Dat is hoop ik geen reactie op mijn tip?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:18 schreef kwakveense het volgende:
calendulan is de duivel! k krijg spontaan eczeem als ik dat ergens smeer!
t is in elk egval meestal een werstandsdingetje, maarrrrr het kan ook zijn dat er een schimmeltje bij is gekomen. gewone creme voor voetschimmel zou dan moeten helpen (kangeen kwaad-gewoon bij de apotheek, miconazol)
Nee, op die van mij. Ik wist eigenlijk niet dat het homeopatisch was, hmz, nahja, het maakt het iig lekker zacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is hoop ik geen reactie op mijn tip?Want dat is een ander middeltje, ik zou nooit iets homeopatisch kopen.
[ afbeelding ]
Vraag hormoonzalf (een hele lichte) aan de dokter?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Weet iemand hier iets tegen gescheurde mondhoeken?
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
Oh, je bent de enige die me heeft gemistquote:
Vast nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Oh, je bent de enige die me heeft gemist! Voor mijn idee heb ik al een eeuwigheid niet gefokt maar het valt mee
Hee Amsterdammert, heb jij tegenwoordig een leven ofzo?quote:
Ik ging een keertje huiswerk maken en verhuizenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee Amsterdammert, heb jij tegenwoordig een leven ofzo?Als je niet wat meer post sta ik straks op nr 1 in de maandlijst van februari!
.
Dat was heul geen spijkerrok! En zo mini was ie ook niet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat bij jou een mini-spijkerrok wel leuk zal zijn. Met maillot eronder en dan hoge laarzen met platte hak. (zoiets wat Muis laatst postte) Netjes en toch niet te wijverig zeg maar!
foto!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net de meest prachtige rok ooit gescored!!nu nog laarzen
kun je niet meer fietsen nu je je rijbewijs hebt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:51 schreef P.F het volgende:
O ik wil iets kopen bij de Lush! Maar daar kan je zeker niet met de auto komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |