waar?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net de meest prachtige rok ooit gescored!!nu nog laarzen
ben enorm benieuwdquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Fotoooooquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Tof! Fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Auquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
vriendlief heeft trouwens vanmorgen een ongelukje gehad met de fiets en heeft zijn kniebanden opgerekt...
niet lollig....
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Fotooooo![]()
Dan zal ik ook een foto van mijn aanwinst maken?(behalve als je al van plan was een foto te maken, dan niet
)
Ja ik durfde eigenlijk niet meer, na het kleding afkraken op de vorige paginaquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en jij natuurlijk ook
fotoooowwwww
Geen high-tech mobieltje met camera? Ik zou niet weten hoe je foto's vanaf een mobiel op internet moet zetten, maar eyz, dat boeit nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nog in het winkelcentrum
nerd eyz!
eerste dagen rustig aan doen, mag er wel op staan volgens arts van eerste hulp ....quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Au. Krijgt ie krukken? Daar kan je wel een paar jaar last van houden, als ze niet terugrekken
Mijn hand raakt de deurkruk van deur 1 al aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
Hallo allen, duifjes, popjes...
Ik heb een bagger-uitgavepatroon en een idem inkomen- owkee, ik verdien een hoop, maar ik krijg het niet
- brulha, brulha, wat een komische humor! - Pfftttt...
Ik heb 6 BH's; keurige degelijke edoch oersaai (maar dat geeft niet, want ik trek 'm uit voor ik in bed stap)
- mijn uitgavepatroon sucks en ik geef voornamelijk geld uit aan anderen; voor mezelf ben ik behoorlijk knieperig te noemen
- die broek was inderdaad redelijk schokkendmaar dat zijn mijn broeken in de ogen van velen waarschijnlijk ook
![]()
- @ uniekhoorn: dat ligt aan je hersenen. Hersenen die eenmaal iets hebben aangeleerd (bijvoorbeeld dat ze vinden dat je dik bent) leren dat niet snel af. Hou vol; komt vanzelf goed
- Strepen in de breedte zijn gewaagd, maar ik vond het soms wel leuk staan![]()
- @Greys: de truc is om niet verzeild te raken in een ruzie die de jouwe niet is.
Ik heb daar wel eens moeite mee![]()
- @Goodbye: perfectionistisch zijn sucks big time. Het kost namelijk zoveel tijd. Doe eens kiezen uit twee: opdracht halen is perfect, opdracht niet halen is behoorlijk klote. Kies deur één en je bent veel sneller met jezelf klaar.... oppelost!
- @kwak: vooral blijven bloggen hoor, want dan heb je retrospectief tenminste nog iets om opgetogen over te worden
- @AKnynke: zijn de problemen in het midden / verre Oosten opgelost? (ik heb het nog niet op Teletekst zien staan) -
Pfftttt....
Ik ga naar huis!
Gezonder eten. Geen grapje. Meer vetten, meer vitamines, meer mineralen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Weet iemand hier iets tegen gescheurde mondhoeken?
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
Komt dat even mooi uit, ik heb een grote pot multivitaminen gekochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:11 schreef kwakveense het volgende:
vet houden, en vitamientjes eten, komt meesal van vit. B tekort...
Ik zweer bij kamillosan. Supervette creme, continue smeren (en niet droog laten worden). Heb dat soort wondjes wel vaker, na een dag was het wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:10 schreef SiTuSavais het volgende:
Weet iemand hier iets tegen gescheurde mondhoeken?
Bweuh, het is geen drama natuurlijk, maar ik kan niet eens een appel eten/gapen/lachen of het wondje gaat weer open. En het ziet er zo onflatteus uit
Vanavond eet ik soep, ha!Hoeft m'n mond minder ver open. maar ook vooral omdat ik daar zo'n zin in heb
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zweer bij kamillosan. Supervette creme, continue smeren (en niet droog laten worden). Heb dat soort wondjes wel vaker, na een dag was het weg.
Kamillosan is iets anders dan vaselinequote:Op donderdag 12 februari 2009 18:16 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Wat lief, krijg meteen van iedereen tips.
Mja ik vraag me dus af of het vethouden wel werkt. Ik heb een week lang heel fanatiek met vaseline en 's avonds met calendulan zitten smeren, maar het wordt alleen maar erger. Misschien dat het bij een beginnend wondje nog wel echt helpt.
Vitamines maar proberen dan. Maar ik eet juist gezonder de laatste tijd, dacht ikFail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |