ik moest lachenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
*uit de kast kom*
Kon mijn lievelingsbroek niet vinden, die lag helemaal achterin
Heb je dan 1 bepaalde broek die je het liefst draagt?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
*uit de kast kom*
Kon mijn lievelingsbroek niet vinden, die lag helemaal achterin
Wie is dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:49 schreef Xiance het volgende:
bij t woord sleazen denk ik altijd metee aan pjederdy![]()
dat komt meer omdat die het woord wel vaker heeft laten vallen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 19:50 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn vriend heet Pieter. Gutgut, dat wist echt niemand hier..
And by acknowledging it you become inferior.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:51 schreef Cairon het volgende:
Waarom is Nederlandse literatuur zo inferieur?
Sometimes, I'm just too damn brilliant.
Yeah, die zit het lekkerst. Staat het mooist. Heb ik het liefste aan. Met een mooie riemquote:Op zondag 1 februari 2009 19:46 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Heb je dan 1 bepaalde broek die je het liefst draagt?
Ik heb verschillende: een oude Diesel jeans om te gaan stappen, een nieuwe Fred Perry trainingsbroek om te sleazen, 2 "nieuwe"Diesel jeans voor mn werk. En in de zomer zitten er nog wat korte broeken bij.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And by acknowledging it you become inferior.
A 3 in a room of 7's.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan broeken nooit lang heel houden. Na een half jaar komen er gaten achter bij m'n kont. Zou dat door mijn scherpe botjes komen?
Probeer eens een nieuwe stoel op je werk...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan broeken nooit lang heel houden. Na een half jaar komen er gaten achter bij m'n kont. Zou dat door mijn scherpe botjes komen?
Ik denk dat het komt omdat je altijd allerlei troep in je kontzakken propt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat die opmerking wel genoeg zegtquote:
I'll never stoop to your level dahling, never.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
And by acknowledging it you become inferior.
A 3 in a room of 7's.
val jij hieronder dan:quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
Vriendin zit aan me kop te zeiken dat de inschrijving van avond vierdaagse (Nijmegen) morgen begint. We hebben ooit in een dronken bui besloten deze nog ooit te doen.![]()
Ga nou maar 's literatuur lezen snoesje.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
I'll never stoop to your level dahling, never.
Honey, you're just jealous of my 4 dots Intimidation.
Alleen een portemonnee en een pakje kauwgom, iets anders nooit. Dus ook niets scherps.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je altijd allerlei troep in je kontzakken propt.
Sinds we in Amsterdam wonen heb ik me afgeleerd om geld, pasjes, telefoons etc. in mn kontzak te stoppen. Te groot pikgevaar. En mn kont ziet er beter uit
I don;t think that's her heartquote:Op zondag 1 februari 2009 20:08 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb Paris Hilton opstaan..
"Since I'm already screwed here's a message to youuuuuuu... My heart's wide open!"
Aangeboden door Rick Salomon.
Dan komt het door de portemonnee. Die verkloten broeken altijd!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen een portemonnee en een pakje kauwgom, iets anders nooit. Dus ook niets scherps.
Ach, mensen noemen je fantasieboekjes geen literatuur en je gaat ze terugpakken met een topic?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:09 schreef Cairon het volgende:
Hap jij nou maar gretig toe.
Leg deze twee topic eens naast elkaar
Waarom is Nederlandse literatuur zo inferieur?
Waarom doen bepaalde genres het nooit goed in Nederland?
Maar de gaten komen altijd bovenaan, boven de kontzakken..... en een portemonnee zit gewoon in mijn kontzak en is niet zo huge dat ie er uit steektquote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dan komt het door de portemonnee. Die verkloten broeken altijd!
Nee, de manier van discussieren is schijtirritant en dat laat ie even zien door hetzelfde te doen met wat zij waarderen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, mensen noemen je fantasieboekjes geen literatuur en je gaat ze terugpakken met een topic?
Ik vind het een mooi woordquote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Pieter. het volgende:
Dat zijn een hoop Überhaupts in 1 post Ang3l...
Da's wel raar...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de gaten komen altijd bovenaan, boven de kontzakken..... en een portemonnee zit gewoon in mijn kontzak en is niet zo huge dat ie er uit steektDa's vreemd dan toch?
Hmmmz, ik denk dat we dan toch foto's nodig hebben om dit probleem te analyseren.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de gaten komen altijd bovenaan, boven de kontzakken..... en een portemonnee zit gewoon in mijn kontzak en is niet zo huge dat ie er uit steektDa's vreemd dan toch?
Als het van iemand anders dan Kugari Ken / Phalanx / Cairon zou komen zou ik bijna gaan applaudisseren om de bril-jan-te manier van terugpakken. Bijna dan he.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, de manier van discussieren is schijtirritant en dat laat ie even zien door hetzelfde te doen met wat zij waarderen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hmmmz, ik denk dat we dan toch foto's nodig hebben om dit probleem te analyseren.
De poging zelf is niet "briljant" maar het feit dat ze exact hetzelfde reageren is gewoon briljant.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het van iemand anders dan Kugari Ken / Phalanx / Cairon zou komen zou ik bijna gaan applaudisseren om de bril-jan-te manier van terugpakken. Bijna dan he.
Ik vind het bijna triest hoe makkelijk ze er in zijn getuind.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:19 schreef wonderer het volgende:
Phalanx "veroordeelt" literatuur op dezelfde gronden als Weltschmertz en Nadine sf en fantasy veroordeelden, en die lopen nu keiverontwaardigd te blaten.
Nee, ik heb nog nooit meegedaan. Ik kreeg vanochtend te horen dat je in kan schrijven.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
val jij hieronder dan:
De inschrijfperiode voor individuele deelnemers is verdeeld in twee periode:
♦ Periode 1 van maandag 2 februari 2009 (00.00 uur) tot vrijdag 6 maart 2009 (24.00 uur). In deze periode mag inschrijven:
- iedereen die de 92ste Vierdaagse reglementair en met succes heeft volbracht;
- iedereen die zonder succes aan de 92ste Vierdaagse heeft deelgenomen maar de 91ste Vierdaagse (2007) wél reglementair en met succes heeft volbracht;
- iedereen die zonder succes aan de 92ste Vierdaagse heeft deelgenomen maar die is geboren in het kalenderjaar 1996;
- iedereen die is geboren in het kalenderjaar 1997;
- iedereen die officieel deelnemer is van trainings- en begeleidingsprogramma ‘Via Vierdaagse’
de kastquote:
Was 't plastic of echt?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hal o halo homos ik ben der weer de enige ehte kikkerlikserfan he he. ik ben perins dus ontmoet toen ik in americca was en toen werdik et zeikehuis ingeslage door der bodygard echt vet minder maar ik heb der wel leker in der tiet geknepe wheheeehheeeeeeeeeee
.
quote:
Ik heb je sms gelezen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Hoe was 't gister in Tilburg?
Die vriend van me is niet meer gegaan, op stap, dus ik ben ook maar thuis gebleven.
dan mag je je op 9 maart aanmelden, ik doe met je meequote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit meegedaan. Ik kreeg vanochtend te horen dat je in kan schrijven.
waar kan je het reglement vinden? Ik zie het niet. Ik zie alleen maar staan tot nader order.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
val jij hieronder dan:
De inschrijfperiode voor individuele deelnemers is verdeeld in twee periode:
♦ Periode 1 van maandag 2 februari 2009 (00.00 uur) tot vrijdag 6 maart 2009 (24.00 uur). In deze periode mag inschrijven:
- iedereen die de 92ste Vierdaagse reglementair en met succes heeft volbracht;
- iedereen die zonder succes aan de 92ste Vierdaagse heeft deelgenomen maar de 91ste Vierdaagse (2007) wél reglementair en met succes heeft volbracht;
- iedereen die zonder succes aan de 92ste Vierdaagse heeft deelgenomen maar die is geboren in het kalenderjaar 1996;
- iedereen die is geboren in het kalenderjaar 1997;
- iedereen die officieel deelnemer is van trainings- en begeleidingsprogramma ‘Via Vierdaagse’
Ik had van Maud vernomen dat ze maar 1500 kaartjes verkopen aan de amateurs.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan mag je je op 9 maart aanmelden, ik doe met je mee
ik ben al langer uit de kast als dat ik er ingezeten hebquote:
Ben je al aan het oefenen dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar kan je het reglement vinden? Ik zie het niet. Ik zie alleen maar staan tot nader order.
Ik wil weten wanneer de amateurs zich in kunnen schrijven.
Hij maakt kilometers in bed, dat telt ookquote:
dan sta ik met koffie in Cuijk bij het ponton op vrijdagquote:Op zondag 1 februari 2009 20:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan mag je je op 9 maart aanmelden, ik doe met je mee
nee, nog niet. Ik doe wel aan hardlopen en joggen in het park. Tis ergens in juni, dus heb nog ff.quote:
Ik zat me nog af te vragen of ik dat nog moest toevoegen...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij maakt kilometers in bed, dat telt ook
Ja Mike, die kilomters die je meer dan de stadsbus maakt tellen niet als voorbereidingquote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, al twee weken nietquote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
nijmeegse 4 daagse en zomerfeesten zijn 3e week in juliquote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, nog niet. Ik doe wel aan hardlopen en joggen in het park. Tis ergens in juni, dus heb nog ff.
Huh?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
100 kilometer lopen is wel een minimum aan training
Dat wordt een aparte vierdaagse danquote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mike houdt toch geen witte sokken aan tijdens de sex ?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zat me nog af te vragen of ik dat nog moest toevoegen...
maar euhm... ja dat ligt er aan he...
wanneer hij het juiste schoeisel draagt wel!
*zucht*quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Stroekie het volgende:
en wisten jullie dat de woensdag van de vierdaagse tegenwoordig dus ook al voorzien is van een Roze thema ?
Als ouderen dat kunnen, kan ik het zeker. Ik ga desnoods aan het infuus. De eindstreep zal ik halenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zat me nog af te vragen of ik dat nog moest toevoegen...
maar euhm... ja dat ligt er aan he...
wanneer hij het juiste schoeisel draagt wel!
aan voorbereidende wandelingen allemaal bij elkaar opgeteldquote:
het blijft me wel achtervolgen, he?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Mike, die kilomters die je meer dan de stadsbus maakt tellen niet als voorbereiding![]()
en wisten jullie dat de woensdag van de vierdaagse tegenwoordig dus ook al voorzien is van een Roze thema ?
nee, wat is dit? de jaren 70?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike houdt toch geen witte sokken aan tijdens de sex ?
das samen 200quote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aan voorbereidende wandelingen allemaal bij elkaar opgeteld
4 daagse is namelijk elke dag 50 kilometer
leet eens op het haar van Sander/Emielquote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Ang3l het volgende:
Stroek, ik ga zo afl 1 van Vuurzee S2 kijken
Lang leve programma gemist!
ja, das waar. Ik moet het niet onderschatten. Waren er ook geen doden gevallen?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
das samen 200
Maar Mike... je moet et wel rustig opbouwen. Volgens mij is het niet zo heel verkeerd om nu alvast te beginnen met oefenen...
en nieuwe pc doet niet moeilijk met uitzending gemist zoals die ouwe ?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Ang3l het volgende:
Stroek, ik ga zo afl 1 van Vuurzee S2 kijken
Lang leve programma gemist!
dat lag aan de temperatuur ver boven de 30 graden en het niet beschikbaar zijn van verkoelende wind en te weinig drinkenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, das waar. Ik moet het niet onderschatten. Waren er ook geen doden gevallen?
http://www.4daagse.nl/ind(...)stiging/burgers.htmlquote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar kan je het reglement vinden? Ik zie het niet. Ik zie alleen maar staan tot nader order.
Ik wil weten wanneer de amateurs zich in kunnen schrijven.
en voldoende water en mijn cigaretten natuurlijkquote:Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat lag aan de temperatuur ver boven de 30 graden en het niet beschikbaar zijn van verkoelende wind en te weinig drinken
en probeer elke ochtend om 05.00 uur te starten en zorg voor voldoende droge sokken
ik heb een zwager die al 10 jaar loopt
ja, klopt. Een hotel ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef Stroekie het volgende:
Mike, bij je inschrijving ook direct aan geven dat je een logeerplek wenst in Nijmegen![]()
dat is ideaal
Nopequote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nieuwe pc doet niet moeilijk met uitzending gemist zoals die ouwe ?
nee verder dan aanmoedigen bij de pontonbrug in Cuijk op vrijdag ben ik nooit geweestquote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en voldoende water en mijn cigaretten natuurlijk
heb je zelf ook eens gelopen?
Maud houdt me eraan dat we dit jaar mee gaan doen.
Mja, onderschatten heet zoietsquote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef wonderer het volgende:
Denken dat je wel even de vierdaagse haalt omdat die oudjes het ook kunnen
als niks anders lukt kom je maar hier, want er gaan hier om 03.00 en 04.00 speciale 4 daagse treinen die je in een kwartiertje in Nijmegen brengenquote:
ik geloof dat ik 's avonds wel gebroken ben, dus geen feestjes als je de volgende weer lopen moet.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee verder dan aanmoedigen bij de pontonbrug in Cuijk op vrijdag ben ik nooit geweest
ja wel s avonds naar de zomerfeesten
Nee?quote:
voor de deelnemers is er vrijdagavond blarenbalquote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik geloof dat ik 's avonds wel gebroken ben, dus geen feestjes als je de volgende weer lopen moet.
bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 1 februari 2009 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als niks anders lukt kom je maar hier, want er gaan hier om 03.00 en 04.00 speciale 4 daagse treinen die je in een kwartiertje in Nijmegen brengen
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
Wel dat Sylvia Hoeks erin speelt, en die komt uit Maarheeze
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
En waar moet ik die (nog meer) van kennen ?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
die past ook wel hierzoquote:Op zondag 1 februari 2009 21:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod, maar ik ben met nog iemand.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor de deelnemers is er vrijdagavond blarenbal
o ja die werkte toch in een inrichting o.i.d.?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
En anders vragen of HIW op zijn werk nog een paar kamers in de aanbieding heeft voor die week![]()
dat is in Nijmegen
Ik heb gelezen dat de Toppers er heen gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:15 schreef Stroekie het volgende:
wat zijn Dirk en Pieter stil
Die zitten toch niet naar het nationaal Song Festival te kijken ?
Seizoen 1 o.a.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
[..]
En waar moet ik die (nog meer) van kennen ?
Haha, nee hoor. Hebben net een aflevering Lost zitten kijken (seizoen 4).quote:Op zondag 1 februari 2009 21:15 schreef Stroekie het volgende:
wat zijn Dirk en Pieter stil
Die zitten toch niet naar het nationaal Song Festival te kijken ?
ik was gestopt na het eerste seizoen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Hebben net een aflevering Lost zitten kijken (seizoen 4).
We gaan ons nu een beetje klaarmaken om zo nog even de stad in te gaan.
quote:
ik dacht toen ik als TS pieter zag: "goh, dat is de zelfde naam als het vriendje van Dirk..."quote:Op zondag 1 februari 2009 19:51 schreef Pieter. het volgende:
Nee, ik sta bekend al "het vriendje van Dirk"
van deze 2 series heb ik alle twee seizoen 1 alleen gekekenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was gestopt na het eerste seizoen.
Gelukkig breien ze er ook een eind aan Prison Break
ja, das zo... Niet die foto's openen van tmmquote:
Pak je hooivork en brandende fakkel en hup de straat opquote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef hierissieweer het volgende:
ik krijg net een sms van de politie, ze zoeken 3 mensen met donkere kleding 1 is langer dan de ander en een draagt er een wit mutsje...
Toevallig staat er nog 1tehuur, maar er is altijd nog wel wat te regelen hoor...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
En anders vragen of HIW op zijn werk nog een paar kamers in de aanbieding heeft voor die week![]()
dat is in Nijmegen
nee lig in bed, ga er niet meer uit, net mijn laatste hand gelegd aan mijn verlagen enzo, dus dat kan morgen ingeleverd worden en als het onvoldoendes zijn, dan stop ik met school. Ben er helemaal klaar meequote:Op zondag 1 februari 2009 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Pak je hooivork en brandende fakkel en hup de straat op
DH ben ik na paar seizoenen ook gestopt. had het te druk...ik koop de dvd's welquote:Op zondag 1 februari 2009 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van deze 2 series heb ik alle twee seizoen 1 alleen gekeken
alleen van waanzinnige huisvrouwen en 24 volg ik nu nog de nieuwe seizoenen
oh ja en Shameless natuurlijk
Ik snap niet hoe je aan virussen op je pc komt.quote:
Dus misschien heb je wel een virus maar weet je het nietquote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je aan virussen op je pc komt.
Ik zit nu op een laptop die ik echt al 5 jaar heb ofzo en ik heb nog nooit een virus gehad.
Daarbij heb ik het laatste jaar nieteens mijn virusscanner geupdate, sterker nog, ik denk niet eens dattie aanstaat!
stoppen vlak voor de eindstreep is wel het stomste wat je kan doen. Doorzetten!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee lig in bed, ga er niet meer uit, net mijn laatste hand gelegd aan mijn verlagen enzo, dus dat kan morgen ingeleverd worden en als het onvoldoendes zijn, dan stop ik met school. Ben er helemaal klaar mee
Hmmmz, dat is in ieder geval al wel een passieve herkenning.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik dacht toen ik als TS pieter zag: "goh, dat is de zelfde naam als het vriendje van Dirk..."
Ik zag het net op tijd omdat het jpg.exe heette.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja, das zo... Niet die foto's openen van tmm
ik moet nog 1 jaar hierna, maar ik ben er echt klaar mee. ik red het gewoon niet meer. Dus ik ga in elk geval proberen om voor 1 jaar te stoppen, dat is in elk geval lekker...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
stoppen vlak voor de eindstreep is wel het stomste wat je kan doen. Doorzetten!
welke series volg jij dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
desperate housewifes is een wijven serie
ja net gekregen super iritant, ben nu ook aan het scannen,quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Ang3l het volgende:
TMM... je hebt weer een virus op je PC.
ik kende het omdat ik deze week van iedereen die zelfde tekst heb ontvangen. Maar ik open nooit meteen dingen als mensen zo raar openen....quote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag het net op tijd omdat het jpg.exe heette.
En TMM gebruikt nooit "he he" in een zin. Tis geen Kikkerlikkerfan!
Veel downloaden hequote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je aan virussen op je pc komt.
Ik zit nu op een laptop die ik echt al 5 jaar heb ofzo en ik heb nog nooit een virus gehad.
Daarbij heb ik het laatste jaar nieteens mijn virusscanner geupdate, sterker nog, ik denk niet eens dattie aanstaat!
Dat is goed mogelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus misschien heb je wel een virus maar weet je het niet
uitstel betekent afstel. Je slaat je eigen later voor je kop.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik moet nog 1 jaar hierna, maar ik ben er echt klaar mee. ik red het gewoon niet meer. Dus ik ga in elk geval proberen om voor 1 jaar te stoppen, dat is in elk geval lekker...
En dat doen wij dus niet. Downloaden. Althans, niet illegaal.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Veel downloaden he
Films en muziek is nog niet zo erg, programma's soms wel.
Ik moest een aantal maanden geleden Direct X hebben, een nieuwe.
En ik heb altijd ruzie met Direct X, ook ditmaal. Virus.
Maar zo vaak als TMM is echt een wonder!
pietertje had ik na lang nadenken mij bedacht...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is in ieder geval al wel een passieve herkenning.
De hamvraag is natuurlijk of je op de vraag "hoe heet het vriendje van Dirk?" ook het juiste antwoord had geweten. Oftewel, is de actieve herkenning er ook?
Ik heb overigens de username 'Dirk' ook. Alleen geen idee wat het password is.quote:
Volgde/heb gevolgd , stargate sg1/atlantis, battlestar galactica, lost, heroes, veronica mars, law and order, westwingquote:
Maar als je een scanner op je mail zet dan ben je al 90% kwijt, EN je valt er je bekenden niet mee lastig.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja net gekregen super iritant, ben nu ook aan het scannen,
en EE het komt NIET van te veel downloaden, ik kreeg een melding in msn dat iemand, jose, mij een foto wilde sturen...
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
r je blijft voor altijd in mijn gedachten
password: crisco ?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb overigens de username 'Dirk' ook. Alleen geen idee wat het password is.
het valt erg mee hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel downloaden he
Films en muziek is nog niet zo erg, programma's soms wel.
Ik moest een aantal maanden geleden Direct X hebben, een nieuwe.
En ik heb altijd ruzie met Direct X, ook ditmaal. Virus.
Maar zo vaak als TMM is echt een wonder!
Ja die melding die iedereen in je MSN lijst nu dus ook krijgtquote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en EE het komt NIET van te veel downloaden, ik kreeg een melding in msn dat iemand, jose, mij een foto wilde sturen...
Echt niet.quote:
ja schat, maar het heeft dus niets met mijn dowloadgedrag te makenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die melding die iedereen in je MSN lijst nu dus ook krijgt
Ask Dr. Google!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef hierissieweer het volgende:
wat is crisco, komt namelijk wel bekend voor...
campingboterquote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef hierissieweer het volgende:
vind msn heerlijk!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef Pieter. het volgende:
En MSN is natuurlijk ook een kutprogramma erste klas!
Dat ze dat niet eens veilig kunnen maken. En iedereen maar alle poorten open zetten en lekker die bagger binnen laten lopen.
Daar moet je ook niet op klikkenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja, ze knappen!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Pieter. het volgende:
Letten we wel even op dat Crisco niet goed is voor de condoompjes?
Bakvet.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef hierissieweer het volgende:
Owja, dat wat glijmiddel wat ze in america gebruikte he...quote:
ja voor te FFquote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Owja, dat wat glijmiddel wat ze in america gebruikte he...
maar Dirk, kun je niet aan yvonne vragen of ze je even die password opsturen?
Ik had wel geklikt, maar de filename was verdacht. Nou ja, niet eens verdacht... gewoon overduidelijk een virus (.jpg.exe) en dus ben ik gestopt.quote:
Dat is sowieso wel naief als je dat zomaar opent...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zou iemand het ook echt nog als bakvet gebruiken?quote:
ik ben ook een half hysterisch wijf af en toequote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
desperate housewifes is een wijven serie
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet.
Je pc is altijd wel gecrasht of besmet! Ik weet niet wat je met dat ding doet hoorMaar nu ik niet meer samenwoon met Tim hoor ik er niet zoveel meer van dus misschien valt het de laatste tijd wel mee.
Wie z'n billen brandt?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou iemand het ook echt nog als bakvet gebruiken?
a la Jack van Will en Grace?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ook een half hysterisch wijf af en toe
Jawel. Komt wel een keer.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef hierissieweer het volgende:
maar Dirk, kun je niet aan yvonne vragen of ze je even die password opsturen?
maak het eens spannend.quote:
Nog even en je hebt uit elk land eentje.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:M'n Portugeesje is in Eindhoven
Deze week samen naar de film
Het is een vriend. Niets meer dan datquote:Op zondag 1 februari 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nog even en je hebt uit elk land eentje.
Ok, je vraagt er om, je VRAAGT er omquote:
Ja dus ik kan niets zeggen over de frequentie in de laatste 3 jaar. Dat kan dus minder zijn, maar ook meerquote:Op zondag 1 februari 2009 22:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ok, je vraagt er om, je VRAAGT er om
ten eerste ben je al 3 jaar van je ex af,
Virus of crash door te veel crap op je pc schaar ik onder 1 noemer.quote:ten 2de ik belde hem voor verschillende pc problemen, niet alleen als ik een virus had, ik heb namenlijk maar 1 keer echt een virus gehad waarvoor ik naar een expert moest, en in dat geval was dat niet je ex.
2x in 3 jaar. Beide dezelfde oorzaak, nl de veel te oude harde schijf steeds meegenomen in de nieuwe pc. Iets wat ie zelf heeft gedaan trouwensquote:Jij hebt in het laatste jaar al meer PC problemen gehad waar je ex voor moest komen dan ik.
Let's put that to a votequote:ten 4de ik ben lief en jij niet
Nuno was toch net terug gekeerd in London ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:
M'n Portugeesje is in Eindhoven
Deze week samen naar de film
miauw miauwquote:
De leuke portugees. Degene die wel op komt dagen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno was toch net terug gekeerd in London ?
En het Mexicaantje dan ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik mis het leuke flirten en het latino accent en het half engels spaans nederlands met hem praten (ja ik weet dat ze in portugal geen spaans praten, maar ik praat geen portugees)
Terug Noell, TERUG!quote:
Die's nog niet tastbaarquote:
Gaat het nou om wie er gelijk heeft hier, het spijt me dat ik zonder dat ik het wist een virus heb doorgestuurdquote:Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus ik kan niets zeggen over de frequentie in de laatste 3 jaar. Dat kan dus minder zijn, maar ook meer
[..]
Virus of crash door te veel crap op je pc schaar ik onder 1 noemer.
[..]
2x in 3 jaar. Beide dezelfde oorzaak, nl de veel te oude harde schijf steeds meegenomen in de nieuwe pc. Iets wat ie zelf heeft gedaan trouwens
[..]
Let's put that to a vote
unleash the beast...quote:
Het is niet de eerste keer dat ik zoiets via jou van msn krijg, dáár gaat het om. Het is vervelend, voor jezelf maar ook voor anderenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aat het nou om wie er gelijk heeft hier, het spijt me dat ik zonder dat ik het wist een virus heb doorgestuurd
Volgende chronicle pas weer.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
unleash the beast...
or I'll do it for you...
windows?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Gaat het nou om wie er gelijk heeft hier, het spijt me dat ik zonder dat ik het wist een virus heb doorgestuurd
Nuenen ligt tegen Helmond aan he!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
unleash the beast...
or I'll do it for you...
Geef je nou eindelijk toe dat het een tuigdorp is?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nuenen ligt tegen Helmond aan he!
wat moet ik in hemelsnaam met Tim?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:22 schreef Ang3l het volgende:
O en trouwens, ik ben zaterdag ff bij Tim langsgeweest... je mag hem hebben. Met baard was ie nerdy met ee stoer nonchalant randje... zonder baard is ie alleen nog maar nerdy. I'll pass.
Wat staat Boedzand, en de families Aslan en Looman/Van den Brink nog te wachten ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff lezen over de perikelen van de vampies en de wolfjes en dan slapen.
JAMAIS!!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef je nou eindelijk toe dat het een tuigdorp is?
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik zoiets via jou van msn krijg, dáár gaat het om. Het is vervelend, voor jezelf maar ook voor anderenLet eens wat beter op je pc.
Tom. Ik had de post al verbeterd.quote:
Nee dat zou degradatie betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JAMAIS!!
Helmond is tuig, maar Helmond is geen Nuenen, net zoals Eindhoven ook NOOIT Nuenen kan worden!
Notes on a scandal.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat er een lerares gepakt is die het met een 11 jarige jongen deed.
het is hier echt schering en inslag![]()
Maakt het dat dan minder erg?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga naar bed, morgen de eerste guerrilla trainingsdag
toch wel naar werk morgen, dus zo richting mijn nestquote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
De nachtbrakers
Geen school of werk morgen?
School, maar ik ga stoppen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
De nachtbrakers
Geen school of werk morgen?
Motor ritje was leuk neem ik aan?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:02 schreef MisterO het volgende:
Ow echt, ik ben helemaal in de wolken nu
Die ging niet door...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Motor ritje was leuk neem ik aan?
Mazzeltof!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die ging niet door...![]()
Mn vrijdagavond gecancellde date (de jongen die ik echt heel leuk vind) die mij op het laatste moment afwees omdat hij de afstand te ver vond, heeft zich bedacht en wil dat ik dat ook ga doen. Hij was echt heel pissig op zichzelf het hele weekend en wil me gauw weer zien
Geef mij zijn nummer maarquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
Wel lullig voor de motorguy.. maja die kende ik pas sinds gisteren
Tuurlijk, we hebben ook niks, maar 1 keer gedate, maar wel echt heel veel contact elke dag al een paar week, dus het voelt als veel meer... Maar we zien we gaan gewoon door met daten en zien waar het schip strandt. Gewoon lekker rustig aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mazzeltof!
(maar is er niet de kans dat hij zich in de toekomst ooit bedenkt?)
Die jongen reist niet naar het zuiden, en is alleen in het noorden te vinden... Dus kleine kansquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De leuke portugees. Degene die wel op komt dagen.
... Ja. Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?
Je bent echt aan 't jongleren he?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
Wel lullig voor de motorguy.. maja die kende ik pas sinds gisteren
Misschien. Misschien ook niet. Van Miguell weet ik 't zeker. Die heb ik nl al vaak zat gezien.quote:
Sterktequote:Op maandag 2 februari 2009 07:10 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga werken. 1e dag vd nieuwe maand.
Ben benieuwd.... drama voorspel ik!
reikt straffe bak koffie aanquote:Op maandag 2 februari 2009 07:10 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga werken. 1e dag vd nieuwe maand.
Ben benieuwd.... drama voorspel ik!
Qua (wan)smaak had dan de keuze op Three is a magic nunmber moeten vallen, dat pastte dan nog het beste in het over de top gevoelquote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Ik luister net naar het liedje waarmee de Toppers naar het songfestival gaan en denken mee te gaan winnen...
zucht. Nederland snapt het gewoon niet![]()
Ik heb het niet gezien, maar Nederland denkt nog steeds dat ze met een 'typisch songfestival' nummer moeten kunnen winnen of iets heel geks moeten doen. En kijk hoe Nederland het de paar laatste jaar heeft gedaan?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Qua (wan)smaak had dan de keuze op Three is a magic nunmber moeten vallen, dat pastte dan nog het beste in het over de top gevoel
Nouuuuu, het lijkt maar zo!quote:Op maandag 2 februari 2009 06:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent echt aan 't jongleren he?
(en dan wat van mij durven zeggen)
Maar met de jongen die te ver woont bedoel je D neem ik aan?
In jou geval is het dus een duidelijk voorbeeld van waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nouuuuu, het lijkt maar zo!![]()
Ja, D de dropgooier
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lquote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In jou geval is het dus een duidelijk voorbeeld van waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Jij vertoont Ang3l copieergedrag .
als we het haar buiten beschouwing laten zou hij wel je grote broer kunnen zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lhij is een beetje mijn oudere voorbeeld
Nou ja, wat wel een groot verschil is, is dat hij een ijskoningin is, en ik juist een gevoelsmens benquote:Op maandag 2 februari 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als we het haar buiten beschouwing laten zou hij wel je grote broer kunnen zijn
Dat van die ijskoningin maak jij jezelf de komende jaren nog wel meesterquote:Op maandag 2 februari 2009 09:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, wat wel een groot verschil is, is dat hij een ijskoningin is, en ik juist een gevoelsmens ben![]()
Nou ja dat is wat hij zegt, maar zo komt hij totaal niet over
Ow, dat wordt een homo door de jaren heen stroek?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat van die ijskoningin maak jij jezelf de komende jaren nog wel meester
heeft niets met homo zijn te maken, maar wel met ouder worden en verdere persoonsontwikkelingquote:Op maandag 2 februari 2009 10:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow, dat wordt een homo door de jaren heen stroek?
Ja dat snapte MisterO wel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft niets met homo zijn te maken, maar wel met ouder worden en verdere persoonsontwikkeling
ach 15 mei 2009 is alles weer achter de rugquote:Op maandag 2 februari 2009 10:07 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind het echt een verschrikkelijk nummer dat naar het eurovisie gaat...
Ja meestal wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat snapte MisterO wel hoormaar ik vind toch dat ik best volwassen ben voor mijn leeftijd
![]()
Niet zo zeiken mjong, de week is net weer begonnen, lekker positief doen!!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef hierissieweer het volgende:
brrr, straks weer werken
JEAH!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet zo zeiken mjong, de week is net weer begonnen, lekker positief doen!!![]()
![]()
Klussen is geweldiggggggquote:Op maandag 2 februari 2009 10:51 schreef hierissieweer het volgende:
binnenkort klussen!(zie ik nog meer tegenop...)
Ik heb alleen de korte "STEM NU" filmpjes gezien. Maar vond dit nummer veeel beter:quote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Ik luister net naar het liedje waarmee de Toppers naar het songfestival gaan en denken mee te gaan winnen...
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klussen is geweldigggggglekker verven, boren, plakken hmmmm
nu ook al mopperen over werkquote:
kom je helpen?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
twas eigenlijk een verspreking en moest ook school zijn. Ik moet gewoon geen 30 dingen tegelijk doen...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ook al mopperen over werk
gisteren al mopperen over school
![]()
![]()
en een aai over de bol dan maar ?
Wie is Erwin? das ook leuk, ff op verjaardagsvisite naar Denemarkenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over 2 weken een lang weekend denemarken
op verjaardagsvisite bij Erwin
Muah, vind deze ook niet echt leuk ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb alleen de korte "STEM NU" filmpjes gezien. Maar vond dit nummer veeel beter:
Met Erwin ga ik altijd op vakantiequote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie is Erwin? das ook leuk, ff op verjaardagsvisite naar Denemarken![]()
Kopenhagen?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef Weemz het volgende:
*ril*
Motorrijden op maandagochtend om 09:00 is koud. Heel koud.
ik zag de foto en dacht: "leuk gebakjes!" maar je stelt mij teleur, het zijn helemaal geen handi's !quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over, ik had de gamma aanbieding vd week geplaatst
Waarom niet die van de Jamin ?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over, ik had de gamma aanbieding vd week geplaatst
Bij de jamin doe je ander soort klussen (mike dan he)quote:
Ik ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef hierissieweer het volgende:
nuno, je bent op tv
nouja, londenquote:
Is een sneeuwballen gevecht niet leuker ?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen vanuit een compleet wit London![]()
![]()
Hier weten ze echt niet wat er gebeurt als het sneeuwt, alle treinen en alle bussen rijden niet. Het is zo stil hier dat we zo gaan voetballen met die paar die wel gekomen zijn
Laat me raden, geen bussen, geen treinen, vliegvelden gesloten en zelfs de tube heeft last terwijl dat ding to ondergronds rijdtquote:
over de tube werd niets verteld.... Maar de rest klopt qua berichtgevingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Laat me raden, geen bussen, geen treinen, vliegvelden gesloten en zelfs de tube heeft last terwijl dat ding to ondergronds rijdt
vorig jaar wel vond ik, maar dit jaar wordt het niets maar dat wisten we toch ook al welquote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Veeeeeels te koud, ik hou niet van sneeuw, glibberige rotzooiquote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is een sneeuwballen gevecht niet leuker ?
Maar voetballen is minder koud ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veeeeeels te koud, ik hou niet van sneeuw, glibberige rotzooi
als ze willen winnen door een gimmick te hanteren hadden ze toch echt een jumpende Hilbrand Nawijn moeten sturenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef MisterO het volgende:
Kom op zeg, Hind was wel een goede artieste, maar dat liedje was echt zoooo'n standaard popliedje. Het refrein was echt helemaal niks, te voorspelbaar. Ze moest gewoon een ballad zingen, dan had ze misschien nog een beetje kans gemaakt om te winnen door te gaan.. Ik zeg het al jaren: Do moet meedoen met een lief, sereen rustig nummer
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lhij is een beetje mijn oudere voorbeeld
en in gezelschap van honingmosterd saus en geitenkaas is dat toch geen probleemquote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je weet wel dat je dan op je 30e single en koud op de bank zit he
Gaat hier goedquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik ben weer beter!![]()
Ga zometeen ook weer werken!
Heerlijk![]()
hoe is het hier dan?
Tot straks danquote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef keizerpinguin het volgende:
hmmm niemand hier....
misschien dat als ik vanavond tijd heb nog eens kom kijken
oh als het je zo'n plezier doet mag je hier ook wel wat dagen komen freubelen hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
voetballen doen we binnenquote:
ik eerst!!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh als het je zo'n plezier doet mag je hier ook wel wat dagen komen freubelen hoor
zeker op een tafel ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |