Je mag em aanvullen op de wiki hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef knnth het volgende:
De topiclinkjes #68 - #71 missen in de topicstart ...
Helemaal mee eens. Mijn profiel staat voor Hyvers ook gewoon open. Ik heb alleen recentelijk ingesteld dat ik niet wil dat mijn profiel via Google teruggevonden kan worden. Ik zal de instellingen nog wel eens doorkijken. Ik kan mij zomaar voorstellen dat het aan mij ligt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef becky27 het volgende:
hmm vreemd, ik ben van het type nieuwsgierige mens dus ik wil overal kunnen koekeloeren en daarom vind ik ook dat anderen bij mij moeten kunnen kijken......raaaaaaaar
Had je nou maar Hyves gehad, dan was je er automatisch op geattendeerd...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Atreidez het volgende:
Airwin! Jongen, nog gefeliciteerdHelemaal vergeten, sorry!
quote:
Een zekere leuke blonde van vroeger zit er anders ook op hoor...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Atreidez het volgende:
Hyves is voor t pulpen becky, natuurlijk
Zeker die leuke die dacht dat Curacao bij Spanje lag?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:06 schreef AirwiN het volgende:
Een zekere leuke blonde van vroeger zit er anders ook op hoor...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef Atreidez het volgende:
Zeker die leuke die dacht dat Curacao bij Spanje lag?
welke danquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Vandaag weer ernstig in een scheur gelegen. We zaten op het werk even collega-krantjes door te nemen, staat er dus serieus in het ZuidWestNieuws een oproep: sigarenboer zoekt vrouw. Met een linkje naar de man zn hyves.....heeft toch zeker een half uur voor vermaak gezorgd
Stimmtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:29 schreef Atreidez het volgende:
89 JA stemmers bedoel je? Ik heb nl. nee gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |