Spannendquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoi!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lief, knuffelbaar, en niet te gespierd
maar stiekem toch de site bekeken?quote:
Hahahahaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jij vertelt meer over wat je niet leuk vindt dan over wat je wel leuk vindt, he?quote:
Als die mensen het leuk vinden moeten ze zelf weten ,en Ik ben niet zo snel van dequote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar stiekem toch de site bekeken?
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ziet hij er zo uit. Op zich wel rustig en prima, alleen ietsje zwarter dan de rest.
Had dat nou eerder gezegd!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef MisterO het volgende:
Straks weer afspraakje met de jongen van gisteren, ik mag waarschijnlijk bij hem achterop de motor!![]()
hijs een Alienquote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????
Ja ik ben scherp vandaag
Hehehe. Heel scherp inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef MisterO het volgende:
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????
Ja ik ben scherp vandaag
Ik houd van eenhoornsquote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jij vertelt meer over wat je niet leuk vindt dan over wat je wel leuk vindt, he?
Kort, maar wel mooi. Vooral schilderijen van engelen uit de gouden eeuw en rond die tijd. Niet heel vele beelden. Klein stukje modern met 2 foto's van Erwin Olaf e.d. Rondleiding was wel leuk, hoor je toch nog een paar dingen die je nog NIET wist over engelenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe was het?
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je weet maar nooit wie meeleest en aangezien bekenden van mij ook op fok zittenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Misvatting: niet "heel fok" leest deze reeks. Zo baanbrekend zijn we nu ook weer niet!
Ik vind de andere eenhoorn toch mooierquote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou ook van eenhoorns..
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vind de andere eenhoorn toch mooier
De paus.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:17 schreef Gellarboy het volgende:
Wie was dat dan?
Dat had ik dus niet verwacht, dacht meer aan een epic battle, verloren, vervloekt enz. maar censuurquote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De paus.
Omdat het protestantse geloof toch iets harder opkwam dan verwacht heeft hij tegen de schilders en beeldhouwers gezegd dat ze de hemel niet meer zo angstaanjagend mochten afbeelden. Dus weg met de cherubijnen met verblindend licht en vlammen... en dan maar dikkige vrolijke kindjesDe hemel moest gezelliger worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verder geen serieuze kandidaat voor een oscar denk ikNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Zo zit het hele christendom toch in elkaar? (Neem bv kerstmis en de geboorte van jezus) Leugens om de massa naar de kerk te brengen. Alleen is de massa wat slimmer geworden en laten ze zich niet meer door zoiets doms hele naïef verleiden.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet verwacht, dacht meer aan een epic battle, verloren, vervloekt enz. maar censuur. Maakt maar weer duidelijk wat voor een onzin geloof is
Eigenlijk zijn die kinderengeltjes trouwens putti. En ik vind ze stom.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De paus.
Omdat het protestantse geloof toch iets harder opkwam dan verwacht heeft hij tegen de schilders en beeldhouwers gezegd dat ze de hemel niet meer zo angstaanjagend mochten afbeelden. Dus weg met de cherubijnen met verblindend licht en vlammen... en dan maar dikkige vrolijke kindjesDe hemel moest gezelliger worden
Hij ziet er al jaren echt zo uitquote:Op zondag 1 februari 2009 18:40 schreef Gellarboy het volgende:
Wij zagen vanochtend een trailer van The Wrestler en ik wist wel dat er weinig meer over was van het uitlerlijk van Mickey Rourke, maar zeg me ALSJEBLIEFT dat hij zwaar opgemaakt/veranderd is voor deze rol (a la Charlize Theron in Monster). Of ziet hij er ECHT zo uit?.
.
Ik kom wel zwaaien langs de routequote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
Vriendin zit aan me kop te zeiken dat de inschrijving van avond vierdaagse (Nijmegen) morgen begint. We hebben ooit in een dronken bui besloten deze nog ooit te doen.![]()
Oh mijn God! Hij leek wel op dat verbouwde mens dat ze Catwoman noemen.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom wel zwaaien langs de route
En dan snel de kroeg weer in
en valt nu enigzins mee. Toen ie net verbouwd was, zag het nog erger uit.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh mijn God! Hij leek wel op dat verbouwde mens dat ze Catwoman noemen..
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Had dat nou eerder gezegd!![]()
Ik ben eten![]()
Straks weer afspraakje met de jongen van gisteren, ik mag waarschijnlijk bij hem achterop de motor!![]()
Nou ja, respect voor mensen die de vierdaagse wel gaan lopen hoor, maar ik heb gewoon echt geen zin om aan zoiets mee te doenquote:
Ben je sportief?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, respect voor mensen die de vierdaagse wel gaan lopen hoor, maar ik heb gewoon echt geen zin om aan zoiets mee te doen.
Ik zou ook na 10 km dood neerpleuren denk ik
vind die kapsels niets en die jongens niets.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
twee van de blowkids zijn model geweest voor de coifure awards, mooi resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden hem voor Sin City vast niet veel hoeven schminkenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh mijn God! Hij leek wel op dat verbouwde mens dat ze Catwoman noemen..
mag ik vragen hoe groot je woont enwat dat dan kost?quote:
4 bedroom appartement. huur 3000 dollars. (maar ik woon er niet alleen, hoor)quote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe groot je woont enwat dat dan kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |