ik moest lachenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
*uit de kast kom*
Kon mijn lievelingsbroek niet vinden, die lag helemaal achterin
Heb je dan 1 bepaalde broek die je het liefst draagt?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
*uit de kast kom*
Kon mijn lievelingsbroek niet vinden, die lag helemaal achterin
Wie is dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:49 schreef Xiance het volgende:
bij t woord sleazen denk ik altijd metee aan pjederdy![]()
dat komt meer omdat die het woord wel vaker heeft laten vallen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 19:50 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn vriend heet Pieter. Gutgut, dat wist echt niemand hier..
And by acknowledging it you become inferior.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:51 schreef Cairon het volgende:
Waarom is Nederlandse literatuur zo inferieur?
Sometimes, I'm just too damn brilliant.
Yeah, die zit het lekkerst. Staat het mooist. Heb ik het liefste aan. Met een mooie riemquote:Op zondag 1 februari 2009 19:46 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Heb je dan 1 bepaalde broek die je het liefst draagt?
Ik heb verschillende: een oude Diesel jeans om te gaan stappen, een nieuwe Fred Perry trainingsbroek om te sleazen, 2 "nieuwe"Diesel jeans voor mn werk. En in de zomer zitten er nog wat korte broeken bij.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And by acknowledging it you become inferior.
A 3 in a room of 7's.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan broeken nooit lang heel houden. Na een half jaar komen er gaten achter bij m'n kont. Zou dat door mijn scherpe botjes komen?
Probeer eens een nieuwe stoel op je werk...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan broeken nooit lang heel houden. Na een half jaar komen er gaten achter bij m'n kont. Zou dat door mijn scherpe botjes komen?
Ik denk dat het komt omdat je altijd allerlei troep in je kontzakken propt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat die opmerking wel genoeg zegtquote:
I'll never stoop to your level dahling, never.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
And by acknowledging it you become inferior.
A 3 in a room of 7's.
val jij hieronder dan:quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
Vriendin zit aan me kop te zeiken dat de inschrijving van avond vierdaagse (Nijmegen) morgen begint. We hebben ooit in een dronken bui besloten deze nog ooit te doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |