abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65993723
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net de meest prachtige rok ooit gescored!! nu nog laarzen
waar?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65993739
quote:
ben enorm benieuwd kunnen we een foto verwachten????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65993742
quote:
Fotooooo

Dan zal ik ook een foto van mijn aanwinst maken? (behalve als je al van plan was een foto te maken, dan niet )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65993751
quote:
Tof! Foto ?

edit: spuit 11
pi_65993768
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
vriendlief heeft trouwens vanmorgen een ongelukje gehad met de fiets en heeft zijn kniebanden opgerekt...
niet lollig....
Au . Krijgt ie krukken? Daar kan je wel een paar jaar last van houden, als ze niet terugrekken
pi_65993775
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Fotooooo

Dan zal ik ook een foto van mijn aanwinst maken? (behalve als je al van plan was een foto te maken, dan niet )

en jij natuurlijk ook

fotoooowwwww
pi_65993817
ik ben nog in het winkelcentrum

nerd eyz!
Ja doei.
pi_65993828
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en jij natuurlijk ook

fotoooowwwww
Ja ik durfde eigenlijk niet meer, na het kleding afkraken op de vorige pagina (en ik vond de stijl van dat meisje eigenlijk wel wat hebben, zeker in combinatie hoe zij zelf eruit ziet. Kledingstukken zelf zou ik niet kiezen, maar de combi is vaak wel mooi).
pi_65993877
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog in het winkelcentrum

nerd eyz!
Geen high-tech mobieltje met camera? Ik zou niet weten hoe je foto's vanaf een mobiel op internet moet zetten, maar eyz, dat boeit niet
pi_65993897
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Au . Krijgt ie krukken? Daar kan je wel een paar jaar last van houden, als ze niet terugrekken
eerste dagen rustig aan doen, mag er wel op staan volgens arts van eerste hulp ....

maar mag nie voetballe nie
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:59:41 #161
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65993912
Hallo allen, duifjes, popjes...

Ik heb een bagger-uitgavepatroon en een idem inkomen - owkee, ik verdien een hoop, maar ik krijg het niet - brulha, brulha, wat een komische humor! - Pfftttt...

Ik heb 6 BH's; keurige degelijke edoch oersaai (maar dat geeft niet, want ik trek 'm uit voor ik in bed stap)

- mijn uitgavepatroon sucks en ik geef voornamelijk geld uit aan anderen; voor mezelf ben ik behoorlijk knieperig te noemen

- die broek was inderdaad redelijk schokkend maar dat zijn mijn broeken in de ogen van velen waarschijnlijk ook

- @ uniekhoorn: dat ligt aan je hersenen. Hersenen die eenmaal iets hebben aangeleerd (bijvoorbeeld dat ze vinden dat je dik bent) leren dat niet snel af. Hou vol; komt vanzelf goed

- Strepen in de breedte zijn gewaagd, maar ik vond het soms wel leuk staan

- @Greys: de truc is om niet verzeild te raken in een ruzie die de jouwe niet is.
Ik heb daar wel eens moeite mee

- @Goodbye: perfectionistisch zijn sucks big time. Het kost namelijk zoveel tijd. Doe eens kiezen uit twee: opdracht halen is perfect, opdracht niet halen is behoorlijk klote. Kies deur één en je bent veel sneller met jezelf klaar.... oppelost!

- @kwak: vooral blijven bloggen hoor, want dan heb je retrospectief tenminste nog iets om opgetogen over te worden

- @AKnynke: zijn de problemen in het midden / verre Oosten opgelost? (ik heb het nog niet op Teletekst zien staan) -

Pfftttt....

Ik ga naar huis!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:59:48 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65993915
Pics van Moblo svp! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65993960
Chico, dat mag hoor! Ik vind die stijl ook niet zo mooi, (want in mijn ogen weinig flatteus), maar ik voel een enorme generatiekloof en bedenk me maar dat wat ik droeg op die leeftijd, l'horreur moet zijn geweest voor de meeste andere mensen. Maar wat ik niet zo tof vind, is dat er maar één smaak vertegenwoordigd is in dat topic (zo'n beetje) en als iemand anders dan wat post, het meteen wordt afgedaan als ouwe shit.....
pi_65994097
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
Hallo allen, duifjes, popjes...

Ik heb een bagger-uitgavepatroon en een idem inkomen - owkee, ik verdien een hoop, maar ik krijg het niet - brulha, brulha, wat een komische humor! - Pfftttt...

Ik heb 6 BH's; keurige degelijke edoch oersaai (maar dat geeft niet, want ik trek 'm uit voor ik in bed stap)

- mijn uitgavepatroon sucks en ik geef voornamelijk geld uit aan anderen; voor mezelf ben ik behoorlijk knieperig te noemen

- die broek was inderdaad redelijk schokkend maar dat zijn mijn broeken in de ogen van velen waarschijnlijk ook

- @ uniekhoorn: dat ligt aan je hersenen. Hersenen die eenmaal iets hebben aangeleerd (bijvoorbeeld dat ze vinden dat je dik bent) leren dat niet snel af. Hou vol; komt vanzelf goed

- Strepen in de breedte zijn gewaagd, maar ik vond het soms wel leuk staan

- @Greys: de truc is om niet verzeild te raken in een ruzie die de jouwe niet is.
Ik heb daar wel eens moeite mee

- @Goodbye: perfectionistisch zijn sucks big time. Het kost namelijk zoveel tijd. Doe eens kiezen uit twee: opdracht halen is perfect, opdracht niet halen is behoorlijk klote. Kies deur één en je bent veel sneller met jezelf klaar.... oppelost!

- @kwak: vooral blijven bloggen hoor, want dan heb je retrospectief tenminste nog iets om opgetogen over te worden

- @AKnynke: zijn de problemen in het midden / verre Oosten opgelost? (ik heb het nog niet op Teletekst zien staan) -

Pfftttt....

Ik ga naar huis!
Mijn hand raakt de deurkruk van deur 1 al aan

Maar nu ben ik wel benieuwd wat voor broeken je draagt!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:06:32 #165
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65994114
ik was zo stom om in mn brigitte kaandorp opvrlijk rondje dit liedje niet over te slaan... en nu zit ik met een brok in mn keel en een knoop in mn maag

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:07:18 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65994138
ik blijf wel bloggen hoor elies! heb een hele fijne week gehad hier, vandaag even een dipje, maar das a stukken bter dan vorige week - minder "paniek"
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:08:25 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65994171
oh en ben benieuwd naar je rok moblo!
pi_65994207
Kwak je laatste blog met al die foto's You lucky sod!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65994243
Weet iemand hier iets tegen gescheurde mondhoeken?
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha! Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:11:09 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65994267
vet houden, en vitamientjes eten, komt meesal van vit. B tekort...
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:12:10 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65994300
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha! Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
Gezonder eten. Geen grapje. Meer vetten, meer vitamines, meer mineralen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65994314
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:11 schreef kwakveense het volgende:
vet houden, en vitamientjes eten, komt meesal van vit. B tekort...
Komt dat even mooi uit, ik heb een grote pot multivitaminen gekocht
Ohja, en je blog is leuk Die foto bij dat schilderij
pi_65994340
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik zweer bij kamillosan. Supervette creme, continue smeren (en niet droog laten worden). Heb dat soort wondjes wel vaker, na een dag was het weg .
pi_65994413
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zweer bij kamillosan. Supervette creme, continue smeren (en niet droog laten worden). Heb dat soort wondjes wel vaker, na een dag was het weg .
Wat lief, krijg meteen van iedereen tips.
Mja ik vraag me dus af of het vethouden wel werkt. Ik heb een week lang heel fanatiek met vaseline en 's avonds met calendulan zitten smeren, maar het wordt alleen maar erger. Misschien dat het bij een beginnend wondje nog wel echt helpt.
Vitamines maar proberen dan. Maar ik eet juist gezonder de laatste tijd, dacht ik Fail.
pi_65994496
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:16 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Wat lief, krijg meteen van iedereen tips.
Mja ik vraag me dus af of het vethouden wel werkt. Ik heb een week lang heel fanatiek met vaseline en 's avonds met calendulan zitten smeren, maar het wordt alleen maar erger. Misschien dat het bij een beginnend wondje nog wel echt helpt.
Vitamines maar proberen dan. Maar ik eet juist gezonder de laatste tijd, dacht ik Fail.
Kamillosan is iets anders dan vaseline . Nog 10x vetter. Smeer het echt alleen op vervelende wondjes. Huid wordt er zacht van, voelt het niet steeds open knappen. En ik smeer ook pas als ik er echt last van heb, dikke laag erop voor het slapen gaan, en wakker worden met een zachte mondhoek .

En nee, ik heb geen aandelen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')