abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65988906

Het vorige deel: Slank de zomer in # 552- Met ondergoedpraterij

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

SHE, come back to me please en ik bedoelde niet véél dikker hoor, alleen een klein beetje maar. Ik vond 'r maar eng mager.

[ Bericht 50% gewijzigd door conleche op 12-02-2009 15:58:24 ]
pi_65988915
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
en het is allemaal mijn schuld

het wordt tijd dat ik weer 's een ban krijg geloof ik
(en nee, dit was geen banaanvraag )
Ow MoBlo, soms vind ik je echt om op te schieten

Tevens FiPo
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:49:08 #3
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65988930
Inductie is net als gas en keramisch geen koken!

Koken doe je op GAS met VUUR!!!

En dat zegt een kok!
Waanzin steeds met die gekke kookvormen, dat is alleen maar verwarmen vind ik. Ik kan hier echt niet koken op die gekke electro plaat van me. Gewoon vuur, dat is ook handig met sigaretten en kaarsen meteen.

@CL Thorne van de BBBBBBBBBBBBBBBBBold and the beautifull... (waarom ken ik dit)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:49:12 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65988932
tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_65988935
Ik blijf maar door slotjes heen posten, ik moet echt eens iets beter op gaan letten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65988972
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ow MoBlo, soms vind ik je echt om op te schieten

Tevens FiPo
ik bedoelde echt dat 't mijn schuld is dat Greys nu boos is op Vik (door mijn c/p van msn) en dat dit hele gedoe uberhaupt niet was gebeurd als ik in mn nest was blijven liggen vanochtend
Ja doei.
pi_65988974
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je lief een blijvertje is?
[..]
Hij is al bijna 4 jaar bij me, dus ik denk het wel Al kan ik 'm af en toe wel achter het behang plakken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2009 @ 15:51:26 #8
70532 loveli
N
pi_65989012
Wat is er dan met Thorne gebeurd?
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 februari 2009 @ 15:51:45 #9
163650 Greys
pi_65989026
Vik, wat laag van je om te gaan schelden. 'Achterlijk'
Ik had je hoger ingeschat.

Tevens tvp, want ik ga nu de computer uit gooien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65989045
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:50
Hij is al bijna 4 jaar bij me, dus ik denk het wel Al kan ik 'm af en toe wel achter het behang plakken.
Echte liefde.

Zwahiel: mijn vader is ook kok, verdient er zijn geld mee en kookt op een AGA.
pi_65989072
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef loveli het volgende:
Ik heb geen idee! Ik weet wel dat ie er iedere keer anders uitzag.
pi_65989092
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf maar door slotjes heen posten, ik moet echt eens iets beter op gaan letten.
DaD-je, heb je al zo'n muffinblik van de Ikea? In de categorie 'echt waar voor je geld'?
pi_65989110
TVP. Zo.

Ik snap de ballen niet meer vamn. De ruzies en intriges hier zijn hier gofterredomme nog dikker dan in B&B, ATWT en GTST bijeen. .
Hou het luchtig, tel tot 10. Don't have a cow.
Fok!bejaarde
pi_65989132
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

DaD-je, heb je al zo'n muffinblik van de Ikea? In de categorie 'echt waar voor je geld'?
Tuurlijk heb ik een muffinvorm! Van de kerstman gekregen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65989137
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef loveli het volgende:
Die raakte in coma van de combi asperientje + double Whisky. .
Fok!bejaarde
pi_65989139
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Echte liefde.

Hihihi, toen we net wat hadden heb ik ook echt maaaaaaaanden op een roze wolk gezeten
pi_65989171
Kan iemand me vertellen wie Thorne is, wat er met hem is gebeurd en wat dat met Zwahiel te maken heeft?
Dank vast.
pi_65989198
ik ga zo maar decadent winkelen bij de C&A en Van Haren
Ja doei.
pi_65989203
En Lau, een echte vent kookt op vuur.
En bij gebrek aan een groot houtvuur in de achtertuin is gas de enige andere optie.
Fok!bejaarde
pi_65989214
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Die raakte in coma van de combi asperientje + double Whisky. .
Neee!!! Dat meen je niet!!!
Wat verschrikkelijk!!!
je moet er zelf even de uithalen bij bedenken

Is het daarna wel weer goed gekomen met hem?
pi_65989228
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef Anosmie het volgende:
TVP. Zo.
Hoe krijg jij die smiley als PI?

Edit: Hij valt ook in de quote weg.
pi_65989237
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar decadent winkelen bij de C&A en Van Haren
Hoor jij niet ziek in bed te liggen?
pi_65989238
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:56 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Neee!!! Dat meen je niet!!!
Wat verschrikkelijk!!!
je moet er zelf even de uithalen bij bedenken

Is het daarna wel weer goed gekomen met hem?
Volgens mij is hij na 3 halfzachte pogingen nu dan toch echt hastikke dood gebleven.
Fok!bejaarde
pi_65989264
ik volg het allemaal niet meer
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65989279
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hoor jij niet ziek in bed te liggen?
ik ben op mn werk, moet kattenvoer halen en morgen naar een bruiloft en de nette kleding die ik heb zakt af en nette schoenen heb ik niet meer, alleen mn bergschoenen, allstars en motorlaarzen..
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:58:59 #26
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65989299
damn damn damn damn!

Of ik mee ga op wintersport in maart....

JAHAAAAAAAAAAAAAAAA IK WIL IK WIL WIL WILLLLLLLLLLLLL!

Nu nog ff centen zien te verkrijgen voor deze nieuwste uitspatting van geldverspilling
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65989309
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Volgens mij is hij na 3 halfzachte pogingen nu dan toch echt hastikke dood gebleven.
Wat verschrikkelijk!!!!
pi_65989313
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben op mn werk, moet kattenvoer halen en morgen naar een bruiloft en de nette kleding die ik heb zakt af en nette schoenen heb ik niet meer, alleen mn bergschoenen, allstars en motorlaarzen..
Succes met shoppen en ik hoop dat je wat leuks vindt. Wat voor iets zoek je? Gewoon een mooie broek en wat nette schoenen?
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:59:34 #29
236335 neen
schone schijn
pi_65989317
Moet je op die bruiloft dan per se netjes erbij lopen?
het lijkt niet wat het is
pi_65989324
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef zwahiel het volgende:
damn damn damn damn!

Of ik mee ga op wintersport in maart....

JAHAAAAAAAAAAAAAAAA IK WIL IK WIL WIL WILLLLLLLLLLLLL!

Nu nog ff centen zien te verkrijgen voor deze nieuwste uitspatting van geldverspilling
* progje is jaloers
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65989338
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou gewoon in motorpak en motorschoenen binnenklossen en dan heel verbaasd opmerken: Heej, waarom zijn jullie niet verkleed?! .
Fok!bejaarde
pi_65989403
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef zwahiel het volgende:
Inductie is net als gas en keramisch geen koken!

Koken doe je op GAS met VUUR!!!

En dat zegt een kok!
Waanzin steeds met die gekke kookvormen, dat is alleen maar verwarmen vind ik. Ik kan hier echt niet koken op die gekke electro plaat van me. Gewoon vuur, dat is ook handig met sigaretten en kaarsen meteen.

@CL Thorne van de BBBBBBBBBBBBBBBBBold and the beautifull... (waarom ken ik dit)
Ja, maar ik heb wel wat meer argumenten nodig dan dat het geen 'echt' koken is zonder GAS met VUUR!!! Want volgens mijn meneer reageert inductie wel direct van heet naar koud, itt electrisch. En van GAS met VUUR!!! wordt ons keukentje op het zuiden van 1 x 2 meter ook heel heet. En sigaretten roken we niet. Blijft over het dat het macho-gehalte van GAS met VUUR!!!! natuurlijk vele malen hoger ligt. Maar daar geeft hij niet om.
En schoonmaaktechnisch is het wel handig, moet ik zelfs toegeven. Aangezien we allebei geen huishoudhelden zijn.
pi_65989417
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik zou gewoon in motorpak en motorschoenen binnenklossen en dan heel verbaasd opmerken: Heej, waarom zijn jullie niet verkleed?! .
' het was toch carnaval? niet? '

ik wil wel een mooie rok en een paar laarzen truitjes heb ik nog wel denk ik, dus een halflange rok en wat entte schoenen zouden afdoende moeten zijn..

ben altijd zo bang voor winkelen alleen al dat gepas enzo, en dan krijg ik 't warm in die hokjes en als ik alleen ben en het zit niet leuk of goed, dan moet ik me omkleden en dat hokje weer uit en en en
Ja doei.
pi_65989456
OK Lau, dan zetten we het zware geschut in. We pakken hem waar het pijn doet.

Gas is goedkoper dan electriek.

ZO. Jij wint. .
Fok!bejaarde
pi_65989481
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb wel wat meer argumenten nodig dan dat het geen 'echt' koken is zonder GAS met VUUR!!! Want volgens mijn meneer reageert inductie wel direct van heet naar koud, itt electrisch. En van GAS met VUUR!!! wordt ons keukentje op het zuiden van 1 x 2 meter ook heel heet. En sigaretten roken we niet. Blijft over het dat het macho-gehalte van GAS met VUUR!!!! natuurlijk vele malen hoger ligt. Maar daar geeft hij niet om.
En schoonmaaktechnisch is het wel handig, moet ik zelfs toegeven. Aangezien we allebei geen huishoudhelden zijn.
Die plaat koelt dus ook heel snel af als je hem uitzet?

Ik zou in dat geval denk ik voor inductie gaan. Maar ik ben dan ook bang dat ik een keer het gas aan laat staan en de boel ontploft ofzo
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:04:01 #36
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65989503
topic dicht terwijl ik nog aan t bijlezen was. boehoe.

tot zo
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65989508
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kan iemand me vertellen wie Thorne is, wat er met hem is gebeurd en wat dat met Zwahiel te maken heeft?
Dank vast.
Thorne is uit de Bold en de beautiful. Je weet wel, die serie op RTL4 waar ze zo tergend lang in de lens konden kijken. Thorne is door ongeveer 28 verschillende acteurs gespeeld en hem is enorm veel rampspoed overkomen.
De link met Zwahiel is dat hij aan de pijnstillers zit vanwege zijn gekneusde rib en daarbij vanavond alcohol wil gaan drinken. Toen Thorne dat deed, raakte hij namelijk in een diepe coma!

Duidelijk?
pi_65989530
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wil wel een mooie rok en een paar laarzen truitjes heb ik nog wel denk ik, dus een halflange rok en wat entte schoenen zouden afdoende moeten zijn..

ben altijd zo bang voor winkelen alleen al dat gepas enzo, en dan krijg ik 't warm in die hokjes en als ik alleen ben en het zit niet leuk of goed, dan moet ik me omkleden en dat hokje weer uit en en en
Ik denk dat bij jou een mini-spijkerrok wel leuk zal zijn. Met maillot eronder en dan hoge laarzen met platte hak. (zoiets wat Muis laatst postte) Netjes en toch niet te wijverig zeg maar!
pi_65989615
quote:

[..]

Hehehe, ik herinner me dat je inderdaad in de H&M heel snel klaar was

Laarzen.... ik loop er altijd tegenaan als ik ze niet zoek Dat is eigenlijk met alles zo

Iig veel plezier op de bruiloft en succes met shoppen
pi_65989635
mini spijkerrok?

dat klinkt eng!
Ja doei.
pi_65989664
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef Liejannuh het volgende:
Thorne is uit de Bold en de beautiful. Je weet wel, die serie op RTL4 waar ze zo tergend lang in de lens konden kijken. Thorne is door ongeveer 28 verschillende acteurs gespeeld en hem is enorm veel rampspoed overkomen.
De link met Zwahiel is dat hij aan de pijnstillers zit vanwege zijn gekneusde rib en daarbij vanavond alcohol wil gaan drinken. Toen Thorne dat deed, raakte hij namelijk in een diepe coma!

Duidelijk?
Bedankt!
Is hij al terug als zijn eigen tweelingbroer?
pi_65989670
quote:

[..]

Ren anders even bij een Esprit of Mexx winkel binnen. Met een beetje geluk vind je daar nog een uitverkoopje met 70% korting en dan heb je een toffe rok voor 2 tientjes.
Ook best kans dat je daar mooie laarzen kunt vinden.

Er zit een Mexx store in de Marikenstraat en daar zit ook een Esprit store.
pi_65989731
klopt, maar ik ga nu de stad niet in. We hebben hier een C&A, een WE en een Van Haren als ik daar niet slaag en me morgen beter voel ga ik alsnog wel even in de stad kijken
Ja doei.
pi_65989742
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
mini spijkerrok?

dat klinkt eng!
Koop je een wat langere versie... of een kokerrok voor als je op chic wil gaan (en heel ongemakkelijk wil zitten), maar eigenlijk kan ik me jou daarin niet voorstellen

Alleen vind ik dan wel weer dat de combi rok tot op de knie + hoge laarzen meestal niet mooi is. Met halfhoge laarsjes dan vaak wel.
pi_65989744
Yeah een nieuw shirt erbij. Had een bon en mocht van mezelf 1 kledingstuk uitzoeken, wat níet lijkt op mijn andere dingen. Echt tof ding gehaald nu.

En bijlezen . Zie sowieso al dat het nu over H&M gaat: als je zegt dat je de nieuwsbrief krijgt maar de bon niet kon uitprinten, krijg je alsnog 20% korting op 1 artikel. Wellicht leuk te weten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65989784
ik maak zo wel foto's als ik slaag

en sorry voor de happerige chagerijnige nare aanstelbui die ik had (heb eigenlijk maar ik verzet me er nu tegen )
Ja doei.
pi_65989802
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
klopt, maar ik ga nu de stad niet in. We hebben hier een C&A, een WE en een Van Haren als ik daar niet slaag en me morgen beter voel ga ik alsnog wel even in de stad kijken
Er heeft iemand een heel mooi jurkje gekocht bij de WE, staat in het topic show je nieuwe kleding. Ik heb er ook een linkje naar geplaatst in het vorige topic op de beginpagina's dacht ik. Erg mooi, simpel en zowel chic als wat stoerder te dragen.

Edit: deze
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:37 schreef Together-Alone het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje
pi_65989815
Ik bedoel met mini ergens halverwege je knie of zo. Kijk even op de site van Esprit, dan zie je meerdere voorbeelden.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:11:55 #49
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65989875
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:59 schreef progje het volgende:

[..]

* progje is jaloers
wil is er, tijd ook, maar centen ontbreken in mijn nu al slechte begroting enzo...

En ik ga eind april ook al naar Val Tho, dat is pas deels betaald

Inductie koelt niet direct af, dat is een groot fabeltje, want de glasplaat blijft nog wel ff loeiwarm hoor, het wordt ook niet meteen warm, dat duurt ook wel even. Die dingen hebben nogal last van storingen (mijn ouders zijn in 10 jaar aan hun 7e plaat toe). Ze kosten graf veel, ze krassen erg snel, schoonmaken alleen met speciale schoonmaakmiddelen. Ze slurpen electriciteit, ze hebben daarnaast twee krachtstroom groepen nodig. Die je ook ff aan moet leggen .

Hitte drijf je af door een afzuigkap en ook met inductie wordt een ruimte snel verwarmd. Daarnaast vergeet ik nog bijna dat niet alle pannen het doen op een inductieplaat...
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:12:21 #50
236335 neen
schone schijn
pi_65989887
De WE heeft vaak wel mooie dingen ja!
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')