abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65987159
Oh, of Staub? Dan heb ik een goede reden om hier eens naartoe te gaan: http://www.kookboekenkeukengerei.nl/index.html
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65987187
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik voel me ook vaak een vreemde eend in de bijt hier, maar toch denk ik er niet aan om weg te blijven .
Zoals jij al zegt: zóveel verschillende mensen! Dat botst af en toe, maar toch houwen we van elkaar .
Ja hee, ik vind mezelf ook raar

Het zou toch te saai voor woorden zijn als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden. Posten we allemaal dezelfde bh. Boooooooring
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65987190
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef conleche het volgende:
Valt 't op??
Ik dacht Conleche het gewoon leuk vond als ik eens binnenliep maar ze ziet me alleen maar als potentiële klant!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65987235
ontopic dan maar weer?

heb de saucijzenbroodje, amandelbroodjes, kaasstengels en worstebroodjes weerstaan
Ja doei.
pi_65987238
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ik dacht Conleche het gewoon leuk vond als ik eens binnenliep maar ze ziet me alleen maar als potentiële klant!
Nee hoor, ik vind het ook leuk als je gewoon koffie komt leuten, vooral als jullie dan weer radijsjes meenemen!!
pi_65987299
Mwah, Moblo, ik heb eigenlijk niet het idee dat je niet binnen de groep past. Ok, je brengt wel eens discussies op gang, maar dat is toch juist interessant?

Even iets totaal anders:
kan je mie met kip die je na afkoelen meteen in de koelkast hebt gedaan na 2 dagen nog eten? Hij was eigenlijk voor gisteren, maar met dat uiteten is het er niet van gekomen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:10:23 #207
236335 neen
schone schijn
pi_65987303
O ja ik had koffie gezet! goede post conleche
het lijkt niet wat het is
pi_65987309
Oja. Lijstje.

O: 2 crackers met filet americain
T: bruin pistoletje met pesto, tomaat en rucola
L: ??? onbekend
D: onbekend, al zullen er waarschijnlijk wel kippevleugeltjes bijzitten

Ik moet zo maar naar huis. Eten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:10:56 #209
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65987320
Die braadpan van de AH heb ik hier ook, als ik kook gebruik ik die bijna altijd! Heerlijke pan is dat hoor! Echt top ding. Heb met Snikelaas ook de wok daarbij gekregen. Die is minder handig hier omdat ik op electro kook scheelt een wok nogal wat.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65987328
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Mwah, Moblo, ik heb eigenlijk niet het idee dat je niet binnen de groep past. Ok, je brengt wel eens discussies op gang, maar dat is toch juist interessant?

Even iets totaal anders:
kan je mie met kip die je na afkoelen meteen in de koelkast hebt gedaan na 2 dagen nog eten? Hij was eigenlijk voor gisteren, maar met dat uiteten is het er niet van gekomen.
Volgens mij wel, maar stop je neus erin, dat zegt vaak genoeg.
pi_65987374
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, ik vind het ook leuk als je gewoon koffie komt leuten, vooral als jullie dan weer radijsjes meenemen!!
Roep jij het katje dan weer binnen?

Weet je eigenlijk wat daar van geworden is?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65987403
Dat was ook m'n eerste plan, maar ik dacht, ik gooi het even in het topic om te kijken of iemand mss nog gaat roepen dat ik eraan doodga. Dan zou ik het toch even moeten heroverwegen

Oh, is het alweer zo laat. Dan ga ik me maar weer eens verdiepen in de beginselen van de stralingsfysica
pi_65987434
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Roep jij het katje dan weer binnen?

Weet je eigenlijk wat daar van geworden is?
Nee, nooit meer gezien, dus ik neem aan dat het naar huis is gehuppeld!!
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:15:27 #214
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65987449
* zwahiel slaat nog een pilletje achterover...

vanavond ga ik me helemaal lam zuipen, niet dieettechnisch verantwoord, maar dat maakt me even niets. Verjaardag van een vriendin en morgen krijgen we onze punten van de examens. Dus mag ff.

Daarnaast is 't ook prettig tegen de pijn moet ik bekennen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65987456
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, of Staub? Dan heb ik een goede reden om hier eens naartoe te gaan: http://www.kookboekenkeukengerei.nl/index.html
Staub ken ik niet; ik weet wel dat Fissler, Demeyere en Le Creuset wel goed zijn, maar way overpriced! Vooral Le Creuset kost veel teveel voor wat je krijgt. Of je moet meer dan 100 willen spenderen aan een pan?
pi_65987528
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Staub ken ik niet; ik weet wel dat Fissler, Demeyere en Le Creuset wel goed zijn, maar way overpriced! Vooral Le Creuset kost veel teveel voor wat je krijgt. Of je moet meer dan 100 willen spenderen aan een pan?
Oh God nee. Dan vermijd ik die winkel nog even tot ik bakken met geld verdien.
pi_65987580
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef SiTuSavais het volgende:

ik voel mezelf gewoon van tijd tot tijd totaal misplaatst hier, maar op andere momenten ook weer helemaal niet...

het is een raar groepje..
Ja doei.
pi_65987617
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik voel mezelf gewoon van tijd tot tijd totaal misplaatst hier, maar op andere momenten ook weer helemaal niet...

het is een raar groepje..
Kom, even tongen en weer door!
pi_65987623
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh God nee. Dan vermijd ik die winkel nog even tot ik bakken met geld verdien.
Dat is sowieso een wijs plan, ik word altijd zo hebberig van dat soort winkels!
Als je straks nog enthousiaster bent en wat meer kunt, moet je namelijk ook echt goeie messen hebben Dat is zulk mooi spul, die profi messen Maar echt iets wat je gespreid moet kopen, zo'n set.
pi_65987682
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een Le Creuset van mijn nicht gekregen. Omdat ze die over had.
Ben er zó gelukkig mee.
En mijn vriend heeft een Le Crueset grillpan meegenomen.
Als ik later rijk ben koop ik meer van die pannen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65987796
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb een Le Creuset van mijn nicht gekregen. Omdat ze die over had.
Ben er zó gelukkig mee.
En mijn vriend heeft een Le Crueset grillpan meegenomen.
Als ik later rijk ben koop ik meer van die pannen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creusetpannen zijn prachtig en koken als een dolle! Maar de toegevoegde waarde t.o.v. Hackman of BK is echt heel klein. En het prijsverschil is enorm.

Krijgertjes zijn in dezen overigens de bom; ik kraag van mijn broertje ooit een pracht-Iittalagrillpan uit zijn kerstpakket (TNT, geloof ik). Gietijzer, loeizwaar en onhandelbaar, met de grillstreepjes precies goed genoeg uit elkaar en precies de juiste hoogte Zou ik zelf nooit gekocht hebben
pi_65987847
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik verbaas me echt hoeveel geld mensen aan dingen / elkaar uitgeven

srsly....:o
Waarom? Ik hou van mijn vriend (en vrienden/familie) dus koop ik graag en vaak cadeautjes voor ze en zeker op speciale dagen.
pi_65987884
Ik heb een grillpan van gegoten aluminium, uit de vitaly serie van Tefal, (met groen handvat) dat is minder zwaar voor je polsen en een echt fijne pan. Ik heb daar ook een wok van.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:27:26 #224
236335 neen
schone schijn
pi_65987914
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom? Ik hou van mijn vriend (en vrienden/familie) dus koop ik graag en vaak cadeautjes voor ze en zeker op speciale dagen.
Dit vind ik geen verstandige post.
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2009 @ 15:27:29 #225
70532 loveli
N
pi_65987915
quote:

[..]

Lees ff bij en kijk of er nog dingen niet gezegd zijn, anders laten we deze discussie liever achter ons
crap in = crap out
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:28:07 #226
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65987945
* zwahiel voelt zich een beetje als Karen van Will&Grace...

gaat hard met dat doosje pillen van me
pi_65987963
http://allrecipes.com/Rec(...)Cupcakes/Detail.aspx

Deze staat het vriendinnetje van m'n huisgenoot (zolang hij in Nieuw-Zeeland is woont zij hier) te maken atm. Ik wil ook. . En dan beter, natuurlijk, zo'n trut ben ik ook wel weer. .
pi_65987988
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:27 schreef neen het volgende:

[..]

Dit vind ik geen verstandige post.
Ik hou van de mannen in dit topic
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:29:33 #229
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65988012
dankje Goodbye
pi_65988040
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef zwahiel het volgende:
dankje Goodbye
Iemand die op Karen lijkt moet wel geweldig zijn
pi_65988046
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef conleche het volgende:
Ik heb een grillpan van gegoten aluminium, uit de vitaly serie van Tefal, (met groen handvat) dat is minder zwaar voor je polsen en een echt fijne pan. Ik heb daar ook een wok van.
Ik blijf erbij dat een grillpan van gietijzer moet zijn... Maar ik kan me wel voorstellen dat de jouwe een stuk handelbaarder is!

Miss_S, ik ben ook dol op kadootjes kopen! Ben al drie dagen aan het nadenken over een klein schattig kadootje voor vriendin die zaterdag komt logeren en die, naar het lijkt, zomaar ineens de love of her life heeft opgeduikeld en helemaal hoteldebotel is (iemand een goed idee?)
Maar om speciaal voor Valentijn iets voor mijn partner te kopen, nah. Valentijn is het feest van de stille liefdes
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:31:32 #232
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65988092
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Iemand die op Karen lijkt moet wel geweldig zijn
Karen schopt kont! Ze is mijn semi held wel een beetje hoor. Buiten die pillen verslaving van d'r dan.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:31:59 #233
3185 Adelante
To let it go now
pi_65988112
quote:

[..]

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:32:09 #234
236335 neen
schone schijn
pi_65988119
Welke is dat? Die met die piepstem?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 februari 2009 @ 15:32:27 #235
163650 Greys
pi_65988136
Oke, ik ben ook eindelijk bijgelezen. En ik wilde tijdens het lezen op van alles reageren dat ik nu al niet meer weet Behalve dan dat ik het niet zo netjes vind om MSN gesprekjes op internet te zetten, ook al zijn ze dan van jezelf met iemand anders die hier ook post. Maar het ging ook over anderen in dat gesprekje en dan moet je dat niet hier neerzetten waar diegene dat kan lezen.

Ik hoop niet dat ik er een discussie mee aanzwengel want dat is niet de bedoeling maar het moest me toch even van het hart
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65988139
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is sowieso een wijs plan, ik word altijd zo hebberig van dat soort winkels!
Als je straks nog enthousiaster bent en wat meer kunt, moet je namelijk ook echt goeie messen hebben Dat is zulk mooi spul, die profi messen Maar echt iets wat je gespreid moet kopen, zo'n set.
Ja, profi messen zijn echt heel erg fijn! Mijn vriend heeft zo'n messenset gehad voor zijn verjaardag (en dat ligt nu bij mij, evenals zijn Wii ) en het is echt een enorm verschil!

Ooit, als ik later groot ben, koop ik dat.
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2009 @ 15:32:36 #237
70532 loveli
N
pi_65988145
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ben al drie dagen aan het nadenken over een klein schattig kadootje voor vriendin die zaterdag komt logeren en die, naar het lijkt, zomaar ineens de love of her life heeft opgeduikeld en helemaal hoteldebotel is (iemand een goed idee?)
De liefde van haar leven? Waarschijnlijk is ze al zo in de wolken dat ze alles leuk vindt, tot een stoeptegel aan toe.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 februari 2009 @ 15:32:51 #238
163650 Greys
pi_65988153
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wat is daar nou aan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:33:17 #239
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65988172
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef neen het volgende:
Welke is dat? Die met die piepstem?
die dikke die met Stan getrouwd is en die Mexicaanse huishoudster heeft en continue aan de alcohol en medicamenten zit door haar pillenverslaving...

Narcistische en zwarte humor ten koste van anderen soms maar wel altijd übergrappig.
pi_65988181
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Creusetpannen zijn prachtig en koken als een dolle! Maar de toegevoegde waarde t.o.v. Hackman of BK is echt heel klein. En het prijsverschil is enorm.
Le Creuset is een van de weinige pannen die mijn ouders op en in hun AGA kunnen gebruiken en goed blijven.

Le Creuset.
AGA
pi_65988188
quote:

[..]

Miss_S, ik ben ook dol op kadootjes kopen! Ben al drie dagen aan het nadenken over een klein schattig kadootje voor vriendin die zaterdag komt logeren en die, naar het lijkt, zomaar ineens de love of her life heeft opgeduikeld en helemaal hoteldebotel is (iemand een goed idee?)
Maar om speciaal voor Valentijn iets voor mijn partner te kopen, nah. Valentijn is het feest van de stille liefdes
Valentijn is gewoon weer een excuus voor me ik vind het niet erg om met iedereen mee te lopen.
En voor vriendinnen cadeautjes kopen is bijna nog leuker dan voor mijn vriendje mijn 2 vriendinnetjes van de uni zijn allebei deze week jarig en heb echt kleine schattige dingen gevonden.

En dat de discussie over is betekent niet dat ik er niets meer over zeg het was toch min of meer wel op mij gericht.
Ik blijf ook lekker naar luxe bioscopen gaan met mijn lief Hopelijk draait The Wrestler en Slumdog Millionair snel
pi_65988191
quote:

[..]

Ik blijf erbij dat een grillpan van gietijzer moet zijn... Maar ik kan me wel voorstellen dat de jouwe een stuk handelbaarder is!

Ik heb ook een gietijzeren en ik prefereer de alu!! Het maakt de perfecte streepjes, bakt niet aan. Ik kan er lyrisch van worden!!
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:33:46 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65988197
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is daar nou aan?
Miss omdat ze er nog eens mee komt nadat het onderwerp al lang is afgesloten?
Niet meer actief op Fok!
pi_65988215
Geld uitgeven heb ik eigenlijk van mijn moeder geleerd. Beeldend kunstenaar, geen cent te makken vroeger, maar voor mijn gevoel waren wij toch rijk! Vacantie in spannende huisjes van vrienden in het buitenland, zelfgemaakte jurken voor mij als klein meisje, uit zijden oude kleding, met Indiase borduursels, een rammelende Mini waar ook de kleine schilderijen nog in vervoerd moesten worden , de Donald Duck en de Kuifje die ik altijd kreeg van één van haar tekenleerlingen, een atelier op de zolder van een voormalig ziekenhuis waar we diners gaven...

Intussen heeft ze heus wel nachten wakker gelegen van de geldzorgen, maar daar heb ik als kind nooit iets van gemerkt. Nu heeft ze een kast van een huis bij elkaar geschilderd, en een financieel vangnetpotje. Dus ze blijft mijn voorbeeld al wilde zij dan dat ik naar de TU ging, om mij diezelfde zorgen te besparen. En nu leef ik net zoals mijn moeder vroeger, met een heerlijk beroep, maar ieder jaar een heel ander inkomen, en hoop ik stiekem dat mijn kind naar Nijenrode gaat, zodat die niet 's nachts af en toe wakker ligt van de hypotheekrente. Help!
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:34:20 #245
3185 Adelante
To let it go now
pi_65988222
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is daar nou aan?
Ik geloof dat die extra 's' bij miss staat voor spuit 11 of selectief, en niet voor snugger (of slank)

maar he, iedereen even goede vriendjes hier
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65988230
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen?
pi_65988242
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Le Creuset is een van de weinige pannen die mijn ouders op en in hun AGA kunnen gebruiken en goed blijven.

Le Creuset.
AGA
AGA fornuizen zijn zoooo mooi

pi_65988266
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Valentijn is gewoon weer een excuus voor me ik vind het niet erg om met iedereen mee te lopen.
En voor vriendinnen cadeautjes kopen is bijna nog leuker dan voor mijn vriendje mijn 2 vriendinnetjes van de uni zijn allebei deze week jarig en heb echt kleine schattige dingen gevonden.

En dat de discussie over is betekent niet dat ik er niets meer over zeg het was toch min of meer wel op mij gericht.
Ik blijf ook lekker naar luxe bioscopen gaan met mijn lief Hopelijk draait The Wrestler en Slumdog Millionair snel
Allebei vandaag begonnen!
pi_65988268
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik geloof dat die extra 's' bij miss staat voor spuit 11 of selectief, en niet voor snugger (of slank)

maar he, iedereen even goede vriendjes hier
Ik dacht dat jullie weer zouden proberen normaal te reageren?
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:35:36 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65988291
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Ik blijf ook lekker naar luxe bioscopen gaan met mijn lief
Goed zo .

(en dat bedoel ik niet sarcastisch ). Je moet lekker zelf weten wat je met je centen doet .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')