Ja hee, ik vind mezelf ook raarquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me ook vaak een vreemde eend in de bijt hier, maar toch denk ik er niet aan om weg te blijven.
Zoals jij al zegt: zóveel verschillende mensen! Dat botst af en toe, maar toch houwen we van elkaar.
Ik dacht Conleche het gewoon leuk vond als ik eens binnenliep maar ze ziet me alleen maar als potentiële klant!quote:
Nee hoor, ik vind het ook leuk als je gewoon koffie komt leuten, vooral als jullie dan weer radijsjes meenemen!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik dacht Conleche het gewoon leuk vond als ik eens binnenliep maar ze ziet me alleen maar als potentiële klant!
Volgens mij wel, maar stop je neus erin, dat zegt vaak genoeg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Mwah, Moblo, ik heb eigenlijk niet het idee dat je niet binnen de groep past. Ok, je brengt wel eens discussies op gang, maar dat is toch juist interessant?
Even iets totaal anders:
kan je mie met kip die je na afkoelen meteen in de koelkast hebt gedaan na 2 dagen nog eten?Hij was eigenlijk voor gisteren, maar met dat uiteten is het er niet van gekomen.
Roep jij het katje dan weer binnen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef conleche het volgende:
Nee hoor, ik vind het ook leuk als je gewoon koffie komt leuten, vooral als jullie dan weer radijsjes meenemen!!
Nee, nooit meer gezien, dus ik neem aan dat het naar huis is gehuppeld!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:12 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Roep jij het katje dan weer binnen?![]()
Weet je eigenlijk wat daar van geworden is?
Staub ken ik niet; ik weet wel dat Fissler, Demeyere en Le Creuset wel goed zijn, maar way overpriced! Vooral Le Creuset kost veel teveel voor wat je krijgt. Of je moet meer dan 100 willen spenderen aan een pan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, of Staub? Dan heb ik een goede reden om hier eens naartoe te gaan: http://www.kookboekenkeukengerei.nl/index.html
Oh God nee. Dan vermijd ik die winkel nog even tot ik bakken met geld verdien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Staub ken ik niet; ik weet wel dat Fissler, Demeyere en Le Creuset wel goed zijn, maar way overpriced! Vooral Le Creuset kost veel teveel voor wat je krijgt. Of je moet meer dan 100 willen spenderen aan een pan?
ik voel mezelf gewoon van tijd tot tijd totaal misplaatst hier, maar op andere momenten ook weer helemaal niet...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Mwah, Moblo, ik heb eigenlijk niet het idee dat je niet binnen de groep past. Ok, je brengt wel eens discussies op gang, maar dat is toch juist interessant?
Kom, even tongen en weer door!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik voel mezelf gewoon van tijd tot tijd totaal misplaatst hier, maar op andere momenten ook weer helemaal niet...
het is een raar groepje..
Dat is sowieso een wijs plan, ik word altijd zo hebberig van dat soort winkels!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh God nee. Dan vermijd ik die winkel nog even tot ik bakken met geld verdien.
Ik heb eenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Staub ken ik niet; ik weet wel dat Fissler, Demeyere en Le Creuset wel goed zijn, maar way overpriced! Vooral Le Creuset kost veel teveel voor wat je krijgt. Of je moet meer dan 100 willen spenderen aan een pan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb eenLe Creuset
van mijn nicht gekregen.
Omdat ze die over had.
![]()
Ben er zó gelukkig mee.![]()
En mijn vriend heeft eenLe Crueset
grillpan meegenomen.
![]()
Als ik later rijk ben koop ik meer van die pannen.Creusetpannen zijn prachtig en koken als een dolle! Maar de toegevoegde waarde t.o.v. Hackman of BK is echt heel klein. En het prijsverschil is enorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgertjes zijn in dezen overigens de bom; ik kraag van mijn broertje ooit een pracht-Iittalagrillpan uit zijn kerstpakket (TNT, geloof ik). Gietijzer, loeizwaar en onhandelbaar, met de grillstreepjes precies goed genoeg uit elkaar en precies de juiste hoogteZou ik zelf nooit gekocht hebben
![]()
Waarom? Ik hou van mijn vriend (en vrienden/familie) dus koop ik graag en vaak cadeautjes voor ze en zeker op speciale dagen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik verbaas me echt hoeveel geld mensen aan dingen / elkaar uitgeven
srsly....:o
Dit vind ik geen verstandige post.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou van mijn vriend (en vrienden/familie) dus koop ik graag en vaak cadeautjes voor ze en zeker op speciale dagen.
Lees ff bij en kijk of er nog dingen niet gezegd zijn, anders laten we deze discussie liever achter onsquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou van mijn vriend (en vrienden/familie) dus koop ik graag en vaak cadeautjes voor ze en zeker op speciale dagen.
Ik hou van de mannen in dit topicquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:27 schreef neen het volgende:
[..]
Dit vind ik geen verstandige post.
Iemand die op Karen lijkt moet wel geweldig zijnquote:
Ik blijf erbij dat een grillpan van gietijzer moet zijn... Maar ik kan me wel voorstellen dat de jouwe een stuk handelbaarder is!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef conleche het volgende:
Ik heb een grillpan van gegoten aluminium, uit de vitaly serie van Tefal, (met groen handvat) dat is minder zwaar voor je polsen en een echt fijne pan. Ik heb daar ook een wok van.
Karen schopt kont! Ze is mijn semi held wel een beetje hoor. Buiten die pillen verslaving van d'r dan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iemand die op Karen lijkt moet wel geweldig zijn
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, profi messen zijn echt heel erg fijn!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is sowieso een wijs plan, ik word altijd zo hebberig van dat soort winkels!
Als je straks nog enthousiaster bent en wat meer kunt, moet je namelijk ook echt goeie messen hebbenDat is zulk mooi spul, die profi messen
Maar echt iets wat je gespreid moet kopen, zo'n set.
De liefde van haar leven? Waarschijnlijk is ze al zo in de wolken dat ze alles leuk vindt, tot een stoeptegel aan toe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ben al drie dagen aan het nadenken over een klein schattig kadootje voor vriendin die zaterdag komt logeren en die, naar het lijkt, zomaar ineens de love of her life heeft opgeduikeld en helemaal hoteldebotel is(iemand een goed idee?)
die dikke die met Stan getrouwd is en die Mexicaanse huishoudster heeft en continue aan de alcohol en medicamenten zit door haar pillenverslaving...quote:
Le Creuset is een van de weinige pannen die mijn ouders op en in hun AGA kunnen gebruiken en goed blijven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Creusetpannen zijn prachtig en koken als een dolle! Maar de toegevoegde waarde t.o.v. Hackman of BK is echt heel klein. En het prijsverschil is enorm.
Valentijn is gewoon weer een excuus voor mequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miss_S, ik ben ook dol op kadootjes kopen! Ben al drie dagen aan het nadenken over een klein schattig kadootje voor vriendin die zaterdag komt logeren en die, naar het lijkt, zomaar ineens de love of her life heeft opgeduikeld en helemaal hoteldebotel is(iemand een goed idee?)
Maar om speciaal voor Valentijn iets voor mijn partner te kopen, nah. Valentijn is het feest van de stille liefdes
Ik heb ook een gietijzeren en ik prefereer de alu!! Het maakt de perfecte streepjes, bakt niet aan. Ik kan er lyrisch van worden!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een grillpan van gietijzer moet zijn... Maar ik kan me wel voorstellen dat de jouwe een stuk handelbaarder is!
Miss_S, ik ben ook dol op kadootjes kopen! Ben al drie dagen aan het nadenken over een klein schattig kadootje voor vriendin die zaterdag komt logeren en die, naar het lijkt, zomaar ineens de love of her life heeft opgeduikeld en helemaal hoteldebotel is(iemand een goed idee?)
Maar om speciaal voor Valentijn iets voor mijn partner te kopen, nah. Valentijn is het feest van de stille liefdes
Miss omdat ze er nog eens mee komt nadat het onderwerp al lang is afgesloten?quote:
Ik geloof dat die extra 's' bij miss staat voor spuit 11 of selectief, en niet voor snugger (of slank)quote:
AGA fornuizen zijn zoooo mooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Le Creuset is een van de weinige pannen die mijn ouders op en in hun AGA kunnen gebruiken en goed blijven.
Le Creuset.![]()
AGA
Allebei vandaag begonnen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Valentijn is gewoon weer een excuus voor meik vind het niet erg om met iedereen mee te lopen.
En voor vriendinnen cadeautjes kopen is bijna nog leuker dan voor mijn vriendjemijn 2 vriendinnetjes van de uni zijn allebei deze week jarig en heb echt kleine schattige dingen gevonden.
En dat de discussie over is betekent niet dat ik er niets meer over zeghet was toch min of meer wel op mij gericht.
Ik blijf ook lekker naar luxe bioscopen gaan met mijn liefHopelijk draait The Wrestler en Slumdog Millionair snel
Ik dacht dat jullie weer zouden proberen normaal te reageren?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof dat die extra 's' bij miss staat voor spuit 11 of selectief, en niet voor snugger (of slank)
maar he, iedereen even goede vriendjes hier
Goed zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:33 schreef Miss_S het volgende:
Ik blijf ook lekker naar luxe bioscopen gaan met mijn lief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |