Niet zo zeiken mjong, de week is net weer begonnen, lekker positief doen!!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef hierissieweer het volgende:
brrr, straks weer werken
JEAH!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet zo zeiken mjong, de week is net weer begonnen, lekker positief doen!!![]()
![]()
Klussen is geweldiggggggquote:Op maandag 2 februari 2009 10:51 schreef hierissieweer het volgende:
binnenkort klussen!(zie ik nog meer tegenop...)
Ik heb alleen de korte "STEM NU" filmpjes gezien. Maar vond dit nummer veeel beter:quote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Ik luister net naar het liedje waarmee de Toppers naar het songfestival gaan en denken mee te gaan winnen...
zucht. Nederland snapt het gewoon niet![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klussen is geweldigggggglekker verven, boren, plakken hmmmm
nu ook al mopperen over werkquote:
kom je helpen?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
twas eigenlijk een verspreking en moest ook school zijn. Ik moet gewoon geen 30 dingen tegelijk doen...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ook al mopperen over werk
gisteren al mopperen over school
![]()
![]()
en een aai over de bol dan maar ?
Wie is Erwin? das ook leuk, ff op verjaardagsvisite naar Denemarkenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over 2 weken een lang weekend denemarken
op verjaardagsvisite bij Erwin
Muah, vind deze ook niet echt leuk ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb alleen de korte "STEM NU" filmpjes gezien. Maar vond dit nummer veeel beter:
Met Erwin ga ik altijd op vakantiequote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie is Erwin? das ook leuk, ff op verjaardagsvisite naar Denemarken![]()
Kopenhagen?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef Weemz het volgende:
*ril*
Motorrijden op maandagochtend om 09:00 is koud. Heel koud.
ik zag de foto en dacht: "leuk gebakjes!" maar je stelt mij teleur, het zijn helemaal geen handi's !quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over, ik had de gamma aanbieding vd week geplaatst
Waarom niet die van de Jamin ?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over, ik had de gamma aanbieding vd week geplaatst
Bij de jamin doe je ander soort klussen (mike dan he)quote:
Ik ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef hierissieweer het volgende:
nuno, je bent op tv
nouja, londenquote:
Is een sneeuwballen gevecht niet leuker ?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen vanuit een compleet wit London![]()
![]()
Hier weten ze echt niet wat er gebeurt als het sneeuwt, alle treinen en alle bussen rijden niet. Het is zo stil hier dat we zo gaan voetballen met die paar die wel gekomen zijn
Laat me raden, geen bussen, geen treinen, vliegvelden gesloten en zelfs de tube heeft last terwijl dat ding to ondergronds rijdtquote:
over de tube werd niets verteld.... Maar de rest klopt qua berichtgevingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Laat me raden, geen bussen, geen treinen, vliegvelden gesloten en zelfs de tube heeft last terwijl dat ding to ondergronds rijdt
vorig jaar wel vond ik, maar dit jaar wordt het niets maar dat wisten we toch ook al welquote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Ik luister net naar het liedje waarmee de Toppers naar het songfestival gaan en denken mee te gaan winnen...
zucht. Nederland snapt het gewoon niet![]()
Veeeeeels te koud, ik hou niet van sneeuw, glibberige rotzooiquote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is een sneeuwballen gevecht niet leuker ?
Maar voetballen is minder koud ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veeeeeels te koud, ik hou niet van sneeuw, glibberige rotzooi
als ze willen winnen door een gimmick te hanteren hadden ze toch echt een jumpende Hilbrand Nawijn moeten sturenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef MisterO het volgende:
Kom op zeg, Hind was wel een goede artieste, maar dat liedje was echt zoooo'n standaard popliedje. Het refrein was echt helemaal niks, te voorspelbaar. Ze moest gewoon een ballad zingen, dan had ze misschien nog een beetje kans gemaakt om te winnen door te gaan.. Ik zeg het al jaren: Do moet meedoen met een lief, sereen rustig nummer
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lhij is een beetje mijn oudere voorbeeld
en in gezelschap van honingmosterd saus en geitenkaas is dat toch geen probleemquote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je weet wel dat je dan op je 30e single en koud op de bank zit he
Gaat hier goedquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik ben weer beter!![]()
Ga zometeen ook weer werken!
Heerlijk![]()
hoe is het hier dan?
Tot straks danquote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef keizerpinguin het volgende:
hmmm niemand hier....
misschien dat als ik vanavond tijd heb nog eens kom kijken
oh als het je zo'n plezier doet mag je hier ook wel wat dagen komen freubelen hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
voetballen doen we binnenquote:
ik eerst!!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh als het je zo'n plezier doet mag je hier ook wel wat dagen komen freubelen hoor
zeker op een tafel ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |