Tom. Ik had de post al verbeterd.quote:
Nee dat zou degradatie betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JAMAIS!!
Helmond is tuig, maar Helmond is geen Nuenen, net zoals Eindhoven ook NOOIT Nuenen kan worden!
Notes on a scandal.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat er een lerares gepakt is die het met een 11 jarige jongen deed.
het is hier echt schering en inslag![]()
Maakt het dat dan minder erg?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga naar bed, morgen de eerste guerrilla trainingsdag
toch wel naar werk morgen, dus zo richting mijn nestquote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
De nachtbrakers
Geen school of werk morgen?
School, maar ik ga stoppen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
De nachtbrakers
Geen school of werk morgen?
Motor ritje was leuk neem ik aan?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:02 schreef MisterO het volgende:
Ow echt, ik ben helemaal in de wolken nu
Die ging niet door...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Motor ritje was leuk neem ik aan?
Mazzeltof!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die ging niet door...![]()
Mn vrijdagavond gecancellde date (de jongen die ik echt heel leuk vind) die mij op het laatste moment afwees omdat hij de afstand te ver vond, heeft zich bedacht en wil dat ik dat ook ga doen. Hij was echt heel pissig op zichzelf het hele weekend en wil me gauw weer zien
Geef mij zijn nummer maarquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
Wel lullig voor de motorguy.. maja die kende ik pas sinds gisteren
Tuurlijk, we hebben ook niks, maar 1 keer gedate, maar wel echt heel veel contact elke dag al een paar week, dus het voelt als veel meer... Maar we zien we gaan gewoon door met daten en zien waar het schip strandt. Gewoon lekker rustig aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mazzeltof!
(maar is er niet de kans dat hij zich in de toekomst ooit bedenkt?)
Die jongen reist niet naar het zuiden, en is alleen in het noorden te vinden... Dus kleine kansquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De leuke portugees. Degene die wel op komt dagen.
... Ja. Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?
Je bent echt aan 't jongleren he?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
Wel lullig voor de motorguy.. maja die kende ik pas sinds gisteren
Misschien. Misschien ook niet. Van Miguell weet ik 't zeker. Die heb ik nl al vaak zat gezien.quote:
Sterktequote:Op maandag 2 februari 2009 07:10 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga werken. 1e dag vd nieuwe maand.
Ben benieuwd.... drama voorspel ik!
reikt straffe bak koffie aanquote:Op maandag 2 februari 2009 07:10 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga werken. 1e dag vd nieuwe maand.
Ben benieuwd.... drama voorspel ik!
Qua (wan)smaak had dan de keuze op Three is a magic nunmber moeten vallen, dat pastte dan nog het beste in het over de top gevoelquote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Ik luister net naar het liedje waarmee de Toppers naar het songfestival gaan en denken mee te gaan winnen...
zucht. Nederland snapt het gewoon niet![]()
Ik heb het niet gezien, maar Nederland denkt nog steeds dat ze met een 'typisch songfestival' nummer moeten kunnen winnen of iets heel geks moeten doen. En kijk hoe Nederland het de paar laatste jaar heeft gedaan?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Qua (wan)smaak had dan de keuze op Three is a magic nunmber moeten vallen, dat pastte dan nog het beste in het over de top gevoel
Nouuuuu, het lijkt maar zo!quote:Op maandag 2 februari 2009 06:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent echt aan 't jongleren he?
(en dan wat van mij durven zeggen)
Maar met de jongen die te ver woont bedoel je D neem ik aan?
In jou geval is het dus een duidelijk voorbeeld van waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nouuuuu, het lijkt maar zo!![]()
Ja, D de dropgooier
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lquote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In jou geval is het dus een duidelijk voorbeeld van waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Jij vertoont Ang3l copieergedrag .
als we het haar buiten beschouwing laten zou hij wel je grote broer kunnen zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lhij is een beetje mijn oudere voorbeeld
Nou ja, wat wel een groot verschil is, is dat hij een ijskoningin is, en ik juist een gevoelsmens benquote:Op maandag 2 februari 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als we het haar buiten beschouwing laten zou hij wel je grote broer kunnen zijn
Dat van die ijskoningin maak jij jezelf de komende jaren nog wel meesterquote:Op maandag 2 februari 2009 09:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, wat wel een groot verschil is, is dat hij een ijskoningin is, en ik juist een gevoelsmens ben![]()
Nou ja dat is wat hij zegt, maar zo komt hij totaal niet over
Ow, dat wordt een homo door de jaren heen stroek?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat van die ijskoningin maak jij jezelf de komende jaren nog wel meester
heeft niets met homo zijn te maken, maar wel met ouder worden en verdere persoonsontwikkelingquote:Op maandag 2 februari 2009 10:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow, dat wordt een homo door de jaren heen stroek?
Ja dat snapte MisterO wel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft niets met homo zijn te maken, maar wel met ouder worden en verdere persoonsontwikkeling
ach 15 mei 2009 is alles weer achter de rugquote:Op maandag 2 februari 2009 10:07 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind het echt een verschrikkelijk nummer dat naar het eurovisie gaat...
Ja meestal wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat snapte MisterO wel hoormaar ik vind toch dat ik best volwassen ben voor mijn leeftijd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |