quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
Ratmen 3 november
Elegy 31 december
Uiteraard doet FOK! weer raar als je bezig bent met die PM.quote:
Je hebt dr iig alwel gevonden, dat vind ik op zich al knapquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard doet FOK! weer raar als je bezig bent met die PM.![]()
Becky, doe jij nog wat met de informatie uit de sluitpost van het vorige topic!
Ik had het niet zonder haar gekund. Maar goed, dat heb ik haar in het verleden al es uitgelegd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef RATMEN het volgende:
Je hebt dr iig alwel gevonden, dat vind ik op zich al knap.
ik heb mijn foto's gewoon openbaar, anders moet je maar vriendjes worden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet zonder haar gekund. Maar goed, dat heb ik haar in het verleden al es uitgelegd.
Nee, je profiel is echt onzichtbaar. En vriendjes worden doe ik alleen met mensen die ik ook echt ken. Dus helaas, nog maar even geduld hebben dan...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:40 schreef becky27 het volgende:
ik heb mijn foto's gewoon openbaar, anders moet je maar vriendjes worden!
Goede vraag...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef becky27 het volgende:
hoe kan RATMEN ze dan wel zien, met hem ben ik ook geen vriendjes namelijk. Enne, ik heb veel geduld.
Das idd vreemd, wij zijn geen vriendjes, maar ik kan wel je foto's zien jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef becky27 het volgende:
hoe kan RATMEN ze dan wel zien, met hem ben ik ook geen vriendjes namelijk. Enne, ik heb veel geduld.
Ik ook niet hoor, heb hem van de week even ge-update en nu kan ik weer even vooruitquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:56 schreef zeemonster het volgende:
ok ronnie , ik zal niet liegen maar zoals je zelf kunt zien ben ik amper tot niet op hyves
Ik heb mijn profiel alleen afgeschermd van hits op Google. binnen Hyves zou ik gewoon te vinden moeten zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef becky27 het volgende:
maar misschien heeft Airwin zijn eigen profiel op niet te bekijken staan of zo, je kan toch ook niet bij een ander spieken?
Je mag em aanvullen op de wiki hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef knnth het volgende:
De topiclinkjes #68 - #71 missen in de topicstart ...
Helemaal mee eens. Mijn profiel staat voor Hyvers ook gewoon open. Ik heb alleen recentelijk ingesteld dat ik niet wil dat mijn profiel via Google teruggevonden kan worden. Ik zal de instellingen nog wel eens doorkijken. Ik kan mij zomaar voorstellen dat het aan mij ligt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef becky27 het volgende:
hmm vreemd, ik ben van het type nieuwsgierige mens dus ik wil overal kunnen koekeloeren en daarom vind ik ook dat anderen bij mij moeten kunnen kijken......raaaaaaaar
Had je nou maar Hyves gehad, dan was je er automatisch op geattendeerd...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Airwin! Jongen, nog gefeliciteerdHelemaal vergeten, sorry!
quote:
Een zekere leuke blonde van vroeger zit er anders ook op hoor...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Atreidez het volgende:
Hyves is voor t pulpen becky, natuurlijk
Zeker die leuke die dacht dat Curacao bij Spanje lag?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef AirwiN het volgende:
Een zekere leuke blonde van vroeger zit er anders ook op hoor...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef Atreidez het volgende:
Zeker die leuke die dacht dat Curacao bij Spanje lag?
welke danquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag weer ernstig in een scheur gelegen. We zaten op het werk even collega-krantjes door te nemen, staat er dus serieus in het ZuidWestNieuws een oproep: sigarenboer zoekt vrouw. Met een linkje naar de man zn hyves.....heeft toch zeker een half uur voor vermaak gezorgd
Stimmtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:29 schreef Atreidez het volgende:
89 JA stemmers bedoel je? Ik heb nl. nee gestemd
Heya Wipneus is mijn neef! Hoe cool is dat? (nou ja, ..heel cool is het eigenlijk niet want ik zie hem nooit hahahaa, behalve eens in de zoveel tijd bij een optreden of een feestje. )quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef CaLeX het volgende:
Yeah Wipneus en Pim vanaaf xD
arme A_A, pas 89 stemmen na een week :p
Moet ik je groentesoep brengenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heya Wipneus is mijn neef! Hoe cool is dat? (nou ja, ..heel cool is het eigenlijk niet want ik zie hem nooit hahahaa, behalve eens in de zoveel tijd bij een optreden of een feestje. )
Waar treden ze vanaaf op?
Ik ben overigens pas net mijn bed uit, yes vr de 13e, heb direct migraine op mijn vrije dag. Hoe krijg ik het toch voor elkaar.
Gaat ook nog wel gebeuren, de oudste heeft zijn diploma en de jongste is gisteren voor de 2e keer naar zwemles geweest. Zonder diploma gaan ze niet met hun favo oompje mee hoor, dat risico neem ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Moet ik je groentesoep brengen, daar knap je van op .
Zojuist zelf gemaakt en nee geen poging tot vergiftiging.
Je zou ook nog een keer meegaan zwemmen met je neefjes.
in het Paardquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heya Wipneus is mijn neef! Hoe cool is dat? (nou ja, ..heel cool is het eigenlijk niet want ik zie hem nooit hahahaa, behalve eens in de zoveel tijd bij een optreden of een feestje. )
Waar treden ze vanaaf op?
cool ... zou ook gaan, maar ik had een date, zegt ze afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef CaLeX het volgende:
Yeah Wipneus en Pim vanaaf xD
arme A_A, pas 89 stemmen na een week :p
Dus je was bijna zo plat als een dubbeltjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:28 schreef 4-elements het volgende:
Altijd leuk: vrachtwagens die aangeven dat ze linksaf gaan maar besluiten toch rechtdoor te rijden op het moment dat ik net voorlangs kruis... Schrok me het apezuur, gelukkig kon ik die idioot nog net ontwijken...
Is bij mij ook eens gebeurd, zag voor mijn neus hoe een Poolse vrachtwagen (ik heb blijkbaar wat met die ondingen) mijn spiegeltje aan gort reed. Dat terwijl mijn auto netjes aan de kant stond geparkeerd, alleen de vrachtwagen moest zo nodig een rare draai maken daar...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dus je was bijna zo plat als een dubbeltje.
Mijn zijspiegel is er vandaag half afgereden in de straat. Gelukkig is het een kliksysteem en heb ik hem netjes terugkunnen klikken maar hij "hangt" wel losjes .
Niemand die wat heeft gezien hier natuurlijk.
Fijn he zulke dingen ..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is bij mij ook eens gebeurd, zag voor mijn neus hoe een Poolse vrachtwagen (ik heb blijkbaar wat met die ondingen) mijn spiegeltje aan gort reed. Dat terwijl mijn auto netjes aan de kant stond geparkeerd, alleen de vrachtwagen moest zo nodig een rare draai maken daar...
Maar ook troostende woordjes voor je autootje hoop ik?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:45 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Fijn he zulke dingen ..
Ik geloof niet in vrijdag de 13e maar ik heb er best een alfabet uitgegooid toen ik mijn lieve autotje zag .
Toen de zijspiegel weer goed hing jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar ook troostende woordjes voor je autootje hoop ik?
Al die strooizooi maakt de auto's er de laatste maanden niet schoner op. Is ie net schoon, kan ik weer gaan poetsen na een klein stukje rijden. Daarom.. ga ik zo maar weer eens in mijn wagentje stappen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Toen de zijspiegel weer goed hing ja.
Hij moet trouwens nodig gewassen worden mijn auto..morgen maar eens naar de wasstraat .
Of toch maar niet , eerst mijn vader even naar die zijspiegel laten kijken.
Dat laatste zeg ik nu al dik een maand. Tis nu zelfs zo erg dat er aan de onderkant onder de deur van de bestuurderskant een hele mooie glimmende plek zit, waar ik iedere keer met mn broek langs ga als ik in- if uitstap schijnbaar. Het feit dat dat opvalt, betekend dat de rest echt ernstig goor isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hij moet nodig gewassen worden ook mijn auto..morgen maar eens naar de wasstraat.
Waarborg fonds , dan mag er geen dader bekend zijn volgens mij en het duurt best lang .quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Sp00k13 het volgende:
voor dat soort zaken zijn toch speciale fondsen? Gaat dan buiten je verzekering om.
Nouja iig nu een stuk hoger dan dat ie was omdat nog geen twee weken geleden, er weer iemand tegenaan heeft gezeten...zelfde stuk...nu nog grote schaafplek. Dus ik ga het bij deze maar gewoon opgeven met de kleine cosmetische schades. Bedoel kan het laten repareren, hele papierenrompslomp en kost mij tijd en geld....durf te wedden dat er binnen een maand weer een sukkel tegen aan heeft gezeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef zeemonster het volgende:
ik kijk nog even wat mijn vader aan de spiegel kan doen om hem vast te zetten en anders zien we wel verder .
Balen zeg jill ! Hoe hoog is de schade?
Ik heb al eens 1200 euro van waarborg fonds gehad toen ze me neus eraf hadden gereden snachts, dus daar kan je t zeker proberen. Wel beetje moeite doen toch, ik had 3 getuigen die m de avond ervoor schadevrij hadden gezien en heb meteen aangifte gedaan toen..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef zeemonster het volgende:
Waarborg fonds , dan mag er geen dader bekend zijn volgens mij en het duurt best lang .
Je kan het wel proberen jill .
* MissMSX mompelt iets over waar het hart van vol is...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef Atreidez het volgende:
Pfew, zat ik weer bijna in het Den Helder topic te posten
Wat? Geen bloed en verwondingen? Je wordt toch geen softie he?quote:
Da's mijn romantische kant, een kant die je zelden zietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Geen bloed en verwondingen? Je wordt toch geen softie he?
Je hebt een vent.quote:
RATMEN, niet RATMANquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:29 schreef Charisma het volgende:
hier ook niets met valentijn![]()
was gisteren bij de garage, nieuwe bumper met spuiten slappe 750 eurie
lamaar zou ik zeggen![]()
goede morgen
RATMAN hoe was je voorstelling ????
Er komen dit jaar nog een hoop voorstellingen, dus dat komt goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:29 schreef Charisma het volgende:
ooh gaaf RATMEN, ooit wil ik je ook zien acteren
Dan weet je meer als ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:06 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX mompelt iets over waar het hart van vol is...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:16 schreef AirwiN het volgende:
Wat? Geen bloed en verwondingen? Je wordt toch geen softie he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |