ja schat, maar het heeft dus niets met mijn dowloadgedrag te makenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die melding die iedereen in je MSN lijst nu dus ook krijgt
Ask Dr. Google!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef hierissieweer het volgende:
wat is crisco, komt namelijk wel bekend voor...
campingboterquote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef hierissieweer het volgende:
vind msn heerlijk!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef Pieter. het volgende:
En MSN is natuurlijk ook een kutprogramma erste klas!
Dat ze dat niet eens veilig kunnen maken. En iedereen maar alle poorten open zetten en lekker die bagger binnen laten lopen.
Daar moet je ook niet op klikkenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja net gekregen super iritant, ben nu ook aan het scannen,
en EE het komt NIET van te veel downloaden, ik kreeg een melding in msn dat iemand, jose, mij een foto wilde sturen...
ja, ze knappen!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Pieter. het volgende:
Letten we wel even op dat Crisco niet goed is voor de condoompjes?
Bakvet.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:52 schreef hierissieweer het volgende:
Owja, dat wat glijmiddel wat ze in america gebruikte he...quote:
ja voor te FFquote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Owja, dat wat glijmiddel wat ze in america gebruikte he...
maar Dirk, kun je niet aan yvonne vragen of ze je even die password opsturen?
Ik had wel geklikt, maar de filename was verdacht. Nou ja, niet eens verdacht... gewoon overduidelijk een virus (.jpg.exe) en dus ben ik gestopt.quote:
Dat is sowieso wel naief als je dat zomaar opent...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja net gekregen super iritant, ben nu ook aan het scannen,
en EE het komt NIET van te veel downloaden, ik kreeg een melding in msn dat iemand, jose, mij een foto wilde sturen...
Zou iemand het ook echt nog als bakvet gebruiken?quote:
ik ben ook een half hysterisch wijf af en toequote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
desperate housewifes is een wijven serie
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet.
Je pc is altijd wel gecrasht of besmet! Ik weet niet wat je met dat ding doet hoorMaar nu ik niet meer samenwoon met Tim hoor ik er niet zoveel meer van dus misschien valt het de laatste tijd wel mee.
Wie z'n billen brandt?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou iemand het ook echt nog als bakvet gebruiken?
a la Jack van Will en Grace?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ook een half hysterisch wijf af en toe
Jawel. Komt wel een keer.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:55 schreef hierissieweer het volgende:
maar Dirk, kun je niet aan yvonne vragen of ze je even die password opsturen?
maak het eens spannend.quote:
Nog even en je hebt uit elk land eentje.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:M'n Portugeesje is in Eindhoven
Deze week samen naar de film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |