee.... wat zal het vliegen zijn.... 3 kwartier? Maarja, komt de rest op het vliegveld nog bij he.
Dan is Wilders al wel weer in NL gok ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
iets minder dan een uurtje vliegen!
quote:Er is een zeer sterke daling in de productie industrie, maar de voedings- en genotmiddelenindustrie deed het relatief het beste met bijna 1 procent minder productie
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
Dit is toch geen NederlandsVik?
[..]
Minder dan een uur (tijdsverschil is hierin meegenomen). Incl douane enzo. In Heatrow was ik binnen 5 min van vliegtuig naar koffers naar metro. Vloog met BMI.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Jawel hoor. Ik zie niets vreemds (behalve dan dat 'productie' en 'industrie' aan elkaar geschreven moeten worden). Wat snap je dan niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
[..]
Misschien dat productie-industrie met een streepje er tussen moet, maar verder zie ik niet in wat er fout aan is. Wat snap je niet dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Ik snap iets niet
[..]
O ja, streepjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat productie-industrie met een streepje er tussen moet, maar verder zie ik niet in wat er fout aan is. Wat snap je niet dan?
is dit mn samenvattig van vandaag? Dat jij dit de hele dag geluisterd heb?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:20 schreef kwakveense het volgende:
ik luister nu de hele tijd dat brigitte kaandorp liedje. moet er niet meer van huilen...maar ik vind t zo mooi!
nog een keer t linkje
neen, wat ben je lekker scherp vandaag!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef neen het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Greys pest, dan pakt ze je op je taal!
Dat was maar een gokje hoor!quote:
Misschien een opfriscursusje volgen?quote:
Dat komt door de nachtbaggersessie he, daardoor word je flink geprikkeld!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
neen, wat ben je lekker scherp vandaag!
Sale is heerlijk he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
even snel en daarna snel koken want: hongerrrrrrr:
Rok bij SPS: 89,95 25 euro!
Truitje op tweede foto: WE 19,95 10 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laarzen bij zo'n échte schoenenwinkel: 119,95 39 euro!
[ afbeelding ]let niet op mijn kop en de vaagheid van de foto, ben brak, ziek en heb 'n bad hairday
Ja preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef neen het volgende:
[..]
Dat komt door de nachtbaggersessie he, daardoor word je flink geprikkeld!
Staat je héél erg leuk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]let niet op mijn kop en de vaagheid van de foto, ben brak, ziek en heb 'n bad hairday
Die zag ik ook als eerst met de combinatie "bad hair day"quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
Maar op die foto waar je dat oranje shirt aan hebt zijn je armen nogal harig
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:26 schreef neen het volgende:
Ik vind het je leuk staan Moblo, je moet altijd dit soort shizzle dragen. Alleen houd ik niet zo van laarzen, ik weet het niet het doet me altijd aan paardrijdsters, of amazones zoals zij willen heten, denken.
ik ben bang voor harsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat je héél erg leuk!
Nouja zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind het met het gestreepte truitje juist ook superleuk staan! Echt toffe kleren, moblo. Hoewel ik zelf niet van de laarzen ben. Of in elk geval niet als ze onder 'n rokje of over de broek zijn.
Ik zit hier chagrijnig te wezen trouwens. Vriendlief en ik gingen uit eten + naar de film vanavond. De film begint om 8 uur en meneer is nog steeds niet terug van werk. En niet even iets laten horen ofzo.
Bij productieindustrie krijg je klinkerbotsing, dus een streepje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was maar een gokje hoor!Ik wist het niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Leuk! Vooral de rok, sjiek hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat we beiden niet meer halen. Het is allemaal geen ramp. Er draait genoeg leuks (ook later) en we hadden niet gereserveerd ofzo. Hij is het ook niet vergeten, dat weet ik wel. Maar soms (lees: vaak) gaat het gewoon zo op z'n werk. Hij heeft het druk, geen tijd om me te sms'en en dan zit ik 2 uur lang thuis te wachten als een zielige puppyquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Blaat!Het uit eten haal je dus sowieso ook al niet meer bedoel je? En de film waarschijnlijk ook niet?
Zou hij het vergeten zijn?
Heel mooi, het hele setjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie knijpt me? MoBlo in rok en met laarzen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
yay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij productieindustrie krijg je klinkerbotsing, dus een streepje.
En Goodbye:. Ik ben 2 weken geleden aan m'n hoofd geopereerd dus ik ben zwak en zielig
Ja, hoe lang mag je dat nog gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het ook niet gezien btw
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zie niets vreemds (behalve dan dat 'productie' en 'industrie' aan elkaar geschreven moeten worden). Wat snap je dan niet?
Chico, is DNA een stofquote:Dat gebeurt door wijzigingen te maken in het DNA, de stof die drager is van erfelijke eigenschappen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef mspoez het volgende:
Eten tijdens de film?
Hoop maar dat er niets is, BS, en dat ie straks schuldbewust komt opduiken met een bos bloemen en heel veel kusjes.
Ah!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderste foto, op de achtergrond van de laarzen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Dit soort kleding kan je dus ook gewoon doordeweeks aan he Mo, niet meer alleen op bruiloften!
Het staat je zo tof!
Ow, gewone recht zo die gaat spijkerbroekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Mijn hand raakt de deurkruk van deur 1 al aan![]()
Maar nu ben ik wel benieuwd wat voor broeken je draagt!
Good for you girlquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:07 schreef kwakveense het volgende:
ik blijf wel bloggen hoor elies! heb een hele fijne week gehad hier, vandaag even een dipje, maar das a stukken bter dan vorige week - minder "paniek"
Zolang als ik het zelf nodig achtquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoe lang mag je dat nog gebruiken?![]()
Ben je resistent tegen of ben je resistent voor iets?quote:. Een nadeel is echter dat insecten hier resistent tegen kunnen worden
Voor welke baan ging je eigenlijk solliciteren?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
Gesprek ging heel goed trouwens.
Lijstje:Brinta Sollicitatiegesprek Energiebroodje (Bakker Bart), 3 plakken roggebrood Afwikkeling schadegeval 1 zuurdesemboterham pindakaas Planten 15 berberis & 30 zwarte elzen Couscous, klein lamsschenkeltje (de rammetjes waren wel wat erg klein toen ze geslacht werden ) , lading gemengde groenten, pindasaus. Fruitsalade met warme custardvla toe.
Ik draag liever ook niet te wijde spijkerbroeken hoor, ik ben maar klein!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gewone recht zo die gaat spijkerbroeken
Ik ben 1:64 en iets te bollig. Je moet het niet mooier willen maken dan het isquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik draag liever ook niet te wijde spijkerbroeken hoor, ik ben maar klein!Je ziet nu heel veel van die flared jeans en ik vind ze echt tof. Maar ik vind dat je daar toch minstens 1.75 en slank voor moet zijn
Ik denk eigenlijk dat dat de arm van René isquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ah!
Ik doe gewoon de eliplady erover Mo(oi)blo, 10 minuten tanden op elkaar en je kan er maanden tegen.
Aambeienzalfquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Weet iemand hier iets tegen gescheurde mondhoeken?
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
Ik ben 1.63 en iets te bollig. Ik draag dus maar veel rokjes en jurkjes want taille is wel aanwezigquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben 1:64 en iets te bollig. Je moet het niet mooier willen maken dan het is
DNA is een molecuul. Een molecuul waar door middel van de base-sequentie de genetische eigenschappen van een organisme zijn vastgelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.
.
[..]
Chico, is DNA een stofKan dat niet specifieker?
Ik zou gewoon "de drager van de erfelijke eigenschappen" van makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.
.
[..]
Chico, is DNA een stofKan dat niet specifieker?
Mijn garp is allang verziekt dus maak je er niet druk omquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Die met dat oranje shirt is toch gewoon een ander?
Of verziek ik nu een grap?
Vik: juist omdat Mo zoveel is afgevallen en nu zo'n beeldig figuurtje heeft moet ze zich wat vaker in dit soort outfitjes hullen. Omdat ze het waard is en het kan hebben! Hatsekidee! Maar oke, laat ze zich eerst maar eens de complimenten en jaloerse blikken op de bruiloft welgevallen, dan ziet ze het vanzelf wel in dat ze dit vaker aan moet doen
Softwaretester.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Voor welke baan ging je eigenlijk solliciteren?
Resistent tegen, volgens mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:
Staat je echt goed Mo!!
Laatste vraag
[..]
Ben je resistent tegen of ben je resistent voor iets?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
O het is voor een bruiloft? Je kan er echt zoooo bodschappen in doen! Helemaal niet opvallend, hartstikke leuk juist door die laarzen!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Hm, of toch resistent voor. Fuckeduck, nu twijfel ik.
Resistent voor toch denk ik!
Dan heb jij een andere Google dan ik!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Google geeft trouwens drie keer zoveel hits voor 'resistent tegen' als voor 'resistent voor'.
Wat een verschillende dingen zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Softwaretester.
Nu bij een bedrijf van 160 man, waar het ontwikkelen van software de kernactiviteit is.
Morgen 2e gesprek bij een ander bedrijf, waar het slijten van kredieten aan arme sloebers de kernactiviteit is.
Ik denk dat bij de kredietboer meer geld te verdienen is voor mij, maar het werk ook veel veeleisender is. En het is beide op 1 uur enkele reis.
Wat is jouw dagvulling?
Heb je wel aanhalingstekens gebruikt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere Google dan ik!![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 105.000 voor resistent tegen
Resultaten 1 - 10 van circa 215.000 voor resistent voor
Een bruiloft vind ik niet zo speciaal, toughquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]MoBlo wil juist iets speciaals en nu zeg jij het doodgewone kleren zijn waar ze niet in opvalt!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |