:quote:
Verkopen ze ook ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
die toys die electrische schokken geeft
Uhm.. de tatoo vooral ja. Maar ik heb het ook niet zo op van die enorme spierbundelsquote:Op zondag 1 februari 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
:
Om die tattoo toch? Niet Dred, want dat is echt een hot bitch![]()
Op wat voor types val jij?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. de tatoo vooral ja. Maar ik heb het ook niet zo op van die enorme spierbundels
haha ja om nou op een dildo te gaan zitten die electrische schokken geeft dan spoor je volgens mij niet. En dan nog voltage opschroevenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Verkopen ze ook ja.
Vind ik altijd een beetje 'triest' ofzo. Weet je nou echt NIKS meer om je te vermaken als je je tot dat soort dingen wendt?
Die stonden er ook, maar de toys waar we het even over hadden waren vooral voor inwendig gebruik, aan de voor en de achterkantquote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
die toys![]()
die toys die electrische schokken geeft
Wat zijn die dingen in zn zij ook tatoeages?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, hij van die dingen onder z'n borst!
[ afbeelding ]
Aitor Crash. heeft dat ook.
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef Pjederdy het volgende:
voor inwendig gebruik, aan de voorkant.
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat zijn die dingen in zn zij ook tatoeages?
o ja die ik weet precies wat je bedoelt. (die voor de voorkant)quote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Die stonden er ook, maar de toys waar we het even over hadden waren vooral voor inwendig gebruik, aan de voor en de achterkant.
Oh lief, dat was ik vergeten te vertellen,... ik heb ook nog iets te spelen gekocht. Het kan zijn da thet niet past, maar dan moest ik maar even kracht zetten zeiden ze...quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:08 schreef Pjederdy het volgende:
Oh lief, dat was ik vergeten te vertellen,... ik heb ook nog iets te spelen gekocht. Het kan zijn da thet niet past, maar dan moest ik maar even kracht zetten zeiden ze...
Jij spoort echt niet man!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha ja om nou op een dildo te gaan zitten die electrische schokken geeft dan spoor je volgens mij niet. En dan nog voltage opschroeven![]()
(o, let maar op, ik krijg straks weer het Forum over me heen)
Kijk eens plaatjes op www.gearfetish.comquote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja die ik weet precies wat je bedoelt. (die voor de voorkant)
Wat ik nooit zo heb begrepen zijn die gasmaskers. Voor een leatherparty ofzo als fashion, maar om daar nou sexuele plezier aan te bevelen...It boggles the mind
euh...ik gebruik dat niet.quote:
Haha.. ik ben heel open-mindedquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...ik gebruik dat niet.![]()
dus the wedding is nu off?
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh lief, dat was ik vergeten te vertellen,... ik heb ook nog iets te spelen gekocht. Het kan zijn da thet niet past, maar dan moest ik maar even kracht zetten zeiden ze...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |