Tom. Ik had de post al verbeterd.quote:
Nee dat zou degradatie betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JAMAIS!!
Helmond is tuig, maar Helmond is geen Nuenen, net zoals Eindhoven ook NOOIT Nuenen kan worden!
Notes on a scandal.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat er een lerares gepakt is die het met een 11 jarige jongen deed.
het is hier echt schering en inslag![]()
Maakt het dat dan minder erg?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga naar bed, morgen de eerste guerrilla trainingsdag
toch wel naar werk morgen, dus zo richting mijn nestquote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
De nachtbrakers
Geen school of werk morgen?
School, maar ik ga stoppen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
De nachtbrakers
Geen school of werk morgen?
Motor ritje was leuk neem ik aan?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:02 schreef MisterO het volgende:
Ow echt, ik ben helemaal in de wolken nu
Die ging niet door...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Motor ritje was leuk neem ik aan?
Mazzeltof!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die ging niet door...![]()
Mn vrijdagavond gecancellde date (de jongen die ik echt heel leuk vind) die mij op het laatste moment afwees omdat hij de afstand te ver vond, heeft zich bedacht en wil dat ik dat ook ga doen. Hij was echt heel pissig op zichzelf het hele weekend en wil me gauw weer zien
Geef mij zijn nummer maarquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
Wel lullig voor de motorguy.. maja die kende ik pas sinds gisteren
Tuurlijk, we hebben ook niks, maar 1 keer gedate, maar wel echt heel veel contact elke dag al een paar week, dus het voelt als veel meer... Maar we zien we gaan gewoon door met daten en zien waar het schip strandt. Gewoon lekker rustig aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mazzeltof!
(maar is er niet de kans dat hij zich in de toekomst ooit bedenkt?)
Die jongen reist niet naar het zuiden, en is alleen in het noorden te vinden... Dus kleine kansquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De leuke portugees. Degene die wel op komt dagen.
... Ja. Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?
Je bent echt aan 't jongleren he?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
Wel lullig voor de motorguy.. maja die kende ik pas sinds gisteren
Misschien. Misschien ook niet. Van Miguell weet ik 't zeker. Die heb ik nl al vaak zat gezien.quote:
Sterktequote:Op maandag 2 februari 2009 07:10 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga werken. 1e dag vd nieuwe maand.
Ben benieuwd.... drama voorspel ik!
reikt straffe bak koffie aanquote:Op maandag 2 februari 2009 07:10 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ga werken. 1e dag vd nieuwe maand.
Ben benieuwd.... drama voorspel ik!
Qua (wan)smaak had dan de keuze op Three is a magic nunmber moeten vallen, dat pastte dan nog het beste in het over de top gevoelquote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Ik luister net naar het liedje waarmee de Toppers naar het songfestival gaan en denken mee te gaan winnen...
zucht. Nederland snapt het gewoon niet![]()
Ik heb het niet gezien, maar Nederland denkt nog steeds dat ze met een 'typisch songfestival' nummer moeten kunnen winnen of iets heel geks moeten doen. En kijk hoe Nederland het de paar laatste jaar heeft gedaan?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Qua (wan)smaak had dan de keuze op Three is a magic nunmber moeten vallen, dat pastte dan nog het beste in het over de top gevoel
Nouuuuu, het lijkt maar zo!quote:Op maandag 2 februari 2009 06:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent echt aan 't jongleren he?
(en dan wat van mij durven zeggen)
Maar met de jongen die te ver woont bedoel je D neem ik aan?
In jou geval is het dus een duidelijk voorbeeld van waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nouuuuu, het lijkt maar zo!![]()
Ja, D de dropgooier
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lquote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In jou geval is het dus een duidelijk voorbeeld van waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Jij vertoont Ang3l copieergedrag .
als we het haar buiten beschouwing laten zou hij wel je grote broer kunnen zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lhij is een beetje mijn oudere voorbeeld
Nou ja, wat wel een groot verschil is, is dat hij een ijskoningin is, en ik juist een gevoelsmens benquote:Op maandag 2 februari 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als we het haar buiten beschouwing laten zou hij wel je grote broer kunnen zijn
Dat van die ijskoningin maak jij jezelf de komende jaren nog wel meesterquote:Op maandag 2 februari 2009 09:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, wat wel een groot verschil is, is dat hij een ijskoningin is, en ik juist een gevoelsmens ben![]()
Nou ja dat is wat hij zegt, maar zo komt hij totaal niet over
Ow, dat wordt een homo door de jaren heen stroek?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat van die ijskoningin maak jij jezelf de komende jaren nog wel meester
heeft niets met homo zijn te maken, maar wel met ouder worden en verdere persoonsontwikkelingquote:Op maandag 2 februari 2009 10:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow, dat wordt een homo door de jaren heen stroek?
Ja dat snapte MisterO wel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft niets met homo zijn te maken, maar wel met ouder worden en verdere persoonsontwikkeling
ach 15 mei 2009 is alles weer achter de rugquote:Op maandag 2 februari 2009 10:07 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind het echt een verschrikkelijk nummer dat naar het eurovisie gaat...
Ja meestal wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat snapte MisterO wel hoormaar ik vind toch dat ik best volwassen ben voor mijn leeftijd
![]()
Niet zo zeiken mjong, de week is net weer begonnen, lekker positief doen!!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef hierissieweer het volgende:
brrr, straks weer werken
JEAH!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet zo zeiken mjong, de week is net weer begonnen, lekker positief doen!!![]()
![]()
Klussen is geweldiggggggquote:Op maandag 2 februari 2009 10:51 schreef hierissieweer het volgende:
binnenkort klussen!(zie ik nog meer tegenop...)
Ik heb alleen de korte "STEM NU" filmpjes gezien. Maar vond dit nummer veeel beter:quote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Ik luister net naar het liedje waarmee de Toppers naar het songfestival gaan en denken mee te gaan winnen...
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klussen is geweldigggggglekker verven, boren, plakken hmmmm
nu ook al mopperen over werkquote:
kom je helpen?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
twas eigenlijk een verspreking en moest ook school zijn. Ik moet gewoon geen 30 dingen tegelijk doen...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ook al mopperen over werk
gisteren al mopperen over school
![]()
![]()
en een aai over de bol dan maar ?
Wie is Erwin? das ook leuk, ff op verjaardagsvisite naar Denemarkenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over 2 weken een lang weekend denemarken
op verjaardagsvisite bij Erwin
Muah, vind deze ook niet echt leuk ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb alleen de korte "STEM NU" filmpjes gezien. Maar vond dit nummer veeel beter:
Met Erwin ga ik altijd op vakantiequote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie is Erwin? das ook leuk, ff op verjaardagsvisite naar Denemarken![]()
Kopenhagen?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef Weemz het volgende:
*ril*
Motorrijden op maandagochtend om 09:00 is koud. Heel koud.
ik zag de foto en dacht: "leuk gebakjes!" maar je stelt mij teleur, het zijn helemaal geen handi's !quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over, ik had de gamma aanbieding vd week geplaatst
Waarom niet die van de Jamin ?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over, ik had de gamma aanbieding vd week geplaatst
Bij de jamin doe je ander soort klussen (mike dan he)quote:
Ik ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef hierissieweer het volgende:
nuno, je bent op tv
nouja, londenquote:
Is een sneeuwballen gevecht niet leuker ?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen vanuit een compleet wit London![]()
![]()
Hier weten ze echt niet wat er gebeurt als het sneeuwt, alle treinen en alle bussen rijden niet. Het is zo stil hier dat we zo gaan voetballen met die paar die wel gekomen zijn
Laat me raden, geen bussen, geen treinen, vliegvelden gesloten en zelfs de tube heeft last terwijl dat ding to ondergronds rijdtquote:
over de tube werd niets verteld.... Maar de rest klopt qua berichtgevingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Laat me raden, geen bussen, geen treinen, vliegvelden gesloten en zelfs de tube heeft last terwijl dat ding to ondergronds rijdt
vorig jaar wel vond ik, maar dit jaar wordt het niets maar dat wisten we toch ook al welquote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Veeeeeels te koud, ik hou niet van sneeuw, glibberige rotzooiquote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is een sneeuwballen gevecht niet leuker ?
Maar voetballen is minder koud ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veeeeeels te koud, ik hou niet van sneeuw, glibberige rotzooi
als ze willen winnen door een gimmick te hanteren hadden ze toch echt een jumpende Hilbrand Nawijn moeten sturenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef MisterO het volgende:
Kom op zeg, Hind was wel een goede artieste, maar dat liedje was echt zoooo'n standaard popliedje. Het refrein was echt helemaal niks, te voorspelbaar. Ze moest gewoon een ballad zingen, dan had ze misschien nog een beetje kans gemaakt om te winnen door te gaan.. Ik zeg het al jaren: Do moet meedoen met een lief, sereen rustig nummer
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik best wel veel op ang3lhij is een beetje mijn oudere voorbeeld
en in gezelschap van honingmosterd saus en geitenkaas is dat toch geen probleemquote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je weet wel dat je dan op je 30e single en koud op de bank zit he
Gaat hier goedquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik ben weer beter!![]()
Ga zometeen ook weer werken!
Heerlijk![]()
hoe is het hier dan?
Tot straks danquote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef keizerpinguin het volgende:
hmmm niemand hier....
misschien dat als ik vanavond tijd heb nog eens kom kijken
oh als het je zo'n plezier doet mag je hier ook wel wat dagen komen freubelen hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
voetballen doen we binnenquote:
ik eerst!!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh als het je zo'n plezier doet mag je hier ook wel wat dagen komen freubelen hoor
zeker op een tafel ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |