Ow MoBlo, soms vind ik je echt om op te schietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
en het is allemaal mijn schuld
het wordt tijd dat ik weer 's een ban krijg geloof ik![]()
(en nee, dit was geen banaanvraag)
ik bedoelde echt dat 't mijn schuld is dat Greys nu boos is op Vik (door mijn c/p van msn) en dat dit hele gedoe uberhaupt niet was gebeurd als ik in mn nest was blijven liggen vanochtendquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow MoBlo, soms vind ik je echt om op te schieten
Tevens FiPo
Hij is al bijna 4 jaar bij me, dus ik denk het welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je lief een blijvertje is?
![]()
[..]
Echte liefde.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50
Hij is al bijna 4 jaar bij me, dus ik denk het welAl kan ik 'm af en toe wel achter het behang plakken.
Ik heb geen idee! Ik weet wel dat ie er iedere keer anders uitzag.quote:
DaD-je, heb je al zo'n muffinblik van de Ikea? In de categorie 'echt waar voor je geld'?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf maar door slotjes heen posten, ik moet echt eens iets beter op gaan letten.
Tuurlijk heb ik een muffinvorm! Van de kerstman gekregen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DaD-je, heb je al zo'n muffinblik van de Ikea? In de categorie 'echt waar voor je geld'?
Hihihi, toen we net wat hadden heb ik ook echt maaaaaaaanden op een roze wolk gezetenquote:
Neee!!! Dat meen je niet!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:54 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die raakte in coma van de combi asperientje + double Whisky..
Hoe krijg jij die smiley als PI?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:53 schreef Anosmie het volgende:
TVP. Zo.
Hoor jij niet ziek in bed te liggen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar decadent winkelen bij de C&A en Van Haren
Volgens mij is hij na 3 halfzachte pogingen nu dan toch echt hastikke dood gebleven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neee!!! Dat meen je niet!!!
Wat verschrikkelijk!!!
je moet er zelf even de uithalen bij bedenken
Is het daarna wel weer goed gekomen met hem?
ik ben op mn werk, moet kattenvoer halen en morgen naar een bruiloftquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoor jij niet ziek in bed te liggen?
Wat verschrikkelijk!!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij na 3 halfzachte pogingen nu dan toch echt hastikke dood gebleven.
Succes met shoppen en ik hoop dat je wat leuks vindt. Wat voor iets zoek je? Gewoon een mooie broek en wat nette schoenen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben op mn werk, moet kattenvoer halen en morgen naar een bruiloft![]()
en de nette kleding die ik heb zakt af
en nette schoenen heb ik niet meer, alleen mn bergschoenen, allstars en motorlaarzen..
* progje is jaloersquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef zwahiel het volgende:
damn damn damn damn!
Of ik mee ga op wintersport in maart....
JAHAAAAAAAAAAAAAAAA IK WIL IK WIL WIL WILLLLLLLLLLLLL!
Nu nog ff centen zien te verkrijgen voor deze nieuwste uitspatting van geldverspilling
Ik zou gewoon in motorpak en motorschoenen binnenklossen en dan heel verbaasd opmerken: Heej, waarom zijn jullie niet verkleed?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben op mn werk, moet kattenvoer halen en morgen naar een bruiloft![]()
en de nette kleding die ik heb zakt af
en nette schoenen heb ik niet meer, alleen mn bergschoenen, allstars en motorlaarzen..
Ja, maar ik heb wel wat meer argumenten nodig dan dat het geen 'echt' koken is zonder GAS met VUUR!!! Want volgens mijn meneer reageert inductie wel direct van heet naar koud, itt electrisch. En van GAS met VUUR!!! wordt ons keukentje op het zuiden van 1 x 2 meter ook heel heet. En sigaretten roken we niet. Blijft over het dat het macho-gehalte van GAS met VUUR!!!! natuurlijk vele malen hoger ligt. Maar daar geeft hij niet om.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef zwahiel het volgende:
Inductie is net als gas en keramisch geen koken!
Koken doe je op GAS met VUUR!!!
En dat zegt een kok!
Waanzin steeds met die gekke kookvormen, dat is alleen maar verwarmen vind ik. Ik kan hier echt niet koken op die gekke electro plaat van me. Gewoon vuur, dat is ook handig met sigaretten en kaarsen meteen.
@CL Thorne van de BBBBBBBBBBBBBBBBBold and the beautifull...(waarom ken ik dit)
' het was toch carnaval? niet? 'quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon in motorpak en motorschoenen binnenklossen en dan heel verbaasd opmerken: Heej, waarom zijn jullie niet verkleed?!.
Die plaat koelt dus ook heel snel af als je hem uitzet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel wat meer argumenten nodig dan dat het geen 'echt' koken is zonder GAS met VUUR!!! Want volgens mijn meneer reageert inductie wel direct van heet naar koud, itt electrisch. En van GAS met VUUR!!! wordt ons keukentje op het zuiden van 1 x 2 meter ook heel heet. En sigaretten roken we niet. Blijft over het dat het macho-gehalte van GAS met VUUR!!!! natuurlijk vele malen hoger ligt. Maar daar geeft hij niet om.
En schoonmaaktechnisch is het wel handig, moet ik zelfs toegeven. Aangezien we allebei geen huishoudhelden zijn.
Thorne is uit de Bold en de beautiful. Je weet wel, die serie op RTL4 waar ze zo tergend lang in de lens konden kijken. Thorne is door ongeveer 28 verschillende acteurs gespeeld en hem is enorm veel rampspoed overkomen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kan iemand me vertellen wie Thorne is, wat er met hem is gebeurd en wat dat met Zwahiel te maken heeft?![]()
Dank vast.
Ik denk dat bij jou een mini-spijkerrok wel leuk zal zijn. Met maillot eronder en dan hoge laarzen met platte hak. (zoiets wat Muis laatst postte) Netjes en toch niet te wijverig zeg maar!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
' het was toch carnaval? niet? '
ik wil wel een mooie rok en een paar laarzentruitjes heb ik nog wel denk ik, dus een halflange rok en wat entte schoenen zouden afdoende moeten zijn..
ben altijd zo bang voor winkelen alleenal dat gepas enzo, en dan krijg ik 't warm in die hokjes en als ik alleen ben en het zit niet leuk of goed, dan moet ik me omkleden en dat hokje weer uit en en en
![]()
Hehehe, ik herinner me dat je inderdaad in de H&M heel snel klaar wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil wel een mooie rok en een paar laarzentruitjes heb ik nog wel denk ik, dus een halflange rok en wat entte schoenen zouden afdoende moeten zijn..
ben altijd zo bang voor winkelen alleenal dat gepas enzo, en dan krijg ik 't warm in die hokjes en als ik alleen ben en het zit niet leuk of goed, dan moet ik me omkleden en dat hokje weer uit en en en
![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef Liejannuh het volgende:
Thorne is uit de Bold en de beautiful. Je weet wel, die serie op RTL4 waar ze zo tergend lang in de lens konden kijken. Thorne is door ongeveer 28 verschillende acteurs gespeeld en hem is enorm veel rampspoed overkomen.
De link met Zwahiel is dat hij aan de pijnstillers zit vanwege zijn gekneusde rib en daarbij vanavond alcohol wil gaan drinken. Toen Thorne dat deed, raakte hij namelijk in een diepe coma!
Duidelijk?
Ren anders even bij een Esprit of Mexx winkel binnen. Met een beetje geluk vind je daar nog een uitverkoopje met 70% korting en dan heb je een toffe rok voor 2 tientjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
Koop je een wat langere versie... of een kokerrok voor als je op chic wil gaan (en heel ongemakkelijk wil zitten), maar eigenlijk kan ik me jou daarin niet voorstellenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
mini spijkerrok?
dat klinkt eng!
Er heeft iemand een heel mooi jurkje gekocht bij de WE, staat in het topic show je nieuwe kleding. Ik heb er ook een linkje naar geplaatst in het vorige topic op de beginpagina's dacht ik. Erg mooi, simpel en zowel chic als wat stoerder te dragen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
klopt, maar ik ga nu de stad niet in. We hebben hier een C&A, een WE en een Van Harenals ik daar niet slaag en me morgen beter voel ga ik alsnog wel even in de stad kijken
quote:
wil is er, tijd ook, maar centen ontbreken in mijn nu al slechte begroting enzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |