Ik heb dezelfde grillpan en hij is echt lovely!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook een gietijzeren en ik prefereer de alu!! Het maakt de perfecte streepjes, bakt niet aan. Ik kan er lyrisch van worden!!
Ja maar niet in de bioscoop dichtbij onsquote:
Ah kom op, PF reageert ook zo vaak TIJDENS het bijlezen, dat ze nog reageert op dingen van twee topics geleden. En daar zegt nooit iemand wat van.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss omdat ze er nog eens mee komt nadat het onderwerp al lang is afgesloten?
Ze doet nu een tijdje enorm haar best en het is ook nooit goed hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof dat die extra 's' bij miss staat voor spuit 11 of selectief, en niet voor snugger (of slank)
maar he, iedereen even goede vriendjes hier
Nope. Wij mogen alles zeggen wat we willen en jij moet op je tellen passenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie weer zouden proberen normaal te reageren?
Dankjewelquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed zo.
(en dat bedoel ik niet sarcastisch). Je moet lekker zelf weten wat je met je centen doet
.
Joeh, ik zeg niet dat het niet mag van mij. Ik probeer gewoon de "quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah kom op, PF reageert ook zo vaak TIJDENS het bijlezen, dat ze nog reageert op dingen van twee topics geleden. En daar zegt nooit iemand wat van.
Het lijkt me alleen niet zo verstandig dat je erbij gaat zuipen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:28 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel voelt zich een beetje als Karen van Will&Grace...
gaat hard met dat doosje pillen van me
Pas op met 'jullie', er zijn meer mensen hierquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie weer zouden proberen normaal te reageren?
En zo lekker warm.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Ewelina het volgende:
AGA fornuizen zijn zoooo mooi![]()
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat jij het zegt, want zo voelt het welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope. Wij mogen alles zeggen wat we willen en jij moet op je tellen passen.
Sorry, die was flauw.
Just curious: ga je meteen samenwonen vanuit je ouderlijk huis of wil je eerst op jezelf wonen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
Zeker zolang het nog kan
Als we gaan samenwonen zal het moeiijker zijn, ookal werkt hij dan natuurlijk fulltime
Is dat dan een speciaal soort bios?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar niet in de bioscoop dichtbij ons
Misschien dan toch eens in belgie gaan kijken, daar zit een zelde soort bios
Ja, maarja... dan mis je alle fun. Lang lang geleden was ik op stap met een vriend en op de terugweg fietste hij tegen de stoeprand en ging hij op z'n bekquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen niet zo verstandig dat je erbij gaat zuipen.
Ik bedoel, we weten allemaal wat er met Thorne is gebeurt en daar zien we niet graag een herhaling van.![]()
gewoon aan het water of lekker girlie met een kop hete prunusvruchtenoliethee je bedje in. Rust is de beste heelmeester.
Doe ik ook altijd. Who cares?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt, want zo voelt het wel
en ja ik was gewoon aan het bijlezen en reageren tegelijkertijd
Als ik later groot ben, koop ik zo'n fornuisquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En zo lekker warm.![]()
En er liggen altijd poezels rondom.![]()
AGA.
Ik ben ook gelijk gaan samenwonen vanuit het ouderlijk huis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Just curious: ga je meteen samenwonen vanuit je ouderlijk huis of wil je eerst op jezelf wonen?
Ik heb persoonlijk de voorkeur voor de laatste optie.
Het irriteert me, als ik daar aangebrand over wil zijn moet ik dat weten lijkt me.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joeh, ik zeg niet dat het niet mag van mij. Ik probeer gewoon de "" van Adelante te verklaren. Niet zo aangebrand hoor
.
Jouw voorkeur gaat er naar uit dat Miss_S eerst op kamers gaat en dan pas gaat samenwonen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Just curious: ga je meteen samenwonen vanuit je ouderlijk huis of wil je eerst op jezelf wonen?
Ja echt he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
het blijft iig wel spannend zo hier
Don't get me wrong: ik vind ze mooi. Als ik later een Aga heb, geef ik het geld er wel voor uit, voor zo'n panquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Le Creuset is een van de weinige pannen die mijn ouders op en in hun AGA kunnen gebruiken en goed blijven.
Le Creuset.![]()
AGA
Een TakeTen met loveseats en vide, dat kan ik nooit vinden in pathe eigenlijk....quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat dan een speciaal soort bios?
Ik ga gewoon naar de pathé
Showmodel kopen met een krasje erop, mag niet worden geruild, laten bezorgen, opgelost.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, koop ik zo'n fornuis
Moet ik alleen wel mijn lief overtuigen. Hij vindt ze lelijk
Waar. Ik geef alleen mijn persoonlijke voorkeur aan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben ook gelijk gaan samenwonen vanuit het ouderlijk huis.Situaties en mensen verschillen, zeg ik altijd maar
Erg genoeg weet ik zelfs wat met Thorne gebeurd is door mijn aan de B&B verslaafde moeder en het verplicht kijken onder 't eten vroeger...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen niet zo verstandig dat je erbij gaat zuipen.
Ik bedoel, we weten allemaal wat er met Thorne is gebeurt en daar zien we niet graag een herhaling van.![]()
gewoon aan het water of lekker girlie met een kop hete prunusvruchtenoliethee je bedje in. Rust is de beste heelmeester.
Ok, die veeg uit de pan was niet zo aardig (maar dat MSN geval was dan ook niet bedoeld voor publicatie, MoBloquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het irriteert me, als ik daar aangebrand over wil zijn moet ik dat weten lijkt me.
Ik zie eerst een MSN logje voorbij komen met een veeg uit de pan naar Miss_S, dan eenen het feit dat zij niet later op iets mag reageren. Ja doei. Ze doet haar best, dan moeten wij dat ook doen.
Sinds ik post in dit topic zitten er al 5 popcornkilo's bij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
het blijft iig wel spannend zo hier
Dat is het juist: zij raakt nooit in de wolkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef loveli het volgende:
[..]
De liefde van haar leven? Waarschijnlijk is ze al zo in de wolken dat ze alles leuk vindt, tot een stoeptegel aan toe.
Dan lees je toch lekker over m'n posts heen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Who cares? Nou eh... heb je effe?
sorryquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef neen het volgende:
[..]
Sinds ik post in dit topic zitten er al 5 popcornkilo's bij.
Ik denk dat je iemand anders voor je hebtquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar. Ik geef alleen mijn persoonlijke voorkeur aan.
Jij woont toch in een studio? Ik dacht echt serieus dat je alleen woonde!
Ik ga vanuit mijn ouderlijk huis en hij vanuit kamers.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef neen het volgende:
[..]
Hahaha, ik bedoelde eerder dat ik zelf liever eerst op mezelf gewoond heb, daarna pas samenwonen. Ieder zo zijn ding.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw voorkeur gaat er naar uit dat Miss_S eerst op kamers gaat en dan pas gaat samenwonen?.
Het klinkt zo grappig, net alsof jij iets in de melk te brokkelen hebt daar.
Mijn meneer moet en zal inductie in onze nieuwe keuken. Ik ben er nogal huiverig voor, maarja, ik kook bijna nooit. Iemand ervaring ermee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En da's dan ook jouw oplossing voor Miss_S als er weer eens iets lulligs over haar staat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan lees je toch lekker over m'n posts heen?.
Dat blijkt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand anders voor je hebt![]()
Ik woon samen in een koophuis
Dan kan je geen sate roosterenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn meneer moet en zal inductie in onze nieuwe keuken. Ik ben er nogal huiverig voor, maarja, ik kook bijna nooit. Iemand ervaring ermee?
Ik weet het!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is het juist: zij raakt nooit in de wolken
Anders doe je even niet zo achterlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En da's dan ook jouw oplossing voor Miss_S als er weer eens iets lulligs over haar staat?
Dan leest ze er maar lekker overheen?
Ik ga wel ff wat anders doen. Tot later!
Gut Neen, jij hebt wel je lolbroek aan vandaag, hequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef neen het volgende:
[..]
Het is makkelijk schoon te houden, absoluut. Mijn stiefvader kookte ook liever op inductie dan op gas. Zelf heb ik geen ervaring met inductiekoken, alleen met een electrische kookplaat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn meneer moet en zal inductie in onze nieuwe keuken. Ik ben er nogal huiverig voor, maarja, ik kook bijna nooit. Iemand ervaring ermee?
Die is echt heel erg leuk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het!
Dit boekje!
[ afbeelding ]
Leuk boekje, leuke recepten, uitstekend geschikt voor haar situatie!
Da's niet eens een slecht plan, zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het!
Dit boekje!
[ afbeelding ]
Leuk boekje, leuke recepten, uitstekend geschikt voor haar situatie!
Ik heb 'm ook! Staan geweldige recepten in voor wentelteefjes van brioche met warme kersensaus en american pancakes!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:39 schreef Ewelina het volgende:
Helemaal eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Don't get me wrong: ik vind ze mooi. Als ik later een Aga heb, geef ik het geld er wel voor uit, voor zo'n pan
Maar het zijn gewoon niet de pannen voor studentenhuizen. Noch voor beginnende koks. Noch voor een smalle beurs.
Grillpan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |