Geen idee waar milk over gaat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
*proest*
Ja, dat was wel kut, d'r zat echt een hele kinderverjaardag met 16 kleuters bij 'Milk'..
.
.
ik was al 7 uur 's ochtends bezig met de groep trainenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
Haaai, wat een relaxte zondag zeg. Nog maar net 1,5 uur wakker![]()
buikspieroefeningen *check
opdrukken *check
nu zometeen nog 5 km rennen
Dank je, ik kreeg hier ook een Pulitzer voor.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bedankt voor dit fantastisch uitgewerkte artikel..
Vond er niks aan dus mag je overslaanquote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
Ik moet zelfs nog Brokeback Mountain kijken
Ik vind van wel ja. Althans, je zult mij NOOIT op een vrijdag-, zaterdag-, of zondagavond in de Pathe vinden. Maar de ochtenden gaan prima.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
Ik heb begrepen dat het ook vaak consternatie is zo net vlak na de Ramadan.
of is het elk weekend schering en inslag?
Schaam je!quote:Ik hoor iedereen vol lof over die film. Moet hem nog zien. Ik moet zelfs nog Brokeback Mountain kijken
Dames en heren: ik presenteer u het standaard Pathe publiek.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Vond er niks aan dus mag je overslaanhad zelf die hele neukscene gemist
zit er maar 1 neukscene in?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vond er niks aan dus mag je overslaanhad zelf die hele neukscene gemist
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dames en heren: ik presenteer u het standaard Pathe publiek.
Hoezo? vonmd het veel te veel gelul en gezeik dus sloeg wat stukjes over dus ook perongeluk die neukscenequote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dames en heren: ik presenteer u het standaard Pathe publiek.
Ik ben even gestrand qua sporten. Ik zit met mijn 'brandwond'.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef MisterO het volgende:
Hey GB, ga je mee hardlopen? Ik ben nu weg, hopelijk ligt er niet al teveel sneeuw meer op de weg!!
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben even gestrand qua sporten. Ik zit met mijn 'brandwond'.
Juist, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoezo? vonmd het veel te veel gelul en gezeik
Tadaaaa, geheeld:quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
laat je em wel zien als het geheeld is?

quote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tadaaaa, geheeld:
[ afbeelding ]
Ze hebben er niks aan veranderd.. Hij is gewoon een beetje bijgewerkt.
72nd? Woon je in de buurt van het politiebureau dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, restauranten hier in de straat (72nd) zijn wel vrij prijzig.
Nu ben ik ineens simpel en pauper alleen omdat ik een film niet leuk vond? Of moet iedere homo die film leuk vinden?quote:
Bestaat daar beeldmateriaal van?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
Haaai, wat een relaxte zondag zeg. Nog maar net 1,5 uur wakker![]()
buikspieroefeningen *check
opdrukken *check
nu zometeen nog 5 km rennen
Nee, niet omdat je 'de film niet leuk vond', maar omdat je het 'teveel gelul en gezeik vond' terwijl het een prachtig subtiele film is, met sublieme dialogen, Oscarwinnend acteerwerk en schitterende plaatjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu ben ik ineens simpel en pauper alleen omdat ik een film niet leuk vond?
Nee, 72nd Central Park Westquote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
72nd? Woon je in de buurt van het politiebureau dan?
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ziet hij er zo uit. Op zich wel rustig en prima, alleen ietsje zwarter dan de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |