ik moest lachenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
*uit de kast kom*
Kon mijn lievelingsbroek niet vinden, die lag helemaal achterin
Heb je dan 1 bepaalde broek die je het liefst draagt?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
*uit de kast kom*
Kon mijn lievelingsbroek niet vinden, die lag helemaal achterin
Wie is dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:49 schreef Xiance het volgende:
bij t woord sleazen denk ik altijd metee aan pjederdy![]()
dat komt meer omdat die het woord wel vaker heeft laten vallen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 19:50 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn vriend heet Pieter. Gutgut, dat wist echt niemand hier..
And by acknowledging it you become inferior.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:51 schreef Cairon het volgende:
Waarom is Nederlandse literatuur zo inferieur?
Sometimes, I'm just too damn brilliant.
Yeah, die zit het lekkerst. Staat het mooist. Heb ik het liefste aan. Met een mooie riemquote:Op zondag 1 februari 2009 19:46 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Heb je dan 1 bepaalde broek die je het liefst draagt?
Ik heb verschillende: een oude Diesel jeans om te gaan stappen, een nieuwe Fred Perry trainingsbroek om te sleazen, 2 "nieuwe"Diesel jeans voor mn werk. En in de zomer zitten er nog wat korte broeken bij.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And by acknowledging it you become inferior.
A 3 in a room of 7's.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan broeken nooit lang heel houden. Na een half jaar komen er gaten achter bij m'n kont. Zou dat door mijn scherpe botjes komen?
Probeer eens een nieuwe stoel op je werk...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan broeken nooit lang heel houden. Na een half jaar komen er gaten achter bij m'n kont. Zou dat door mijn scherpe botjes komen?
Ik denk dat het komt omdat je altijd allerlei troep in je kontzakken propt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat die opmerking wel genoeg zegtquote:
I'll never stoop to your level dahling, never.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:56 schreef Ang3l het volgende:
And by acknowledging it you become inferior.
A 3 in a room of 7's.
val jij hieronder dan:quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
Vriendin zit aan me kop te zeiken dat de inschrijving van avond vierdaagse (Nijmegen) morgen begint. We hebben ooit in een dronken bui besloten deze nog ooit te doen.![]()
Ga nou maar 's literatuur lezen snoesje.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
I'll never stoop to your level dahling, never.
Honey, you're just jealous of my 4 dots Intimidation.
Alleen een portemonnee en een pakje kauwgom, iets anders nooit. Dus ook niets scherps.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je altijd allerlei troep in je kontzakken propt.
Sinds we in Amsterdam wonen heb ik me afgeleerd om geld, pasjes, telefoons etc. in mn kontzak te stoppen. Te groot pikgevaar. En mn kont ziet er beter uit
I don;t think that's her heartquote:Op zondag 1 februari 2009 20:08 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb Paris Hilton opstaan..
"Since I'm already screwed here's a message to youuuuuuu... My heart's wide open!"
Aangeboden door Rick Salomon.
Dan komt het door de portemonnee. Die verkloten broeken altijd!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen een portemonnee en een pakje kauwgom, iets anders nooit. Dus ook niets scherps.
Ach, mensen noemen je fantasieboekjes geen literatuur en je gaat ze terugpakken met een topic?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:09 schreef Cairon het volgende:
Hap jij nou maar gretig toe.
Leg deze twee topic eens naast elkaar
Waarom is Nederlandse literatuur zo inferieur?
Waarom doen bepaalde genres het nooit goed in Nederland?
Maar de gaten komen altijd bovenaan, boven de kontzakken..... en een portemonnee zit gewoon in mijn kontzak en is niet zo huge dat ie er uit steektquote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dan komt het door de portemonnee. Die verkloten broeken altijd!
Nee, de manier van discussieren is schijtirritant en dat laat ie even zien door hetzelfde te doen met wat zij waarderen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, mensen noemen je fantasieboekjes geen literatuur en je gaat ze terugpakken met een topic?
Ik vind het een mooi woordquote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Pieter. het volgende:
Dat zijn een hoop Überhaupts in 1 post Ang3l...
Da's wel raar...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de gaten komen altijd bovenaan, boven de kontzakken..... en een portemonnee zit gewoon in mijn kontzak en is niet zo huge dat ie er uit steektDa's vreemd dan toch?
Hmmmz, ik denk dat we dan toch foto's nodig hebben om dit probleem te analyseren.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de gaten komen altijd bovenaan, boven de kontzakken..... en een portemonnee zit gewoon in mijn kontzak en is niet zo huge dat ie er uit steektDa's vreemd dan toch?
Als het van iemand anders dan Kugari Ken / Phalanx / Cairon zou komen zou ik bijna gaan applaudisseren om de bril-jan-te manier van terugpakken. Bijna dan he.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, de manier van discussieren is schijtirritant en dat laat ie even zien door hetzelfde te doen met wat zij waarderen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hmmmz, ik denk dat we dan toch foto's nodig hebben om dit probleem te analyseren.
De poging zelf is niet "briljant" maar het feit dat ze exact hetzelfde reageren is gewoon briljant.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het van iemand anders dan Kugari Ken / Phalanx / Cairon zou komen zou ik bijna gaan applaudisseren om de bril-jan-te manier van terugpakken. Bijna dan he.
Ik vind het bijna triest hoe makkelijk ze er in zijn getuind.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:19 schreef wonderer het volgende:
Phalanx "veroordeelt" literatuur op dezelfde gronden als Weltschmertz en Nadine sf en fantasy veroordeelden, en die lopen nu keiverontwaardigd te blaten.
Nee, ik heb nog nooit meegedaan. Ik kreeg vanochtend te horen dat je in kan schrijven.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
val jij hieronder dan:
De inschrijfperiode voor individuele deelnemers is verdeeld in twee periode:
♦ Periode 1 van maandag 2 februari 2009 (00.00 uur) tot vrijdag 6 maart 2009 (24.00 uur). In deze periode mag inschrijven:
- iedereen die de 92ste Vierdaagse reglementair en met succes heeft volbracht;
- iedereen die zonder succes aan de 92ste Vierdaagse heeft deelgenomen maar de 91ste Vierdaagse (2007) wél reglementair en met succes heeft volbracht;
- iedereen die zonder succes aan de 92ste Vierdaagse heeft deelgenomen maar die is geboren in het kalenderjaar 1996;
- iedereen die is geboren in het kalenderjaar 1997;
- iedereen die officieel deelnemer is van trainings- en begeleidingsprogramma ‘Via Vierdaagse’
de kastquote:
Was 't plastic of echt?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hal o halo homos ik ben der weer de enige ehte kikkerlikserfan he he. ik ben perins dus ontmoet toen ik in americca was en toen werdik et zeikehuis ingeslage door der bodygard echt vet minder maar ik heb der wel leker in der tiet geknepe wheheeehheeeeeeeeeee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |