Dat jurkje wil ik ook! Oh ik hoop zó dat ik het morgen kan vindenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er heeft iemand een heel mooi jurkje gekocht bij de WE, staat in het topic show je nieuwe kleding. Ik heb er ook een linkje naar geplaatst in het vorige topic op de beginpagina's dacht ik. Erg mooi, simpel en zowel chic als wat stoerder te dragen.
Edit: deze
[..]
En dan vind ik je toch ook wel weer zoetquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik maak zo wel foto's als ik slaag
en sorry voor de happerige chagerijnige nare aanstelbui die ik had(heb eigenlijk
maar ik verzet me er nu tegen
)
Ik vind het ook een geweldig jurkjequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Dat jurkje wil ik ook! Oh ik hoop zó dat ik het morgen kan vinden![]()
Bij de WE vind ik de kleding in het algemeen vrij 'net', maar daar hou ik van, beetje tuttig
Waar jij nu weer last van hebt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hoofdpijn van al dat gezeik hier. Bluh.
En ik weet nog niet wat ik wil eten.
Ik raakte geïrriteerd van het sfeertje, liep vervolgens bits tegen anderen te doen (oa Greys) en nu is zij boos op me. En daar baal ik van. Maar ik ga even een paracetamolletje nemen en dan even wat anders doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar jij nu weer last van hebt?
Het gezeik viel allemaal best mee, toch?
*even een glaasje water halen; heb te weinig gedronken vandaag.
Nou, dan heb je even niet goed opgeletquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar jij nu weer last van hebt?
Het gezeik viel allemaal best mee, toch?
*even een glaasje water halen; heb te weinig gedronken vandaag.
Of ik heb gewoon een dikke huidquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dan heb je even niet goed opgelet![]()
Ik wil gewoon klaar zijn met die stomme schijtopdracht waar ik mee bezig ben nu. Ik ben veel te perfectionistisch. Raak helemaal in de stress als ik iets niet goed kan verwoorden, 'want dan zal ik wel een onvoldoende halen'. Zucht
't Jurkje is geweldig, maar waarom die rode schoenen eronder?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er heeft iemand een heel mooi jurkje gekocht bij de WE, staat in het topic show je nieuwe kleding. Ik heb er ook een linkje naar geplaatst in het vorige topic op de beginpagina's dacht ik. Erg mooi, simpel en zowel chic als wat stoerder te dragen.
Edit: deze
[..]
Ja dat is ook zo. En als ik naar de lijst van 'eisen' kijk waaraan mijn opdracht voldoet dan krijg ik ook gewoon een voldoende. Mijn aparte delen zijn opzich ook wel goed, maar het verband er tussen moet ik even goed leggen (en vervolgens mijn aanbevelingen schrijven). En dat zijn toch de belangrijkste dingen, denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon een dikke huid
En: kom op, je steekt er best veel moeite & tijd in, ik geloof nooit dat het onvoldoende is! En dingen niet goed weten te verwoorden is meer regel dan uitzondering, bij de meeste mensen
Laureline, het is jouw schuld dat de soufflé al de hele dag door mijn hoofd spooktAls ik alles in huis heb, ga ik 'm vanavond proberen
...of die vreselijke touwtjesBHquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Jurkje is geweldig, maar waarom die rode schoenen eronder?.
Ik kan echt niet wáchten tot de zomerjurkjes weer aan kunnen!
Ik vind het wel grappig, die rode schoentjes. Al zou ik dan zelf kiezen voor óf zwarte schoenen eronder, of voor een rood accent bij het jurkje (een rode riem ofzo, of dus een rode MD-bh). Aangezien ik die laatste 2 dingen niet bezit, zou ik er dus zwarte schoenen onder doen. Pumps of laarzen, hangt van de gelegenheid, het weer en mijn stemming afquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Jurkje is geweldig, maar waarom die rode schoenen eronder?.
Ik kan echt niet wáchten tot de zomerjurkjes weer aan kunnen!
Met je BB'squote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en blijkbaar ben ik decadent...
en ik schaam me er niet voor
Volgens mij mag je paracetamol nemen icm ibuprofen. Maar voor de zekerheid zou ik het nakijken op de bijsluiter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
zwahiel: met nsaids (roze smarties) moet je wel uitkijken met alcohol hoor... t is de enge waar niet in de bijsliter staat dat t niet mag, maar de alcohol gaat wel veel harder werken - en t is gewoon slecht voor je maag en lever...
als je dr acht per dag mag zou ik toch proberen om de tjd tusen pllen wat te rekken, zodat je niet eind van de dag zonder zit.
is t 200 mg? dan beter twee tegelijk nemen en dan elke 8 uur...
oh en je schijnt paraceamol te mogen nemen bíj ibuprofen/smarties... wie wist dat ook alweer?
Volgens mij werken veel andere pillen niet meer als je ook ibu slikt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef kwakveense het volgende:
oh en je schijnt paraceamol te mogen nemen bíj ibuprofen/smarties... wie wist dat ook alweer?
Of een rood hemdje eronder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij hoort de riem die ze nu draagt er ook niet bij, dus dan inderdaad liever een rode, als je per sé rode schoenen aan wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |