Spannendquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoi!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lief, knuffelbaar, en niet te gespierd
maar stiekem toch de site bekeken?quote:
Hahahahaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jij vertelt meer over wat je niet leuk vindt dan over wat je wel leuk vindt, he?quote:
Als die mensen het leuk vinden moeten ze zelf weten ,en Ik ben niet zo snel van dequote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar stiekem toch de site bekeken?
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ziet hij er zo uit. Op zich wel rustig en prima, alleen ietsje zwarter dan de rest.
Had dat nou eerder gezegd!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef MisterO het volgende:
Straks weer afspraakje met de jongen van gisteren, ik mag waarschijnlijk bij hem achterop de motor!![]()
hijs een Alienquote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????
Ja ik ben scherp vandaag
Hehehe. Heel scherp inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef MisterO het volgende:
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????
Ja ik ben scherp vandaag
Ik houd van eenhoornsquote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jij vertelt meer over wat je niet leuk vindt dan over wat je wel leuk vindt, he?
Kort, maar wel mooi. Vooral schilderijen van engelen uit de gouden eeuw en rond die tijd. Niet heel vele beelden. Klein stukje modern met 2 foto's van Erwin Olaf e.d. Rondleiding was wel leuk, hoor je toch nog een paar dingen die je nog NIET wist over engelenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe was het?
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je weet maar nooit wie meeleest en aangezien bekenden van mij ook op fok zittenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Misvatting: niet "heel fok" leest deze reeks. Zo baanbrekend zijn we nu ook weer niet!
Ik vind de andere eenhoorn toch mooierquote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou ook van eenhoorns..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |