Ik vind hem niet onnodig hoor! Als jij er veel plezier aan beleeft mag je daar je geld aan uitgeven. Maar dat mogen andere mensen die toevallig van kleding houden dus ook. Het punt is alleen dat jij doet alsof zij veel meer uitgeven terwijl dat misschien nog best wel meevalt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, jullie vinden mijn motor onnodig, maar ik vind al dat soort dingen echt onnodig
Ik vind je motor kewl. Dat is jouw ding. Zo heeft iedereen haar eigen 'ding' waar ze wat extra aan besteden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, jullie vinden mijn motor onnodig, maar ik vind al dat soort dingen echt onnodig
Post je wel een voor en na foto?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:19 schreef zwahiel het volgende:
dames...
Ik moet nog immer naar de kapper, steeds geen geld, ding dicht geen zin noem 't maar op.
Maar vandaag ga ik eraan geloven![]()
alsof jij ineens je geld anders uit moet geven omdat ik 't raar vindquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jezus moblo, wat heb je het nou de hele tijd over decadentie? Alleen omdat mensen een ander uitgavenpatroon hebben dat jij, zijn ze meteen decadent?. Er is hier niemand die jou aanvalt op je motorbezit of de manier waarop jij je geld uitgeeft, maar jij doet dat duidelijk wel omgekeerd. En dat vind ik niet tof. Ik besteed m'n geld graag precies zoals ik dat wil.
En niet aan veel kleding of een motor, fyi.
Dan heb je nog steeds behoorlijk veel meer te besteden dan nu.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee, maar ik weet wel dat we niet zo van de decadentie zijndus misschien gaan we dan gewoon allebei maar 30 uur werken ofzo
Ik denk 235 kcalquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:21 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens! M'n roeitrainer gaf toen straks na 45 minuten roeien 235 "cal" aan. Bedoelen ze dan Kilo Calorieën of gewoon calorieën? Dus zeg maar 0,24 Kcal? Ik weet namelijk niet wat realistisch is
Wat ik je de hele tijd al duidelijk wil maken, maar waar jij niet op reageert. Iedereen heeft z'n prioriteiten. Dat is het gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alsof jij ineens je geld anders uit moet geven omdat ik 't raar vind
ik verbaasde me er gewoon vooral over dat mensen veen geld uitgeven aan cadeaus en dat soort dingen en ik had het niet eens over iedereen en al helemaal niet over joudus voel je niet persoonlijk aangevallen ofzo
ja, iedereen doet wat hij wil met zijn geld, duh..
maar ik als niet zo romantisch-meisje-meisje-mens kan me gewoon NIET voorstellen dat je 17 BH's wilt hebben, en koop dan liever een nieuwe uitlaat voor mn motor.
Het was niet eens zo rot bedoeld hoor
Inderdaad, dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:22 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk 235 kcalanders moet je wel heel veel trainen om een stukje wortel eraf te krijgen
Ze bedoelen kcal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:21 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens! M'n roeitrainer gaf toen straks na 45 minuten roeien 235 "cal" aan. Bedoelen ze dan Kilo Calorieën of gewoon calorieën? Dus zeg maar 0,24 Kcal? Ik weet namelijk niet wat realistisch is
Oh wacht, het is een 'ik ben geen meisje-meisje'-rantquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
sorry als ik mensen heb beledigd ofzo
ik ga wel gewoon een mannentopic opzoeken ofzo
Dus wel 0,24 Kcalquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:24 schreef progje het volgende:
gewone calorieën
ok de volgende keer ff op f5 drukken voordat ik post, spuit 11 ben ik weer![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze bedoelen kcal.
Oh, was inmiddels al beantwoord. Never mind...
Mijn mama is mijn voorbeeldquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
Ik leef ook maar 1x en ik maak fijn alles op wat er binnenkomt. Aan van alles. Ik koop boeken, DVD's, schoenen, kleding, lekker eten. Ik laat me masseren, ik ga op vakantie. Ik koop cadeautjes, ik geef aan goede doelen. (ik betaal ook nog m'n rekeningen en de belasting) Kortom: ik lééf En mocht het binnenkort wat minder gaan en die kans is niet geheel en al ondenkbaar, dan leef ik nog steeds en met evenveel plezier, maar haal ik m'n boeken uit de bieb en ga ik m'n series téléchargen en eet ik nog steeds lekker, maar wat minder luxueus. Zo kijk ik er tegenaan.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
Ik leef ook maar 1x en ik maak fijn alles op wat er binnenkomt. Aan van alles. Ik koop boeken, DVD's, schoenen, kleding, lekker eten. Ik laat me masseren, ik ga op vakantie. Ik koop cadeautjes, ik geef aan goede doelen. (ik betaal ook nog m'n rekeningen en de belasting) Kortom: ik lééf En mocht het binnenkort wat minder gaan en die kans is niet geheel en al ondenkbaar, dan leef ik nog steeds en met evenveel plezier, maar haal ik m'n boeken uit de bieb en ga ik m'n series téléchargen en eet ik nog steeds lekker, maar wat minder luxueus. Zo kijk ik er tegenaan.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
Als je er niet uitkomt: ik heb precies dat soort opgaven gehad afgelopen periode. Zou je de reader evt ook nog kunnen mailen ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
en dan is dit nog maar het begin...wiskunde
Ohhh, als ik je in het echt kende, had ik je nu een kaart gestuurdquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef neen het volgende:
Ik spaar bijna al het geld - een internetverbinding en dan breng ik de hele dag op Fok! rond. dat is het echte leven!
Dat had ik, kort samengevat, ook geschreven. Voor Fok! het niet meer deedquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:14 schreef Viking84 het volgende:
.....maar van m'n stedentripjes en etentjes moet je afblijven.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:30 schreef neen het volgende:
Ik spaar bijna al het geld - een internetverbinding en dan breng ik de hele dag op Fok! rond. dat is het echte leven!
Ja en je rijd motor, iets wat ik dan weer jammer vind omdat ik een grondige hekel aan motorrijders heb vooral op de snelweg, als ik sta, sta jij ook met je stofzuiger op wielenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
ach, zo zien julie maar (of krijgen wederom bevestigd): ik ben gewoon helemaal niet aardig, eeuwig chagerijnig en te snel op mijn teentjes getrapt
aangenaam: MoBlo
Het viel mij eigenlijk nog wel mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:32 schreef Viking84 het volgende:Co.
Maar het lijkt me wel heel moeilijk om ineens weer de teugels aan te moeten trekken als het even wat minder gaat...
Vakantie al geboekt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat had ik, kort samengevat, ook geschreven. Voor Fok! het niet meer deed
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh wacht, het is een 'ik ben geen meisje-meisje'-rant
Nou, zelfs mijn niet-decadente, niet-verwijfde meneer koopt tegenwoordig een McGregorjas en schoenen met leren zolen. Gewoon, omdat het mooi is
OMFGquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Dat vertelde mijn kamergenote gister! Het McGregorjasje van haar zoontje (gekregen van schoonouders geloof ik, dat dan weer wel), was gejat op het kinderdagverblijf!
Hoe bizar!
Ja, zo stond haar man ook. Want die was op de fiets en het joch had geen jas en het regende ontzettend!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga lekker weer bezig met een opdracht en daarnalezen
en dan vanavond samen met vrienlief uit eten naar de film. Heerlijk decadent.
Tabee.
Dat brengt vast nog heel wat op als je het op Marktplaats zet...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Dat vertelde mijn kamergenote gister! Het McGregorjasje van haar zoontje (gekregen van schoonouders geloof ik, dat dan weer wel), was gejat op het kinderdagverblijf!
Hoe bizar!
Nee. Maar ik kan me sowieso niet voorstellen dat je iets van een ander jat en al helemaal niet van een kind.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, zo stond haar man ook. Want die was op de fiets en het joch had geen jas en het regende ontzettend!
Maar dat verzin je toch niet? Een babyjasje jatten op het kinderdagverblijf!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe bizar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |