Oeh, MoBlo moet verantwoording afleggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
't Is absoluut geen studentenmotor. En je hebt een leren motorpak!
Hoeveel bh's kunnen wij kopen van de prijs van jouw motor?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's dan ook het enige, en het is geen nieuwe ofzo
Die worden heet en het ei blijft aan het randje klevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat die beter werken. Een recht huis kan overigens ook wel verschil uit maken.
De hema heeft ook stalen vormpjes in de vorm van een hartje.
Badstoffen onderbroekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef Laureline het volgende:
Ik kan echt niet tegen strings, vind het net martelwerktuigen. Draag altijd omaonderbroeken (liefs met kleine pijpjes), in leuke dessins/kleuren, maar ook saai zwart en wit. En als ik me heel erg zielig voel in badstof
Dat is zo ongelooflijk waar. Komt er met twee man 2.000 euro binnen dan gaat dat op, maar met 6.000 euro net zo hard (alleen wordt er dan wel iets gespaard), maar je uitgavenpatroon blijft niet hetzelfde als met die 2.000 euro hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach Mootje... Je past meestal moeiteloos je uitgaven aan op je budget. Meer geld = meer spenden. wacht maar tot jullie allebei afgestudeerd&werkende zijn
Horizontale strepen doen je dik lijken!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
5 euro per stuk, bijna niet het wassen waard
de motor heb ik ook flink voor moeten sparen en het is het 'enige waar ik veel geld aan uitgeef, als je mn kleding ziet dan zou je ook niet zeggen dat ik prima wat duurders zou kunnen kopen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
't Is absoluut geen studentenmotor. En je hebt een leren motorpak!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Horizontale strepen doen je dik lijken!
Op sommige plaatsen kan dat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Horizontale strepen doen je dik lijken!
Ik heb deze van Maidenform (low rise boyshort). Zit prima en niet te zien onder strakke, aftekenende kleding.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb overigens een string, van een setje, heel mooi: transparant lichtroze met zwartkanten roezeltjes. CuteMaar wie heeft bedacht dat dat lekker zou zitten in je bilnaad?
Sowieso schijnt het trouwens dat mannen helemaal niet zo wild zijn van halftransparante slipjes. Goede reden om die te laten liggen
Boxers FTW. En als je sexy moet doen: waarom niet van die halve onderbroeken? Van die eh, hoe heet dat, billenbroekjes?? Zal 's een plaatje zoeken. Zit iig beter!
[ afbeelding ]
Zoiets!
Had jij laatst niet een reparatie van 800 euro? Zoveel geef ik niet uit aan kleding hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de motor heb ik ook flink voor moeten sparen en het is het 'enige waar ik veel geld aan uitgeef, als je mn kleding ziet dan zou je ook niet zeggen dat ik prima wat duurders zou kunnen kopen..
het pak heb ik gekocht in een outletwinkel en daar heb ik voor gespaard en gewacht tot ik 70kg woog
ik leef echt een stuk minder decadent dan de meesten hier, terwijl ik het wel kan betalen
maar vind 't gewoon niet nodig om 17 bh's te hebben en alleen maar naar luxe bioscopen te gaan
mijn motor is mijn enige uitspatting en tevens vervoersmiddel waar ik bij elkaar een stuk minder aan kwijt ben denk ik dan dat jullie gemiddeld aan kleding uitgeven
Psst... je hoeft je (zeker tegenover mij met m'n 2 leren motorpakken) niet te verdedigen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de motor heb ik ook flink voor moeten sparen en het is het 'enige waar ik veel geld aan uitgeef, als je mn kleding ziet dan zou je ook niet zeggen dat ik prima wat duurders zou kunnen kopen..
het pak heb ik gekocht in een outletwinkel en daar heb ik voor gespaard en gewacht tot ik 70kg woog
ik leef echt een stuk minder decadent dan de meesten hier, terwijl ik het wel kan betalen
maar vind 't gewoon niet nodig om 17 bh's te hebben en alleen maar naar luxe bioscopen te gaan
mijn motor is mijn enige uitspatting en tevens vervoersmiddel waar ik bij elkaar een stuk minder aan kwijt ben denk ik dan dat jullie gemiddeld aan kleding uitgeven
Ik koop alles in de uitverkoop, dat scheeltquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
daarbij:
als ik zie wat jullie aan ondergoed, kleding, laarzen, wetikveelwat hebben.
Al die lijstjes die jullie wel eens posten van welke laarzen/schoenen/bh's etc jullie hebben, denk ik dat de opgetelde waarde van jullie garderobes (per persoon) nog wel eens flink wat duurder kan zijn dan mijn motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |