abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65986313
O ik ga vanavond naar Benjamin Button en daarvoor wat eten bij de Wagamama. (noedelsoepje of zo )
pi_65986330
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:38 schreef Anosmie het volgende:
Ik leef wel zo zuinig mogelijk. Maar hoe beter ik op mn centjes let, hoe harder ze wegvliegen lijkt wel. .
Dat lijkt maar zo, simpelweg omdat je er meer op let. Ik heb dat ook wel eens
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65986365
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:38 schreef Anosmie het volgende:
Ik maak veel op en ik spaar een deel. Ik defenieer altijd spaardoelen voor mezelf. Alleen heb ik ze laatst op een rijtje gezet en nu heb ik teveel doel voor mn inkomen. .
Ik leef wel zo zuinig mogelijk. Maar hoe beter ik op mn centjes let, hoe harder ze wegvliegen lijkt wel. .
Mag ik zo vrij zijn om te informeren wat jouw spaardoelen zijn?

De mijne zijn niet erg hoogdravend: een reservepotje voor de lange termijn, en voor de rest spaar ik voor vakanties en grote dingen. Zoals een kitchenaid
pi_65986366
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Moblo:
ik kan het blijkbaar toch niet meer goed praten, kan alleen zeggen dat ik het niet rot bedoelde, maar dat ik gewoon verbaasd was dat ' er mensen zijn ' die daar zoveel geld aan uitgeven.

maargoed, jullie hebben allemaal gelijk.
Ik kan me niet inleven in anderen en ik heb niets over jullie te zeggen of oordelen

ik oordeelde dan ook niet, of althans, dat was niet mijn bedoeling, ik SNAP het alleen niet vanuit mijn belevingswereld

maargoed, ik zet mij wel lekker op misschien voor de meet bij deze en ga wat meer low-profile, want ik merk gewoon dat ik niet echt lekker in de groep lig, en dat ligt dan vooral aan mij
Ja doei.
pi_65986398
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja, zo stond haar man ook. Want die was op de fiets en het joch had geen jas en het regende ontzettend!
Maar dat verzin je toch niet? Een babyjasje jatten op het kinderdagverblijf!
Er zijn altijd van die mensen die het rechtvaardigen omdat die lui toch geld zat hebben om een nieuwe te kopen..

Mijn oppaskindje haar mobieltje werd gejat en haar klasgenootje (jaja) die het had gedaan zei: Tssk, alsof jullie geen geld hebben voor een nieuwe.

Ik was woest. Alsof dat iemand het recht geeft om met je jatten aan de spullen van een ander te zitten. Walgelijk. .
Fok!bejaarde
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:42:15 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65986422
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Vakantie al geboekt?
Bijna. Vanavond gaat mijn man met de zweep achter mij staan, net zolang tot ik een vakantie boek
Ik had wel wat interessants gevonden hoor: een fly-and-drive van ¤ 229 naar Mallorca en een gribushotteletje ergens in het rotsige noorden (ben ik nog niet geweest, maar is zeker weten níet toeristisch!) voor ¤ 105 voor een hele week (+ontbijt). En nu twijfel ik tussen dit aanbod en een allinkje in Spanje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2009 @ 14:42:44 #157
70532 loveli
N
pi_65986429
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
verhaal
Mo, ga nou ff lekker uitrusten en uitzieken en trek je niet te veel aan van vandaag.
crap in = crap out
pi_65986445
Ik vind het ook een ontzettend bizar verhaal!
Überhaupt moet je gewoon van andersmans spullen afblijven, maar een baby jasje jatten. Kom op zeg! Dan ben je best diep gezakt.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:43:22 #159
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65986452
eerste reactie, euhm kind met mobiel
twee reactie: slaan dat kind. Ben ik zo makkelijk in. Hierrrrrrrrr met dat ding anders kruip je naar huis toe én doe ik aangifte van diefstal.

* zwahiel is tamelijk ouderwetsch in dit soort dingen.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:44:11 #160
3185 Adelante
To let it go now
pi_65986483
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef zwahiel het volgende:
eerste reactie, euhm kind met mobiel
twee reactie: slaan dat kind. Ben ik zo makkelijk in. Hierrrrrrrrr met dat ding anders kruip je naar huis toe én doe ik aangifte van diefstal.

* zwahiel is tamelijk ouderwetsch in dit soort dingen.
een tik geven aan je eigen kind a la, maar aan dat van een ander?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65986521
quote:

[..]

ik kan het blijkbaar toch niet meer goed praten, kan alleen zeggen dat ik het niet rot bedoelde, maar dat ik gewoon verbaasd was dat ' er mensen zijn ' die daar zoveel geld aan uitgeven.

Ik kan me niet inleven in anderen en ik heb niets over jullie te zeggen of oordelen

ik oordeelde dan ook niet, of althans, dat was niet mijn bedoeling, ik SNAP het alleen niet vanuit mijn belevingswereld

maargoed, ik zet mij wel lekker op misschien voor de meet bij deze en ga wat meer low-profile, want ik merk gewoon dat ik niet echt lekker in de groep lig, en dat ligt dan vooral aan mij
Je hebt neiging om 1 meningsverschil naar het totaalplaatje te trekken en dat is onnodig. Maw je wordt niet direct uitgekotst als je over iets anders denkt dan een ander.

Ik persoonlijk vind dat je je al veel beter in een groep handhaaft als in het begin. Toen schopte je at random om je heen. Nu ben je al veel genuanceerder.

Dus. Komop, stel vast dat mensen hun geld uitgeven aan dingen die ze zelf leuk vinden en move on.
pi_65986522
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef Liejannuh het volgende:
Überhaupt moet je gewoon van andersmans spullen afblijven, maar een baby jasje jatten. Kom op zeg! Dan ben je best diep gezakt.
Ja. Heel erg.

Ik zou ook meteen aangifte doen. Slaan niet, wat zwahiel zegt, maar voor de rest ben ik het wel met hem eens. Meteen uitbannen en zo streng straffen dat dat kind (of de volwassene) het wel uit zijn hoofd laat om nog een keer met zijn tengels aan andermans spullen te zitten.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:45:44 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65986523
quote:

[..]

Stel je niet aan muts.
Volgens mij valt het allemaal best wel mee en zit het -niet lekker in de groep liggen- vooral in jóuw hoofd. Ík heb er in ieder geval nooit wat van gemerkt.
pi_65986526
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

allinkje in Spanje.
Daar moest ik even over nadenken
Maar: goed zo, die vent van jou!

MoBlo, doe niet zo verongelijkt joh! Jij hebt gewoon dezelfde winterdip als de rest, vrees ik.
pi_65986540
ik heb geen zin meer om te werken vandaag
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65986553
Nog even over de uitgavendiscussie:
Thuis heb ik heel erg ingepeperd gekregen hoe duur alles was. En dat je moest sparen. En dat leuke dingen alleen voor speciale gelegenheden waren.
Ik kan niet zeggen dat ik er gelukkiger op geworden ben. Sterker nog, ik heb er me erg beperkt door gevoeld altijd. Als je op vakantie gaat zou je jezelf eigenlijk best toe moeten kunnen laten ergens te gaan eten waar het misschien níet zo goedkoop is. Of als je in de stad gaat winkelen kun je best een keer op een terrasje zitten. En dat je geen maanden hoeft te wachten tot een gelegenheid als je verjaardag om een nieuwe mp3-speler te kopen.
Dat soort dingen vind ik nu soms nog moeilijk Ik krijg er altijd zo'n vervelend stemmetje van in m'n hoofd dat zegt dat het ook best wat minder kan. Sinds ik op kamers ben geef ik wel wat sneller geld uit en dat is echt een stuk relaxter. Met cadeautjes voor anderen heb ik het dan weer niet zo snel Die mogen altijd wel wat duurder dan gepland als je dan een leuker cadeautje kunt kopen.
Conclusie: ik ben altijd toch ook wel een beetje jaloers op de mensen die wat losser en "decadenter" met geld omgaan
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:47:20 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65986572
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef progje het volgende:
ik heb geen zin meer om te werken vandaag
Ik ook niet. En ik ga ook over 15 minuten. Tussen het Fok!ken door doe ik nog even de post en dan snel naar huis.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:48:24 #168
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65986608
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

een tik geven aan je eigen kind a la, maar aan dat van een ander?
Als dat kleine kreng 't niet terug geeft, helpen schijnbewegingen altijd wel. Daarbij kun je je voorstellen dat zo'n kind 't niet van vreemden heeft, dat je dus waarschijnlijk naar je spullen terug kunt fluiten. Zowieso aangifte doen van dit soort dingen, melding maken bij school en de ouders contacteren.

En mijn eigen kind zou als 't zoiets deed wel meer dan een tik krijgen. Zijn of haar kontje had dan (zoals mijn moeder 't zei) kermis
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65986628
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:38 schreef conleche het volgende:
O ik ga vanavond naar Benjamin Button en daarvoor wat eten bij de Wagamama. (noedelsoepje of zo )
Ik vond hem echt mooi Die heb ik gisteren gezien.
pi_65986633
quote:

[..]

Hey, dat valt toch best mee We zien je hier graag hoor.

Alleen heb je de neiging om bijna alles als een aanval op jou te zien, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. En dan ga je jezelf heel fel verdedigen. Dat vind ik persoonlijk niet leuk.

Voor de rest verwoordt Co het eigenlijk veel beter dan ik. Ik heb geen tact.
pi_65986636
Spoiler vanwege de lengte:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie hier en dit is gewoon een druppel
Ja doei.
pi_65986646
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mag ik zo vrij zijn om te informeren wat jouw spaardoelen zijn?

De mijne zijn niet erg hoogdravend: een reservepotje voor de lange termijn, en voor de rest spaar ik voor vakanties en grote dingen. Zoals een kitchenaid
Ik ben aan het sparen voor een nieuw bed. En ik ben me een ongeluk aan het schrijven op huisjes, dus ben ik ondertussen zo veel mogelijk apart aan het zetten voor een nieuwe vloer, gordijnen en dat soort ellende.
Het irritante is dat er steeds van die semi-onverwachte uitgaven tussendoor komen. Als ik zo leuk flierefluitend al mn geld over de schutting stort dan gebeurt er niks.. en als ik geen koffie haal op de sportschool, geen boterhammen bij de AH to go haal en de Lidlkoopje plunder dan moet ik een nieuwe bril, krijg ik een onverwachte naheffing op mn waterverbruik en realiseert een helder licht bij de BD zich dat ik teveel aan zorgtoeslag heb ontvangen in 1803. .
Afgelopen 2 maanden heb ik X gespaard en X + ¤ 121,45 uit moeten geven. Hallo kredietcrisis. .
Fok!bejaarde
pi_65986656
quote:

[..]

Dat moet je niet doen hoor!
Dit kwam er even niet zo lekker uit maar als je zegt dat het niet was bedoeld als oordeel is het goed. Dan hoef je toch niet gelijk te denken dat je 'in het algemeen' niet lekker in de groep ligt? We vinden je allemaal lief.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2009 @ 14:50:08 #174
70532 loveli
N
pi_65986666
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:46 schreef SiTuSavais het volgende:
Conclusie: ik ben altijd toch ook wel een beetje jaloers op de mensen die wat losser en "decadenter" met geld omgaan
Als kind en tiener kon ik prima met geld omgaan. Ergens halverwege mijn jaren '20 ben ik meer gaan uitgeven. Na het zien van m'n jaaropgaaf heb ik besloten dat ik me mag rotschamen en ga ik weer op m'n geld letten. Kortom, ik ben weer jaloers op jou.
crap in = crap out
pi_65986674
Ik heb daar soms ook last van hoor, STS. Dan heb ik al een aantal keer gedacht dat ik eigenlijk toch wel een braadpan moet hebben, omdat ik die al meermalen heb gemist bij het koken. Dan zeg ik tegen mezelf: "Ok, nu ga je een braadpan kopen, en je gaat er maximaal 30 euro aan uitgeven." Dan sta ik in de winkel, met een BK-pan van maar 24 euro, en dan vind ik het ineens toch te veel geld. Hoe veel dingen ik in m'n leven al níet heb gekocht terwijl ik ze prima kon betalen en ook nodig had.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:50:40 #176
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65986685
://failblog.org/
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65986717
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef Liejannuh het volgende:
Inderdaad... Ik vraag me af of het een andere ouder is of iemand die speciaal naar zo'n kinderdagverblijf toe gaat om iets te jatten. Hoewel, ik weet eigenlijk niet wat triester is.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:53:12 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65986763
Goh, snappen "de meeste vrouwen dat niet"? Ik dacht dat vroeger ook altijd, maar dat valt best wel mee hoor. Ben irl zowieso een stuk lomper dan jij hier bent, dus ik vind echt dat je niet moet zeuren.

Edit: dit was dus voor moblo.
pi_65986788
dat jij het snapt zegt niet dat de rest van de vrouwelijke bevolking er waardering voor op kan brengen
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:54:16 #180
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65986794
Dat geld verhaal heb ik ook

Denk ik 't prima voor elkaar te hebben zo nu weer even, dan komt er weer die of die rekening. Herinnerd mijn zorgverzekering zich ineens dat ze in januari en februari dingen uitgekeerd hebben die te weinig gedekt waren, of ik ff 500 euro binnen 15 dagen wilde betalen in december

En dan dat eeuwige grote bedragen gedoe, honderd euro hier, tweehonderd daar, hondervijftig zo. Beuh, 't zijn altijd van die bedragen die je net niet hebt rondslingeren

But soon it's summer!!!
pi_65986796
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Als kind en tiener kon ik prima met geld omgaan. Ergens halverwege mijn jaren '20 ben ik meer gaan uitgeven. Na het zien van m'n jaaropgaaf heb ik besloten dat ik me mag rotschamen en ga ik weer op m'n geld letten. Kortom, ik ben weer jaloers op jou.
Oh, ik vind spaarzaam zijn ook wel een deugd hoor. Ik vind uitgaven doen tot je in het rood staat en daar dan verder niet om malen ook een beetje 'vreemd' bijvoorbeeld. Maar je achteraf schuldig voelen over een uitgave die toch écht niet overdreven was, dat vind ik onzin Of dingen kiezen die je nog niet half zo leuk vindt omdat het dan iig goedkoper is. Maar toch doe ik het nog regelmatig Stom.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:54:36 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65986806
MoBlo moet gewoon even een nachtje goed slapen en morgen is alles weer goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_65986817
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:49 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik ben aan het sparen voor een nieuw bed. En ik ben me een ongeluk aan het schrijven op huisjes, dus ben ik ondertussen zo veel mogelijk apart aan het zetten voor een nieuwe vloer, gordijnen en dat soort ellende.
Het irritante is dat er steeds van die semi-onverwachte uitgaven tussendoor komen. Als ik zo leuk flierefluitend al mn geld over de schutting stort dan gebeurt er niks.. en als ik geen koffie haal op de sportschool, geen boterhammen bij de AH to go haal en de Lidlkoopje plunder dan moet ik een nieuwe bril, krijg ik een onverwachte naheffing op mn waterverbruik en realiseert een helder licht bij de BD zich dat ik teveel aan zorgtoeslag heb ontvangen in 1803. .
Afgelopen 2 maanden heb ik X gespaard en X + ¤ 121,45 uit moeten geven. Hallo kredietcrisis. .
Anos, stom maar herkenbaar, ja
Nieuw matras wil ik trouwens ook nog! *noteert.
Nou ja, ik heb ook gewoon mazzel, hoor. Mijn meneer krijgt ieder jaar een bonus, en tot nogtoe hebben we daar altijd wel wat grote dingen van kunnen kopen. Waar je anders voor had moeten sparen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:55:30 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65986827
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
dat jij het snapt zegt niet dat de rest van de vrouwelijke bevolking er waardering voor op kan brengen
Nou en? Ik wel. En zo zullen er vast nog wel een paar zijn.
Je kan nu eenmaal niet iedereen te vriend houden moblo.
pi_65986835
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb daar soms ook last van hoor, STS. Dan heb ik al een aantal keer gedacht dat ik eigenlijk toch wel een braadpan moet hebben, omdat ik die al meermalen heb gemist bij het koken. Dan zeg ik tegen mezelf: "Ok, nu ga je een braadpan kopen, en je gaat er maximaal 30 euro aan uitgeven." Dan sta ik in de winkel, met een BK-pan van maar 24 euro, en dan vind ik het ineens toch te veel geld. Hoe veel dingen ik in m'n leven al níet heb gekocht terwijl ik ze prima kon betalen en ook nodig had.
Nou, dat is exáct wat ik bedoel Terwijl ik dan bv toch écht wel weet dat pannen geen nutteloze uitgave zijn.
pi_65986923
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een braadpan heb je echt nodig, popje! Gietijzer, binnenzijde niet geemailleerd.
Hou AH in de gaten; die hebben eens per jaar zo'n serie Hackmanpannen in de bonus. Die pannen zijn perfect en absoluut waar voor je geld!

Oh, het leukste, geld-wise: ik heb nog een spaarpotje dat een restje erfenis is. Het is te weinig om echt substantiele dingen mee te doen, maar teveel om aan bijv. kleding uit te geven. Ik zit me al tijden te verkneukelen: wat zal ik er nou van kopen? Ik wil iets leuks, iets blijvends. Maar wat? Kunst? Een goeie slaapbank? Eetkamerstoelen?
pi_65986930
quote:
Er zijn hier wel meer mensen met trekjes waar anderen geen waardering voor op kunnen brengen. Je hoeft mensen niet 100% leuk te vinden om met ze om te gaan, dat kan bijna niet. You take the good with the bad.
pi_65986960
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij zélf vind dat je niet binnen de groep past en dus liever wegblijft, dan moet je dat zelf weten natuurlijk Maar ik weet zeker dat niemand van hier verder vindt dat jij er niet tussenpast. Tussen wat? Het is nog al een gemeleerd gezelschap dacht ik zo En daar pas jij met je zwarte humor gewoon tussen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65986979
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Uhm. Je zegt wel dat het aan jezelf ligt, maar uit je woorden blijkt dat je vindt dat het aan ons ligt, want wij snappen je zwarte humor niet.

Iedereen is anders. Iedereen heeft wel iets wat als abnormaal zou kunnen worden bestempeld. Je moet daar niet zo'n punt van maken en het als een feit accepteren. Hoogstens zou je kunnen nadenken voordat je iets post en je afvragen of het gaat overkomen zoals je bedoelt, want wij zien niet altijd de intonatie die je erbij denkt, die kleine nuanceverschillen die maken dat een post letterlijk wordt opgevat, of dat men de ironische ondertoon oppikt. Maar dit geldt voor iedereen.
pi_65987017
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een braadpan heb je echt nodig, popje! Gietijzer, binnenzijde niet geemailleerd.
Hou AH in de gaten; die hebben eens per jaar zo'n serie Hackmanpannen in de bonus. Die pannen zijn perfect en absoluut waar voor je geld!

Oh, het leukste, geld-wise: ik heb nog een spaarpotje dat een restje erfenis is. Het is te weinig om echt substantiele dingen mee te doen, maar teveel om aan bijv. kleding uit te geven. Ik zit me al tijden te verkneukelen: wat zal ik er nou van kopen? Ik wil iets leuks, iets blijvends. Maar wat? Kunst? Een goeie slaapbank? Eetkamerstoelen?

Kunst!!
pi_65987025
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet het! Ik heb geen enkele pan met een mooie dikke bodem. Is BK niet goed? . Daarvan zag ik een perfect maatje.

Af en toe moet iemand gewoon zeggen dat het niet uitmaakt als ik iets koop. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:02:29 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65987049
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als jij zélf vind dat je niet binnen de groep past en dus liever wegblijft, dan moet je dat zelf weten natuurlijk Maar ik weet zeker dat niemand van hier verder vindt dat jij er niet tussenpast. Tussen wat? Het is nog al een gemeleerd gezelschap dacht ik zo En daar pas jij met je zwarte humor gewoon tussen
Ik voel me ook vaak een vreemde eend in de bijt hier, maar toch denk ik er niet aan om weg te blijven .
Zoals jij al zegt: zóveel verschillende mensen! Dat botst af en toe, maar toch houwen we van elkaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_65987051
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Kunst!!
Ik weet nog wel een leuke gallerie in Amsterdam!
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:03:24 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65987075
quote:

[..]

Kunst!!
Jij wilt gewoon dat ze iets van jou koopt, zodat jij je decadente leventje voort kunt zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_65987085
Ik heb een gietijzeren pan van de IKEA en die voldoet prima. 29,95!!
pi_65987097
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij wilt gewoon dat ze iets van jou koopt, zodat jij je decadente leventje voort kunt zetten .
Valt 't op??
pi_65987100
Oja. Braadpan. Ook wel handig om te kopen. Die heb ik nog niet.
pi_65987123
quote:
Ik juist wel hoor.
Ik ben ook geen vrouw-vrouw, en de weinige vrouwelijke vrienden die ik heb zijn net zo direct als jij.
pi_65987145
quote:

[..]

Kunst!!
*checkt website

DaD: BK heeft ook heel goede pannen. Laat je geen pan aansmeren met geemailleerde binnenkant, dat kookt voor geen meter. En hij moet zwaar gietijzer zijn (niet zo'n zwarte pan met blauwe binnenkant ofzo. Echt zwaar!).
Hema heeft vaak ook goed spul!
Je kunt voor minder dan 30 euro een prima braadpan kopen
pi_65987157
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik heb een gietijzeren pan van de IKEA en die voldoet prima. 29,95!!
De blauwe van de HEMA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')