Ik ben 1:64 en iets te bollig. Je moet het niet mooier willen maken dan het isquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik draag liever ook niet te wijde spijkerbroeken hoor, ik ben maar klein!Je ziet nu heel veel van die flared jeans en ik vind ze echt tof. Maar ik vind dat je daar toch minstens 1.75 en slank voor moet zijn
Ik denk eigenlijk dat dat de arm van René isquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ah!
Ik doe gewoon de eliplady erover Mo(oi)blo, 10 minuten tanden op elkaar en je kan er maanden tegen.
Aambeienzalfquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Weet iemand hier iets tegen gescheurde mondhoeken?
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
Ik ben 1.63 en iets te bollig. Ik draag dus maar veel rokjes en jurkjes want taille is wel aanwezigquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben 1:64 en iets te bollig. Je moet het niet mooier willen maken dan het is
DNA is een molecuul. Een molecuul waar door middel van de base-sequentie de genetische eigenschappen van een organisme zijn vastgelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.
.
[..]
Chico, is DNA een stofKan dat niet specifieker?
Ik zou gewoon "de drager van de erfelijke eigenschappen" van makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Perceptie klopt niet. Het was misschien taalkundig correct maar niet economisch kwam ik achter.
.
[..]
Chico, is DNA een stofKan dat niet specifieker?
Mijn garp is allang verziekt dus maak je er niet druk omquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
Die met dat oranje shirt is toch gewoon een ander?
Of verziek ik nu een grap?
Vik: juist omdat Mo zoveel is afgevallen en nu zo'n beeldig figuurtje heeft moet ze zich wat vaker in dit soort outfitjes hullen. Omdat ze het waard is en het kan hebben! Hatsekidee! Maar oke, laat ze zich eerst maar eens de complimenten en jaloerse blikken op de bruiloft welgevallen, dan ziet ze het vanzelf wel in dat ze dit vaker aan moet doen
Softwaretester.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Voor welke baan ging je eigenlijk solliciteren?
Resistent tegen, volgens mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:
Staat je echt goed Mo!!
Laatste vraag
[..]
Ben je resistent tegen of ben je resistent voor iets?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
O het is voor een bruiloft? Je kan er echt zoooo bodschappen in doen! Helemaal niet opvallend, hartstikke leuk juist door die laarzen!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Hm, of toch resistent voor. Fuckeduck, nu twijfel ik.
Resistent voor toch denk ik!
Dan heb jij een andere Google dan ik!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Google geeft trouwens drie keer zoveel hits voor 'resistent tegen' als voor 'resistent voor'.
Wat een verschillende dingen zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Softwaretester.
Nu bij een bedrijf van 160 man, waar het ontwikkelen van software de kernactiviteit is.
Morgen 2e gesprek bij een ander bedrijf, waar het slijten van kredieten aan arme sloebers de kernactiviteit is.
Ik denk dat bij de kredietboer meer geld te verdienen is voor mij, maar het werk ook veel veeleisender is. En het is beide op 1 uur enkele reis.
Wat is jouw dagvulling?
Heb je wel aanhalingstekens gebruikt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere Google dan ik!![]()
Resultaten 1 - 10 van circa 105.000 voor resistent tegen
Resultaten 1 - 10 van circa 215.000 voor resistent voor
Een bruiloft vind ik niet zo speciaal, toughquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]MoBlo wil juist iets speciaals en nu zeg jij het doodgewone kleren zijn waar ze niet in opvalt!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |