quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef zwahiel het volgende:damn hoe sjiek zou dat zijn als ik in maart NOG 's op wintersport kon... Damn damn, ik wil ik wil!
Neem mij mee

. Ik heb mijn portie voor de komende 12 (misschien meer) maanden al gehad.
quote:
Ik ga naar een voorstelling (toneel/muziek). Maar mn vriend wist niet dat het Valentijn was

. En zn ouders + broertje gaan ook mee. Ik zelf koop niets. Of misschien een pak sokken met de dagen van de week erop, om hem te pesten

.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef zwahiel het volgende:[..]
wil is er, tijd ook, maar centen ontbreken in mijn nu al slechte begroting enzo...

En ik ga eind april ook al naar Val Tho, dat is pas deels betaald

Inductie koelt
niet direct af, dat is een groot fabeltje, want de glasplaat blijft nog wel ff loeiwarm hoor, het wordt ook
niet meteen warm, dat duurt ook wel even. Die dingen hebben nogal last van storingen (mijn ouders zijn in 10 jaar aan hun 7e plaat toe). Ze kosten graf veel, ze krassen erg snel, schoonmaken alleen met speciale schoonmaakmiddelen. Ze slurpen electriciteit, ze hebben daarnaast
twee krachtstroom groepen nodig. Die je ook ff aan moet leggen .
Hitte drijf je af door een afzuigkap en ook met inductie wordt een ruimte snel verwarmd. Daarnaast vergeet ik nog bijna dat niet alle pannen het doen op een inductieplaat...
Valt allemaal heel erg mee

. De plaat blijft vooral nog even warm, omdat de pan die erop stond warm is geworden. Er zitten na meer dan 5 jaar nog steeds geen krassen op, is prima schoon te houden, de plaat gaat vanzelf uit als de pan eraf is en tja, pannen zijn wel even wat duurder.
Aaaarg vervelende knipperende reclame met een sigaret naast mn beeld. Willen ze mensen met epilepsie weren ofzo?
Op
maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)