Tom. Ik had de post al verbeterd.quote:
Nee dat zou degradatie betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JAMAIS!!
Helmond is tuig, maar Helmond is geen Nuenen, net zoals Eindhoven ook NOOIT Nuenen kan worden!
Notes on a scandal.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat er een lerares gepakt is die het met een 11 jarige jongen deed.
het is hier echt schering en inslag![]()
Maakt het dat dan minder erg?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga naar bed, morgen de eerste guerrilla trainingsdag
toch wel naar werk morgen, dus zo richting mijn nestquote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
De nachtbrakers
Geen school of werk morgen?
School, maar ik ga stoppen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
De nachtbrakers
Geen school of werk morgen?
Motor ritje was leuk neem ik aan?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:02 schreef MisterO het volgende:
Ow echt, ik ben helemaal in de wolken nu
Die ging niet door...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Motor ritje was leuk neem ik aan?
Mazzeltof!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die ging niet door...![]()
Mn vrijdagavond gecancellde date (de jongen die ik echt heel leuk vind) die mij op het laatste moment afwees omdat hij de afstand te ver vond, heeft zich bedacht en wil dat ik dat ook ga doen. Hij was echt heel pissig op zichzelf het hele weekend en wil me gauw weer zien
Geef mij zijn nummer maarquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
Wel lullig voor de motorguy.. maja die kende ik pas sinds gisteren
Tuurlijk, we hebben ook niks, maar 1 keer gedate, maar wel echt heel veel contact elke dag al een paar week, dus het voelt als veel meer... Maar we zien we gaan gewoon door met daten en zien waar het schip strandt. Gewoon lekker rustig aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mazzeltof!
(maar is er niet de kans dat hij zich in de toekomst ooit bedenkt?)
Die jongen reist niet naar het zuiden, en is alleen in het noorden te vinden... Dus kleine kansquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De leuke portugees. Degene die wel op komt dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |