Ik begrijp hieruit dat ik mijn MD-bh's niet aan moet doen op de meet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
het jurkje.
Ik vind haar érg slank. Zegmaar. En ook erg 'stout'
Zwart met donkere blauwtinten, dat is mooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:50 schreef conleche het volgende:
Weet je wat ik echt lelijke combi's vind? zwart met fel rood. (hoerig) en zwart met geel (Maja de bij)
Miss Peel op ski-vakantie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef Anosmie het volgende:
OMG! Mocht je nog stylish verantwoord op wintersport willen gaan:
[ afbeelding ]
Ik wilde net vragen of het een etalagepop is, maar toen zag ik die handenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
het jurkje.
Ik vind haar érg slank. Zegmaar. En ook erg 'stout'![]()
Ja werkelijk! Ik kijk die topics echt hoofdschuddend door. En als er dan iemand eens iets normaals post, wordt diegene meteen weer verweten geen gevoel voor mode te hebben of zo. God, dan toch liever niet, als gevoel voor mode hebben betekent dat je van die ongelooflijk lelijke broeken als die baggyskinny aan moet. Heb je die gezien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja heEn ben je weleens in het sneakertopic geweest
wat een geld ze daar uitgeven aan bespottelijke 'retro'(*kuch) schoenen
En dan elkaar helemaal de hemel inprijzen.
Ik zou gaan voor de fellere blauwtinten. Of groen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zwart met donkere blauwtinten, dat is mooiMaar al snel wat te stemmig.
Nee! Link?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja werkelijk! Ik kijk die topics echt hoofdschuddend door. En als er dan iemand eens iets normaals post, wordt diegene meteen weer verweten geen gevoel voor mode te hebben of zo. God, dan toch liever niet, als gevoel voor mode hebben betekent dat je van die ongelooflijk lelijke broeken als die baggyskinny aan moet. Heb je die gezien?
Ik vind het alledrie niet leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje vind ik wel leuk, vrouwtje nieten de combi ook niet.
Show je nieuwe kleding #46 Kom je zo op de juiste plaats in het topic...? En anders is het post 147, dat zoekt misschien wat makkelijker.quote:
Dit is meer jouw stijl?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het alledrie niet leuk.
Jezus Christus!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Show je nieuwe kleding #46 Kom je zo op de juiste plaats in het topic...? En anders is het post 147, dat zoekt misschien wat makkelijker.
Bijv!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is meer jouw stijl?
https://www.gypsytreasure.com/images/83157.JPG
Ik heb hardop zitten lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus Christus!. Dat iemand dat aantrekt
.
Iiieeeeeeeeewwwwwwwwquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Show je nieuwe kleding #46 Kom je zo op de juiste plaats in het topic...? En anders is het post 147, dat zoekt misschien wat makkelijker.
Oinkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
haha ach ik heb ook maar een stuk of 8 MD'squote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat ik mijn MD-bh's niet aan moet doen op de meet?
XcUZ_Me is de enige die adequaat reageertquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb hardop zitten lachen..
dat soort dingen maken je vaak vierkant en je bovenkant wat zwaar... jammer, want idd erg leuk... maar alleen voor hele skinny klein-betiette meisjes...vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Ewelina het volgende:
Dit vind ik wel leuk. Al betwijfel ik of het me staat.
[ afbeelding ]
Ja, daarom dus... en mijn bovenkant is al wat groter dan mijn onderkant. Mijn zus zegt weleens: 'waarom moet jouw kleding allemaal zo strak zijn' , nou omdat ik er anders lomp en vierkant in lijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat soort dingen maken je vaak vierkant en je bovenkant wat zwaar... jammer, want idd erg leuk... maar alleen voor hele skinny klein-betiette meisjes...vind ik persoonlijk
wel handig dat je dat gewoon allemaal zelf kanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
lekke banddus na band te hebben geplakt nu pas naar winkels
Ermm... haar smaak is niet mijn smaak.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En het schokkendste is nog wel dat ze volgens haar profiel fashion design studeert![]()
Nou, wij zijn het over die broek hier allemaal wel redelijk eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind die broek echt Vre-se-lijk... maja niet iedereen heeft dezelfde smaak
Ik zou het nooit weer doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef neen het volgende:
Godver, ik heb gekookt en nu is niemand thuis van het werk
Neem mij meequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef zwahiel het volgende:
damn hoe sjiek zou dat zijn als ik in maart NOG 's op wintersport kon... Damn damn, ik wil ik wil!
Ik ga naar een voorstelling (toneel/muziek). Maar mn vriend wist niet dat het Valentijn wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie met Valentijn btw, nog leuke ideeen?
Valt allemaal heel erg meequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
wil is er, tijd ook, maar centen ontbreken in mijn nu al slechte begroting enzo...![]()
En ik ga eind april ook al naar Val Tho, dat is pas deels betaald
Inductie koelt niet direct af, dat is een groot fabeltje, want de glasplaat blijft nog wel ff loeiwarm hoor, het wordt ook niet meteen warm, dat duurt ook wel even. Die dingen hebben nogal last van storingen (mijn ouders zijn in 10 jaar aan hun 7e plaat toe). Ze kosten graf veel, ze krassen erg snel, schoonmaken alleen met speciale schoonmaakmiddelen. Ze slurpen electriciteit, ze hebben daarnaast twee krachtstroom groepen nodig. Die je ook ff aan moet leggen .
Hitte drijf je af door een afzuigkap en ook met inductie wordt een ruimte snel verwarmd. Daarnaast vergeet ik nog bijna dat niet alle pannen het doen op een inductieplaat...
Ik heb tegen verwachting in het vorige topic eens teruggelezen. En daar vind ik "quote:
waar?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net de meest prachtige rok ooit gescored!!nu nog laarzen
ben enorm benieuwdquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Fotoooooquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Tof! Fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Auquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
vriendlief heeft trouwens vanmorgen een ongelukje gehad met de fiets en heeft zijn kniebanden opgerekt...
niet lollig....
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Fotooooo![]()
Dan zal ik ook een foto van mijn aanwinst maken?(behalve als je al van plan was een foto te maken, dan niet
)
Ja ik durfde eigenlijk niet meer, na het kleding afkraken op de vorige paginaquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en jij natuurlijk ook
fotoooowwwww
Geen high-tech mobieltje met camera? Ik zou niet weten hoe je foto's vanaf een mobiel op internet moet zetten, maar eyz, dat boeit nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog in het winkelcentrum
nerd eyz!
eerste dagen rustig aan doen, mag er wel op staan volgens arts van eerste hulp ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Au. Krijgt ie krukken? Daar kan je wel een paar jaar last van houden, als ze niet terugrekken
Mijn hand raakt de deurkruk van deur 1 al aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
Hallo allen, duifjes, popjes...
Ik heb een bagger-uitgavepatroon en een idem inkomen- owkee, ik verdien een hoop, maar ik krijg het niet
- brulha, brulha, wat een komische humor! - Pfftttt...
Ik heb 6 BH's; keurige degelijke edoch oersaai (maar dat geeft niet, want ik trek 'm uit voor ik in bed stap)
- mijn uitgavepatroon sucks en ik geef voornamelijk geld uit aan anderen; voor mezelf ben ik behoorlijk knieperig te noemen
- die broek was inderdaad redelijk schokkendmaar dat zijn mijn broeken in de ogen van velen waarschijnlijk ook
![]()
- @ uniekhoorn: dat ligt aan je hersenen. Hersenen die eenmaal iets hebben aangeleerd (bijvoorbeeld dat ze vinden dat je dik bent) leren dat niet snel af. Hou vol; komt vanzelf goed
- Strepen in de breedte zijn gewaagd, maar ik vond het soms wel leuk staan![]()
- @Greys: de truc is om niet verzeild te raken in een ruzie die de jouwe niet is.
Ik heb daar wel eens moeite mee![]()
- @Goodbye: perfectionistisch zijn sucks big time. Het kost namelijk zoveel tijd. Doe eens kiezen uit twee: opdracht halen is perfect, opdracht niet halen is behoorlijk klote. Kies deur één en je bent veel sneller met jezelf klaar.... oppelost!
- @kwak: vooral blijven bloggen hoor, want dan heb je retrospectief tenminste nog iets om opgetogen over te worden
- @AKnynke: zijn de problemen in het midden / verre Oosten opgelost? (ik heb het nog niet op Teletekst zien staan) -
Pfftttt....
Ik ga naar huis!
Gezonder eten. Geen grapje. Meer vetten, meer vitamines, meer mineralen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Weet iemand hier iets tegen gescheurde mondhoeken?
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
Komt dat even mooi uit, ik heb een grote pot multivitaminen gekochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:11 schreef kwakveense het volgende:
vet houden, en vitamientjes eten, komt meesal van vit. B tekort...
Ik zweer bij kamillosan. Supervette creme, continue smeren (en niet droog laten worden). Heb dat soort wondjes wel vaker, na een dag was het wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zweer bij kamillosan. Supervette creme, continue smeren (en niet droog laten worden). Heb dat soort wondjes wel vaker, na een dag was het weg.
Kamillosan is iets anders dan vaselinequote:Op donderdag 12 februari 2009 18:16 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat lief, krijg meteen van iedereen tips.
Mja ik vraag me dus af of het vethouden wel werkt. Ik heb een week lang heel fanatiek met vaseline en 's avonds met calendulan zitten smeren, maar het wordt alleen maar erger. Misschien dat het bij een beginnend wondje nog wel echt helpt.
Vitamines maar proberen dan. Maar ik eet juist gezonder de laatste tijd, dacht ikFail.
Dat is hoop ik geen reactie op mijn tip?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:18 schreef kwakveense het volgende:
calendulan is de duivel! k krijg spontaan eczeem als ik dat ergens smeer!
t is in elk egval meestal een werstandsdingetje, maarrrrr het kan ook zijn dat er een schimmeltje bij is gekomen. gewone creme voor voetschimmel zou dan moeten helpen (kangeen kwaad-gewoon bij de apotheek, miconazol)
Nee, op die van mij. Ik wist eigenlijk niet dat het homeopatisch was, hmz, nahja, het maakt het iig lekker zacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is hoop ik geen reactie op mijn tip?Want dat is een ander middeltje, ik zou nooit iets homeopatisch kopen.
[ afbeelding ]
Vraag hormoonzalf (een hele lichte) aan de dokter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Oh, je bent de enige die me heeft gemistquote:
Vast nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, je bent de enige die me heeft gemist! Voor mijn idee heb ik al een eeuwigheid niet gefokt maar het valt mee
Hee Amsterdammert, heb jij tegenwoordig een leven ofzo?quote:
Ik ging een keertje huiswerk maken en verhuizenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee Amsterdammert, heb jij tegenwoordig een leven ofzo?Als je niet wat meer post sta ik straks op nr 1 in de maandlijst van februari!
.
Dat was heul geen spijkerrok! En zo mini was ie ook niet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat bij jou een mini-spijkerrok wel leuk zal zijn. Met maillot eronder en dan hoge laarzen met platte hak. (zoiets wat Muis laatst postte) Netjes en toch niet te wijverig zeg maar!
foto!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
kun je niet meer fietsen nu je je rijbewijs hebt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:51 schreef P.F het volgende:
O ik wil iets kopen bij de Lush! Maar daar kan je zeker niet met de auto komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |