Oeh, MoBlo moet verantwoording afleggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
't Is absoluut geen studentenmotor. En je hebt een leren motorpak!
Hoeveel bh's kunnen wij kopen van de prijs van jouw motor?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's dan ook het enige, en het is geen nieuwe ofzo
Die worden heet en het ei blijft aan het randje klevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat die beter werken. Een recht huis kan overigens ook wel verschil uit maken.
De hema heeft ook stalen vormpjes in de vorm van een hartje.
Badstoffen onderbroekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef Laureline het volgende:
Ik kan echt niet tegen strings, vind het net martelwerktuigen. Draag altijd omaonderbroeken (liefs met kleine pijpjes), in leuke dessins/kleuren, maar ook saai zwart en wit. En als ik me heel erg zielig voel in badstof
Dat is zo ongelooflijk waar. Komt er met twee man 2.000 euro binnen dan gaat dat op, maar met 6.000 euro net zo hard (alleen wordt er dan wel iets gespaard), maar je uitgavenpatroon blijft niet hetzelfde als met die 2.000 euro hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach Mootje... Je past meestal moeiteloos je uitgaven aan op je budget. Meer geld = meer spenden. wacht maar tot jullie allebei afgestudeerd&werkende zijn
Horizontale strepen doen je dik lijken!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
5 euro per stuk, bijna niet het wassen waard
de motor heb ik ook flink voor moeten sparen en het is het 'enige waar ik veel geld aan uitgeef, als je mn kleding ziet dan zou je ook niet zeggen dat ik prima wat duurders zou kunnen kopen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
't Is absoluut geen studentenmotor. En je hebt een leren motorpak!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Horizontale strepen doen je dik lijken!
Op sommige plaatsen kan dat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Horizontale strepen doen je dik lijken!
Ik heb deze van Maidenform (low rise boyshort). Zit prima en niet te zien onder strakke, aftekenende kleding.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb overigens een string, van een setje, heel mooi: transparant lichtroze met zwartkanten roezeltjes. CuteMaar wie heeft bedacht dat dat lekker zou zitten in je bilnaad?
Sowieso schijnt het trouwens dat mannen helemaal niet zo wild zijn van halftransparante slipjes. Goede reden om die te laten liggen
Boxers FTW. En als je sexy moet doen: waarom niet van die halve onderbroeken? Van die eh, hoe heet dat, billenbroekjes?? Zal 's een plaatje zoeken. Zit iig beter!
[ afbeelding ]
Zoiets!
Had jij laatst niet een reparatie van 800 euro? Zoveel geef ik niet uit aan kleding hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de motor heb ik ook flink voor moeten sparen en het is het 'enige waar ik veel geld aan uitgeef, als je mn kleding ziet dan zou je ook niet zeggen dat ik prima wat duurders zou kunnen kopen..
het pak heb ik gekocht in een outletwinkel en daar heb ik voor gespaard en gewacht tot ik 70kg woog
ik leef echt een stuk minder decadent dan de meesten hier, terwijl ik het wel kan betalen
maar vind 't gewoon niet nodig om 17 bh's te hebben en alleen maar naar luxe bioscopen te gaan
mijn motor is mijn enige uitspatting en tevens vervoersmiddel waar ik bij elkaar een stuk minder aan kwijt ben denk ik dan dat jullie gemiddeld aan kleding uitgeven
Psst... je hoeft je (zeker tegenover mij met m'n 2 leren motorpakken) niet te verdedigen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de motor heb ik ook flink voor moeten sparen en het is het 'enige waar ik veel geld aan uitgeef, als je mn kleding ziet dan zou je ook niet zeggen dat ik prima wat duurders zou kunnen kopen..
het pak heb ik gekocht in een outletwinkel en daar heb ik voor gespaard en gewacht tot ik 70kg woog
ik leef echt een stuk minder decadent dan de meesten hier, terwijl ik het wel kan betalen
maar vind 't gewoon niet nodig om 17 bh's te hebben en alleen maar naar luxe bioscopen te gaan
mijn motor is mijn enige uitspatting en tevens vervoersmiddel waar ik bij elkaar een stuk minder aan kwijt ben denk ik dan dat jullie gemiddeld aan kleding uitgeven
Ik koop alles in de uitverkoop, dat scheeltquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
daarbij:
als ik zie wat jullie aan ondergoed, kleding, laarzen, wetikveelwat hebben.
Al die lijstjes die jullie wel eens posten van welke laarzen/schoenen/bh's etc jullie hebben, denk ik dat de opgetelde waarde van jullie garderobes (per persoon) nog wel eens flink wat duurder kan zijn dan mijn motor
JA!quote:
Die heb ik in het wit. Ziet er supersekseh uit. Alleen is het niet bepaald ondergoed wat je de hele dag kan dragen. Ik zou het zo'n 10 minuten voordat het weer uit gaat aandoen. Het schurkt en jeukt namelijk als de pest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb overigens een string, van een setje, heel mooi: transparant lichtroze met zwartkanten roezeltjes. CuteMaar wie heeft bedacht dat dat lekker zou zitten in je bilnaad?
Sowieso schijnt het trouwens dat mannen helemaal niet zo wild zijn van halftransparante slipjes. Goede reden om die te laten liggen
Boxers FTW. En als je sexy moet doen: waarom niet van die halve onderbroeken? Van die eh, hoe heet dat, billenbroekjes?? Zal 's een plaatje zoeken. Zit iig beter!
[ afbeelding ]
Zoiets! Desgewenst nog wat 'hoger'.
niet in een keer, maar tel maar 's op wat je in je kast hebt hangen en wat de nieuwwaarde daarvan wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Had jij laatst niet een reparatie van 800 euro? Zoveel geef ik niet uit aan kleding hoor![]()
Ervaar dit nou even niet als een aanval, maar zie gewoon even in dat iedereen wel zijn ding heeft waar hij veel geld aan uitgeeft.
Speak for yourself. Ik jaag altijd naar sneakers in de uitverkoop, ik heb 3 esprit-BH's en twee meer attractieve setjes, mijn onderbroeken en sokken koop ik bij de hema.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
daarbij:
als ik zie wat jullie aan ondergoed, kleding, laarzen, wetikveelwat hebben.
Al die lijstjes die jullie wel eens posten van welke laarzen/schoenen/bh's etc jullie hebben, denk ik dat de opgetelde waarde van jullie garderobes (per persoon) nog wel eens flink wat duurder kan zijn dan mijn motor
ik fiets ook naar mn werkquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik jaag altijd naar sneakers in de uitverkoop, ik heb 3 esprit-BH's en twee meer attractieve setjes, mijn onderbroeken en sokken koop ik bij de hema.
Ik heb alleen extravagant geshopt in ZA, maar dat is niet te vermijden, omdat alles daar zo goedkoop is
En ik fiets naar mijn werk
Ik ben het helemaal eens met deze post! alleen heb ik een rode, roze en zwartequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die heb ik in het wit. Ziet er supersekseh uit. Alleen is het niet bepaald ondergoed wat je de hele dag kan dragen. Ik zou het zo'n 10 minuten voordat het weer uit gaat aandoen. Het schurkt en jeukt namelijk als de pest.
Neuh, maar zo comfi zijn kanten strings ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die heb ik in het wit. Ziet er supersekseh uit. Alleen is het niet bepaald ondergoed wat je de hele dag kan dragen. Ik zou het zo'n 10 minuten voordat het weer uit gaat aandoen. Het schurkt en jeukt namelijk als de pest.
is dat weer van sentei?quote:
Ik vind die dingen juist heerlijk zitten! En strings dus absoluut niet. Ik denk dat 't er vanaf hangt welke je koopt. Ik heb er ook één die steeds een beetje in m'n bilnaad kruiptquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met deze post! alleen heb ik een rode, roze en zwarte
Die van Maidenform schuurt niet! Misschien komt dat wel omdat ik 'em per ongeluk in maat XL heb gekocht, er stond een grote M op de voorkant van Maidenform, ik dacht dat dat de maat was. Daarom tekent 'ie ook totaal niet af.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar even serieus: je hebt nu een stevig waarde-oordeel over alle bestedingspatronen hier... Hoe denk je dat straks zelf te gaan doen, als je iedere maand 2K op je bankrekening gestort krijgt en René ook zoiets? Sparen? Aan arme kindertjes geven?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik fiets ook naar mn werk
Dat gaat je nog vies tegenvallen omdat ik niet één van de meiden uit dit topic ben die daar heel veel geld aan uitgeeft. Ik draag gerust nog shirtjes van een paar jaar oud, als ik die mooi vind.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet in een keer, maar tel maar 's op wat je in je kast hebt hangen en wat de nieuwwaarde daarvan was
ja, jullie vinden mijn motor onnodig, maar ik vind al dat soort dingen echt onnodigquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oh en Moblo, ik vind je wel een beetje negatief overkomen hoor. Decadent en luxe-bioscopen. Hoezo waardeoordeel?.
Zo'n ding lijkt mij niks. Transparante shizzle ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met deze post! alleen heb ik een rode, roze en zwarte
Léés nou.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, jullie vinden mijn motor onnodig, maar ik vind al dat soort dingen echt onnodig
Linkje?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n ding lijkt mij niks. Transparante shizzle ook niet. Vanochtend ook een transparante BH gepost en ik vond het echt vreselijk
.
Kun je me even vertellen waar ik (of uberhaupt iemand anders dan de grappige Viking) dat zegt? Niet mijn mening voor mij bedenken, aubquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, jullie vinden mijn motor onnodig, maar ik vind al dat soort dingen echt onnodig
geen idee, maar ik weet wel dat we niet zo van de decadentie zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar even serieus: je hebt nu een stevig waarde-oordeel over alle bestedingspatronen hier... Hoe denk je dat straks zelf te gaan doen, als je iedere maand 2K op je bankrekening gestort krijt en René ook zoiets? Sparen? Aan arme kindertjes geven?
Niemand heeft hier gezegd dat die motor onnodig is. En so what, als jij er plezier aan beleeft heeft dat ding toch een belangrijke functie voor jou?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit vind ik ook de mooiste broekjes, de cheeky's!! HOeft ook niet per se van kant. Gewoon katoen is ook fijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets! Desgewenst nog wat 'hoger'.
Ik vind het ontzettend belangrijk om leuke dingen te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |