Niet zo zeiken mjong, de week is net weer begonnen, lekker positief doen!!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef hierissieweer het volgende:
brrr, straks weer werken
JEAH!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet zo zeiken mjong, de week is net weer begonnen, lekker positief doen!!![]()
![]()
Klussen is geweldiggggggquote:Op maandag 2 februari 2009 10:51 schreef hierissieweer het volgende:
binnenkort klussen!(zie ik nog meer tegenop...)
Ik heb alleen de korte "STEM NU" filmpjes gezien. Maar vond dit nummer veeel beter:quote:Op maandag 2 februari 2009 09:08 schreef MisterO het volgende:
Ik luister net naar het liedje waarmee de Toppers naar het songfestival gaan en denken mee te gaan winnen...
zucht. Nederland snapt het gewoon niet![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klussen is geweldigggggglekker verven, boren, plakken hmmmm
nu ook al mopperen over werkquote:
kom je helpen?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klussen is geweldigggggglekker verven, boren, plakken hmmmm
twas eigenlijk een verspreking en moest ook school zijn. Ik moet gewoon geen 30 dingen tegelijk doen...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ook al mopperen over werk
gisteren al mopperen over school
![]()
![]()
en een aai over de bol dan maar ?
Wie is Erwin? das ook leuk, ff op verjaardagsvisite naar Denemarkenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over 2 weken een lang weekend denemarken
op verjaardagsvisite bij Erwin
Muah, vind deze ook niet echt leuk ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb alleen de korte "STEM NU" filmpjes gezien. Maar vond dit nummer veeel beter:
Met Erwin ga ik altijd op vakantiequote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie is Erwin? das ook leuk, ff op verjaardagsvisite naar Denemarken![]()
Kopenhagen?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef Weemz het volgende:
*ril*
Motorrijden op maandagochtend om 09:00 is koud. Heel koud.
ik zag de foto en dacht: "leuk gebakjes!" maar je stelt mij teleur, het zijn helemaal geen handi's !quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over, ik had de gamma aanbieding vd week geplaatst
Waarom niet die van de Jamin ?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:45 schreef MisterO het volgende:
Waar heb je het over, ik had de gamma aanbieding vd week geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |