Veel te koudquote:
en mijn groene adidasquote:
zo'n wielrennersbroekje waarin je alles goed ziet zittenquote:
al zijn er mensen met een bepaalde lichaamsbouw die dat juist NIET moeten doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo'n wielrennersbroekje waarin je alles goed ziet zitten
en waarom zijn die uren niet uitbetaald?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
goede morgen, door niet uitbetaalde overurendeze maand op budget!
, gelukkig al een hoop ingeslapen...
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waarom zijn die uren niet uitbetaald?
ik zou hem straffenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....
Ja maar eerst ben ik vanaf nu slapenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zou hem straffen
ogen eruit prikken en skullfuck him
weet ik, al verschillen de betekenissen die er aan gegeven wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef linebear het volgende:
[..]
Wist niet dat je iemand uit je gang heb zien sterven.... dat betekent dat namelijk
en wel toezegging gekregen dat ze volgende maand erbij zitten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....
slaap lekker schattekequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja maar eerst ben ik vanaf nu slapen
waarom wil je een traantje getatoeerd hebben?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet ik, al verschillen de betekenissen die er aan gegeven worden
ik heb een duister verleden, maar de toekomst straalt aan de horizon
juist vanwege dat verledenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom wil je een traantje getatoeerd hebben?
ik vind deze vele malen beter, vooral die beat ookquote:
gruwelijke beat.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind deze vele malen beter, vooral die beat ook
hip of niet maakt mij dan weer geen ene zier uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een joggingbroek hoor
Is tegenwoordig helemaal niet meer zo onhip.
En jij sport in een kort broekje a la Richard Simmons?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hip of niet maakt mij dan weer geen ene zier uit
en jullie moeten vooral dragen wat jullie zelfst het liefst aanhebben
en inderdaad wie trekt er zich wat aan van zo'n bejaarde![]()
IK vind ze erg lelijk
die Richard ken ik nietquote:Op zondag 1 februari 2009 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En jij sport in een kort broekje a la Richard Simmons?
Net als dames moeten heren boven een bepaalde leeftijd ook geen split meer dragen in hun kledingquote:
Ken je Simmons niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die Richard ken ik niet![]()
en ik ben indoor actief
Jaaaaaaa dit heb ik destijds ook doorgemaild gekregen.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig, wat erg zoals die jongen leeft.....
Ik heb ook een aflevering gezien dat ie pillen op had. Pupillen zo groot als schotelsquote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig, wat erg zoals die jongen leeft.....
advies aan alle kinderen, word zoals ik, of krijg de kankuh...![]()
jij kookt ook? Of laat je hem het doen?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef wonderer het volgende:
Brad kookt vandaagEn morgen gaan we naar Uno's.
ongeloofelijk, en dan beweren ze dat Skins overdreven is, dit is de straat, zelfs hier in Nuenen, zie dit :quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jaaaaaaa dit heb ik destijds ook doorgemaild gekregen.![]()
![]()
Geweldig! Met zijn bier etc.. En zijn rare meissie, die ook zich laten neuken in een videoclip.
Ik meestal door de week. Of als er iets op het menu staat dat hij niet kan.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij kookt ook? Of laat je hem het doen?
ik heb zijn effect meegemaakt in een zaal die zich, zoals hij eigenlijk achteraf ook gehoopt had, tegen hem keerde, op Lowlands in de magneetbar, tijdens HAAT.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb ook een aflevering gezien dat ie pillen op had. Pupillen zo groot als schotels![]()
Vind em wel wat hebben
dur de vurdur?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ongeloofelijk, en dan beweren ze dat Skins overdreven is, dit is de straat, zelfs hier in Nuenen, zie dit :
http://www.m-balla.nl/?p=26
ik pomp af en toe ijzer in een sportschoolquote:Op zondag 1 februari 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ken je Simmons niet?![]()
wat doe je voor sport?
als je zo vaak haalt of laat bezorgen kan het niet anders dan dat je meer dan gemiddeld verdientquote:Op zondag 1 februari 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu aan een chardonnay. Zo'n lekker doorslobbertje.
Moet ook nog eten. Maar ik kan niet koken, dus word het weer bellen
keerde de zaal tegen hem?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb zijn effect meegemaakt in een zaal die zich, zoals hij eigenlijk achteraf ook gehoopt had, tegen hem keerde, op Lowlands in de magneetbar, tijdens HAAT.
Hij is een kunstenaar en dat vind ik echt, als ik zo ook zijn verzameling vermiste katten posters zie, dt vind ik echt bijzonder, op zijn leeftijd en in zijn milieu, kunst van de straat
meestal ga ik ook naar restaurant.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je zo vaak haalt of laat bezorgen kan het niet anders dan dat je meer dan gemiddeld verdient
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ongeloofelijk, en dan beweren ze dat Skins overdreven is, dit is de straat, zelfs hier in Nuenen, zie dit :
zodra je weer in Nederland bent kun je bij mij een kookseminair volgen (dan pas ik de prijs wel aan je salaris aan)quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
meestal ga ik ook naar restaurant.
Tenzij David of Anthony thuis zijn, want die kunnen goed koken.
Ja ik verdien lekker met mijn veredelde vakantiebaantje.maar dat staat ook op losse schroeven.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zodra je weer in Nederland bent kun je bij mij een kookseminair volgen (dan pas ik de prijs wel aan je salaris aan)
hoezo fout?quote:
Komt Nuno daar ook, want die kan je volgens mij ook nog wel wat bijspijkerenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zodra je weer in Nederland bent kun je bij mij een kookseminair volgen (dan pas ik de prijs wel aan je salaris aan)
goed genoeg om het jou goed te lerenquote:
Ik vind het fout. Semi macho gewauwel wat kant nog wel raakt. Overdreven nepstoere yoyoyo gedoe. Ik kan er alleen om lachen.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo fout?
dit is rauw, echt, de straat.
Net als Steen, veel ongekunstelder als zoveel andere "echte" kunstenaars, dit is toch waar het om gaat, oprecht
nou, restauranten hier in de straat (72nd) zijn wel vrij prijzig.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:49 schreef wonderer het volgende:
Overigens is buiten de deur eten niet ZO duur hier. Duurder dan de snackbar, maar niet zo duur als een restaurant.
Oh ja, New York zal wel duurder zijn jaquote:Op zondag 1 februari 2009 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, restauranten hier in de straat (72nd) zijn wel vrij prijzig.
Ach daar hebben ze ook TGI Friday'squote:Op zondag 1 februari 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, New York zal wel duurder zijn ja
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het fout. Semi macho gewauwel wat kant nog wel raakt. Overdreven nepstoere yoyoyo gedoe. Ik kan er alleen om lachen.
That is so not done! (maar ik ben er weleens geweest en het was nog lekker ookquote:
Not done? Lekker man! Deep fried mac 'n' cheesequote:Op zondag 1 februari 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
That is so not done! (maar ik ben er weleens geweest en het was nog lekker ook
ik kan ook wel begrijpen waarom die Amerikanen so fucking vet zijn. Ze frituren ook alles.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Not done? Lekker man! Deep fried mac 'n' cheese
Ik vond het ook lekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
That is so not done! (maar ik ben er weleens geweest en het was nog lekker ook
Nee, dat is omdat ze te lui zijn om iets te doen dat energie vergt en wel door blijven eten.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kan ook wel begrijpen waarom die Amerikanen so fucking vet zijn. Ze frituren ook alles.
Sweet potatoe fries moet je eens proberen, goddelijkquote:
Moet je eens proberen? In NL hebben we geen TGI hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sweet potatoe fries moet je eens proberen, goddelijk
volgens mij wil Nuno het niet eens leren, die is volgens mij gewoon lui.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt Nuno daar ook, want die kan je volgens mij ook nog wel wat bijspijkeren
haha kom je er vaak?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sweet potatoe fries moet je eens proberen, goddelijk
Als je hier weer bent, natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je eens proberen? In NL hebben we geen TGI hoor
In Praag wel trouwens
Ja, zo zijn pannekoeken met red bull beslag belegd met winegums niet zo heel lekker.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij wil Nuno het niet eens leren, die is volgens mij gewoon lui.
Maar als hij wil is hij van harte welkom.
leren koken is helemaal niet moeilijk, je moet gewoon durven.
Als ik Ang3l tegenwoordig in de keuken zie, en daar heb ik nauwelijks invloed op gehad, maar die gooit ook maar wat in een pan wat ie lekker vind, zonder dat ie daar een recept voor nodig heeft, zonder dat ie dat van iemand echt geleerd heeft.
Dat vind ik bijzonder.
Het is gewoon een kwestie van durven, en als het een keer niet lukt is dat ook niet erg.
Je weet zelf hoe je het het lekkerst vind toch.
Ja ff Jérémy opzoeken in NYquote:Op zondag 1 februari 2009 01:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je hier weer bent, natuurlijk.
Een keer per maand of zo. We hebben nogal veel keus hier dus we wisselen af.quote:
hmm ziet er lekker uit!quote:
je kan me natuurlijk ook inhuren als private chef, en anders kan ik ook les komen geven op locatiequote:Op zondag 1 februari 2009 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en staat daar links dan nog een salade bij?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:24 schreef Ang3l het volgende:
Gigantische oreo koekjes met ijs i.p.v. die vulling
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je kan me natuurlijk ook inhuren als private chef, en anders kan ik ook les komen geven op locatie
Moi lui hoe durf jequote:Op zondag 1 februari 2009 01:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij wil Nuno het niet eens leren, die is volgens mij gewoon lui.
Maar als hij wil is hij van harte welkom.
jij bent vroeg thuis...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moi lui hoe durf je![]()
Ik kan inderdaad niet koken en wil het ook niet leren![]()
Hips trouwens en ik ben nog wel vroeg terug![]()
@stroek the Cork etc zit nu zonder portuguese wijn
dit is pure homo erotiek, vertel ze dat maarquote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja moet morgen werken,dus will een beetje slapen.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent vroeg thuis...
en heb je je gedragen?
hoe was het? wat doe je hier dan? be with your man!quote:Op zondag 1 februari 2009 01:43 schreef MisterO het volgende:
Ik kom net van een spontane date met een jongen uit Assen nog wel
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja moet morgen werken,dus will een beetje slapen.
Gedragen ja en nee, geen andere jongens en zo maar wel veeeeeeeeeeeeeeels te veel wijn en de barman wou ons "barred" hebben omdat we teveel met hem wilden flirten :o (stomme hetero)
Best heel gezelligquote:Op zondag 1 februari 2009 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe was het? wat doe je hier dan? be with your man!
we waren echt erg na die wijn. Maar we hebben nu een weddenschap wie het eerst met hem ......quote:Op zondag 1 februari 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
kunnen hetero's niet hebben![]()
barred nog wel hahah dan hebben jullie het wel heel bont gemaakt
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Best heel gezelligwe hebben een extreem enge horrorfilm gezien, waar wel allebei van houden.. veel gekletst en gelachen.. en netjes aan het einde gezoend. Ik ben niet zoals jullie
![]()
En ik kreeg net een smsje binnen van hem:
'He gozer, was echt vet gezellig en heb super met je gelachen:P nu lekker slapen dus ik zeg qwk thuis zo en slaap lekker en hoop je vaker te gaan zien. Oh en je zoent lekker ha ha. Goodnight X'
![]()
Maja ik vind een andere jongen nog steeds heeul leuk
zoals jullie?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Best heel gezelligwe hebben een extreem enge horrorfilm gezien, waar wel allebei van houden.. veel gekletst en gelachen.. en netjes aan het einde gezoend. Ik ben niet zoals jullie
![]()
En ik kreeg net een smsje binnen van hem:
'He gozer, was echt vet gezellig en heb super met je gelachen:P nu lekker slapen dus ik zeg qwk thuis zo en slaap lekker en hoop je vaker te gaan zien. Oh en je zoent lekker ha ha. Goodnight X'
![]()
Maja ik vind een andere jongen nog steeds heeul leuk
wat? zoenen? neuken?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we waren echt erg na die wijn. Maar we hebben nu een weddenschap wie het eerst met hem ......
Jep en die twijfelt wat hij wil doen, omdat we zo ver weg van elkaar wonenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals jullie?![]()
die andere jongen is dat die gast die ver weg woont? play the field
Ik vind het al knap als het ze lukt om hem te zoenenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als het ze lukt om hem te zoenen
welke horror hebben jullie gekeken? ben namelijk ook fan!quote:Op zondag 1 februari 2009 01:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jep en die twijfelt wat hij wil doen, omdat we zo ver weg van elkaar wonendus twijfel ik ook wat ik nu moet doen, maja. Voorlopig ff niet over nadenken
![]()
Hij heeft wel de meest vage moeder die ik ooit heb gezienZe kwam binnen en begon toch te schelden tegen de honden. 'kuthoer', ga toch naar buiten 'slet' , echt te bizar
De japanse versie van The Grudgequote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke horror hebben jullie gekeken? ben namelijk ook fan!
o god ja, vind het toch raar dat mensen hier niet meer komen vanwege sexpraat. Tis niet zo dat de sexverhalen heel expliciet zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mike we mogen het hier niet meer over sex habben
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je vergeet even dat er ook 2 vrouwen bij waren
Maar de mannen gaan winnen, we weten het zeker
draait ie nog in de bios?quote:
is die barman lekker?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je vergeet even dat er ook 2 vrouwen bij waren
Maar de mannen gaan winnen, we weten het zeker
Nee gek, de film is best oud, we hebben het bij hem thuis gezienquote:
ik weet niet of ik meedoe, hij is wel heel"goodlooking" maar zo niet mijn typequote:Op zondag 1 februari 2009 02:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
als het je lukt, ben ik trots op je
ja, ik weet dat ie oud is.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee gek, de film is best oud, we hebben het bij hem thuis gezien![]()
Kom op Nuno, wat is dit nou! voor het eerst een ingetogen, niet arrogante vibequote:Op zondag 1 februari 2009 02:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik weet niet of ik meedoe, hij is wel heel"goodlooking" maar zo niet mijn type![]()
Eigenlijk zeg ik dit gewoon omdat ik denkdat ik niet win, want hij vind Adam de enige leuke van de groep. Dus ik cover mezelf even met dit comment
Family Guyquote:Op zondag 1 februari 2009 02:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op Nuno, wat is dit nou! voor het eerst een ingetogen, niet arrogante vibe![]()
Maar aan de andere kant moet je nooit opgeven![]()
Ik ga Family Guy kijken en dan slapen, trusten![]()
Dan zal ik er de eerste maand maar niet naar toe gaanquote:Op zondag 1 februari 2009 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moi lui hoe durf je![]()
Ik kan inderdaad niet koken en wil het ook niet leren![]()
Hips trouwens en ik ben nog wel vroeg terug![]()
@stroek the Cork etc zit nu zonder portuguese wijn
sorry zal het nooit meer doenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op Nuno, wat is dit nou! voor het eerst een ingetogen, niet arrogante vibe![]()
Maar aan de andere kant moet je nooit opgeven![]()
Ik ga Family Guy kijken en dan slapen, trusten![]()
Pas jij wel op dat je je imago in de gaten houdtquote:Op zondag 1 februari 2009 02:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry zal het nooit meer doen![]()
Slaap lekker en zeg gedag tegen de kut honddat klinkt verkkerd maar zo bedoel ik het niet,ging over de comment van de moeder
![]()
dat is vandaagquote:Op zondag 1 februari 2009 02:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zal ik er de eerste maand maar niet naar toe gaan
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Pas jij wel op dat je je imago in de gaten houdt![]()
straks gaat iedereen je nog aardig vinden![]()
ik moest eigenlijk wel snel terug aangezien ik in december dus niet naar Heaven ben geweestquote:Op zondag 1 februari 2009 02:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is vandaagen nee als je goede portuguese wijn wil hebben dan niet. Maar ik weet zeker dat ze volgende maand weer voorraad hebben
sweet dreams for youquote:Op zondag 1 februari 2009 02:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja en ik ben ook stiekum verliefd op Cairon na die but crack foto![]()
Morgen zal ik wel weer iedereen beledigen ok![]()
en nu ga ik slapen
en mag er dan op het bord toch nog een beschuit in?, want anders lust mijn vader geen soepquote:Op zondag 1 februari 2009 02:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kippensoep:
niet moeilijk, maar je hebt de tijd nodig.
Neem een pan vol water en doe hier de kip of kippendelen in.
Laat dit 2 a 3 uur trekken met een kippenkruidenbuiltje, of 2 afhankelijk van de grote van de pan.
Dan de boullion zeven, nu ga je de kippendelen ontleden, niet alleen het witte kippenvlees is lekker, ook de stevigere rode en donkere delen zijn lekker, zorg wel dat je organen, botjes, zeentjes en vel goed verwijderd, dit komt dus op goed voelen aan.
Voor goede boullion moet dit wel in de eerste trekronde mee, in vel zit het meeste vet, dit geeft het meeste smaak aan de soep ( net als entrecote zijn smaak krijgt door het vet).
Een oude kip heeft ook meer smaak als een jonge, door veel beweging geven de spieren bepaalde stoffen af aan het vet wat de boullion zijn karakter geeft, maak daarom ook nooit bouilion van filet, dat kan niet, de smaak komt van het vet, en de botten, niet van het vlees.
( als je wilt kun je nog groenten en kruiden meekoken voor de smaak, maar zorg dat het niet te veel kleur afgevende groenten mee kookt, hoe helderder de bouilion hoe mooier, ui pas dan weer wel mooi).
Nu kun je de soep nog een 2de kookronde geven, vaak komt er dan ook nog wat wit vet\huid bovendrijven wat je er met een schuimspaan af kunt scheppen, voor de echte vetwalgers, zoals Ang3l kun je de soep nu in een koelkast laten afkoelen, wat er dan boven op de soep ligt, dat is het vet, ga dit er nou alleen afscheppen als je een zwaar dieet volgt, dit is het lekkerste van de soep, maar soms zitten daar ook nog wat vlokjes huid of zeen of vet in wat niet smelt als je het kookt, dit kun je er dan nog uit zeven, dus om de echte zeurders voor te zijn kun je die vetlaag er afscheppen en dit in een apart pannetje verwarmen en dan nog eens door een zeef (evt zelfs met een theedoek in de zeef om het echt goed te filteren) halen.
Je maakt niet snel te veel boulion, dit kun je altijd nog invriezen, je gebruikt ook niet te snel te veel kip, je kunt een deel altijd nog gebruiken voor ragout bijv.
Nu kun je de soep binden (met ossentong en room, en je hebt Agnès Sorel) maar het heeft niet mijn voorkeur, sommige mensen doen er op het laatst nog prei bij, of peterselie, ook vermicelli is een optie, allemaal aanvullngen op een sterke basis, smakelijk
laat maar horen waneer je me wilt laten invliegenquote:
hij lijkt mij wel, in een kom soep doe ik vaak ook meerdere beschuiten of witbtoodquote:Op zondag 1 februari 2009 02:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en mag er dan op het bord toch nog een beschuit in?, want anders lust mijn vader geen soep
als het om de oude stempel zou gaan zou ik het ook moeten doenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij lijkt mij wel, in een kom soep doe ik vaak ook meerdere beschuiten of witbtood![]()
ik zal wel van de oude stempel zijn dan
dat zegt niets ver zijn milieu toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:37 schreef MrBrightside het volgende:
Steen is echt kankergeniaal.En TMM, lul niet over zijn milieu, hij komt van het Rietveld nota bene.
dit is dus echt onzin, als je talent hebt kun je aangenomen worden op een kunstacademie los van uit welk milieu je komtquote:Op zondag 1 februari 2009 03:54 schreef MrBrightside het volgende:
Je gaat niet naar het Rietveld als je uit een woonwagenkamp komt. Jij insinueerde dat het om 'kunst voor zijn milieu' ging, terwijl het enige milieu wat met het Rietveld te maken heeft een door en door kunstenaars milieu is. Dus niet kunst van de straat.
jammer dat jij zo denkt, zo zouden alleen kinderen die uit een kunstenaarsmilieu komen naar de kunstacademie gaan, net als kinderen uit gestudeerde gezinnen zouden gaan studeren, dokterskinderen dokter zouden worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:54 schreef MrBrightside het volgende:
Je gaat niet naar het Rietveld als je uit een woonwagenkamp komt. Jij insinueerde dat het om 'kunst voor zijn milieu' ging, terwijl het enige milieu wat met het Rietveld te maken heeft een door en door kunstenaars milieu is. Dus niet kunst van de straat.
Staan in mijn fobo.quote:
................................quote:
Niet mee eens. Ze laten een kampjoch echt niet iets mieterigs doen als een kunstacademie. Die moet gaan schieten en stelen of bv naar de politie academie om te infiltreren!quote:Op zondag 1 februari 2009 04:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is dus echt onzin, als je talent hebt kun je aangenomen worden op een kunstacademie los van uit welk milieu je komt
Ook in NL hebben we een kaste systeem hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 04:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer dat jij zo denkt, zo zouden alleen kinderen die uit een kunstenaarsmilieu komen naar de kunstacademie gaan, net als kinderen uit gestudeerde gezinnen zouden gaan studeren, dokterskinderen dokter zouden worden.
BULLSHIT
en nu ga ik slapen
trusten![]()
In de sociologie noemen ze dat een standaardbiografie, wat in deze dagen steeds meer vervangen word door de keuze-biografie.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook in NL hebben we een kaste systeem hoor
Eerst verder lezen, dan zie je wat ik ermee bedoelde. Hier word ik weer simpel van.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................................
Ik verbaas me er steeds weer over.
Lees verdomme eens. Ik zegdat iemand van het woonwagenkamp zélf niet eens op het idee komt om naar de kunstacademie te gaan. Dat doen die mensen gewoon niet. Ik heb het niet over het al dan niet hebben of talent, of toegelaten worden of niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is dus echt onzin, als je talent hebt kun je aangenomen worden op een kunstacademie los van uit welk milieu je komt
Dat zeg ik dus ook niet. Ik ga niet alles wat ik zeg nog eens uitleggen omdat jij niet goed leest hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer dat jij zo denkt, zo zouden alleen kinderen die uit een kunstenaarsmilieu komen naar de kunstacademie gaan, net als kinderen uit gestudeerde gezinnen zouden gaan studeren, dokterskinderen dokter zouden worden.
BULLSHIT
en nu ga ik slapen
trusten![]()
quote:
hahahahaquote:
Ik dacht dat je gestopt met roken was.quote:
Failquote:Op zondag 1 februari 2009 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt met roken was.
Ik ben een paar dagen gestopt, maar het lukt niet.
quote:
quote:
waarom ging je zo vroeg naar de film?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
Hallow.
'Milk' was hartstikke mooi..
.
We gaan altijd heel vroeg naar de film. We hebben een Pathe Unlimited pas en, let's face it, het Pathe publiek is nu niet het meest frisse. Door voor dag en dauw te gaan ontwijk je hen en weet je zeker dat er alleen maar mensen zitten die de film echt willen zien. Ideaal.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
waarom ging je zo vroeg naar de film?
Bedankt voor dit fantastisch uitgewerkte artikel.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
Homosticker roept protest op.
Een sticker waarmee horecaondernemers in Almere kunnen aangeven dat hun zaak homovriendelijk is, heeft tot opschudding geleid onder homoseksuelen.
Of met ene zooitje kinderen, maar dat hang van de film afquote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We gaan altijd heel vroeg naar de film. We hebben een Pathe Unlimited pas en, let's face it, het Pathe publiek is nu niet het meest frisse. Door voor dag en dauw te gaan ontwijk je hen en weet je zeker dat er alleen maar mensen zitten die de film echt willen zien. Ideaal.
*proest*quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Of met ene zooitje kinderen, maar dat hang van de film af
Ik heb begrepen dat het ook vaak consternatie is zo net vlak na de Ramadan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We gaan altijd heel vroeg naar de film. We hebben een Pathe Unlimited pas en, let's face it, het Pathe publiek is nu niet het meest frisse. Door voor dag en dauw te gaan ontwijk je hen en weet je zeker dat er alleen maar mensen zitten die de film echt willen zien. Ideaal.
Hey GB, ga je mee hardlopen? Ik ben nu weg, hopelijk ligt er niet al teveel sneeuw meer op de weg!!quote:
Geen idee waar milk over gaat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
*proest*
Ja, dat was wel kut, d'r zat echt een hele kinderverjaardag met 16 kleuters bij 'Milk'..
.
.
ik was al 7 uur 's ochtends bezig met de groep trainenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
Haaai, wat een relaxte zondag zeg. Nog maar net 1,5 uur wakker![]()
buikspieroefeningen *check
opdrukken *check
nu zometeen nog 5 km rennen
Dank je, ik kreeg hier ook een Pulitzer voor.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Bedankt voor dit fantastisch uitgewerkte artikel..
Vond er niks aan dus mag je overslaanquote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
Ik moet zelfs nog Brokeback Mountain kijken
Ik vind van wel ja. Althans, je zult mij NOOIT op een vrijdag-, zaterdag-, of zondagavond in de Pathe vinden. Maar de ochtenden gaan prima.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
Ik heb begrepen dat het ook vaak consternatie is zo net vlak na de Ramadan.
of is het elk weekend schering en inslag?
Schaam je!quote:Ik hoor iedereen vol lof over die film. Moet hem nog zien. Ik moet zelfs nog Brokeback Mountain kijken
Dames en heren: ik presenteer u het standaard Pathe publiek.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Vond er niks aan dus mag je overslaanhad zelf die hele neukscene gemist
zit er maar 1 neukscene in?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vond er niks aan dus mag je overslaanhad zelf die hele neukscene gemist
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dames en heren: ik presenteer u het standaard Pathe publiek.
Hoezo? vonmd het veel te veel gelul en gezeik dus sloeg wat stukjes over dus ook perongeluk die neukscenequote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dames en heren: ik presenteer u het standaard Pathe publiek.
Ik ben even gestrand qua sporten. Ik zit met mijn 'brandwond'.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef MisterO het volgende:
Hey GB, ga je mee hardlopen? Ik ben nu weg, hopelijk ligt er niet al teveel sneeuw meer op de weg!!
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben even gestrand qua sporten. Ik zit met mijn 'brandwond'.
Juist, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoezo? vonmd het veel te veel gelul en gezeik
Tadaaaa, geheeld:quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
laat je em wel zien als het geheeld is?

quote:Op zondag 1 februari 2009 16:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tadaaaa, geheeld:
[ afbeelding ]
Ze hebben er niks aan veranderd.. Hij is gewoon een beetje bijgewerkt.
72nd? Woon je in de buurt van het politiebureau dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nu ben ik ineens simpel en pauper alleen omdat ik een film niet leuk vond? Of moet iedere homo die film leuk vinden?quote:
Bestaat daar beeldmateriaal van?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
Haaai, wat een relaxte zondag zeg. Nog maar net 1,5 uur wakker![]()
buikspieroefeningen *check
opdrukken *check
nu zometeen nog 5 km rennen
Nee, niet omdat je 'de film niet leuk vond', maar omdat je het 'teveel gelul en gezeik vond' terwijl het een prachtig subtiele film is, met sublieme dialogen, Oscarwinnend acteerwerk en schitterende plaatjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu ben ik ineens simpel en pauper alleen omdat ik een film niet leuk vond?
Nee, 72nd Central Park Westquote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
72nd? Woon je in de buurt van het politiebureau dan?
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ziet hij er zo uit. Op zich wel rustig en prima, alleen ietsje zwarter dan de rest.
Ik ben een paar jaar geleden bij een vriend op bezoek geweest die op 72nd woonde. Maar ik weet niet meer of het E of W was. Het was iig echt vlak bij Central Park. Super plek om te wonenquote:
Huh???? Dred Scott???quote:Op zondag 1 februari 2009 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
Zelf heb ik het niet zo op tattoos, maar die van Dred Scott vind ik echt tof geil
quote:Dred Scott (1799 – September 17, 1858), was a slave in the United States who sued unsuccessfully for his freedom in the infamous Dred Scott v. Sandford case of 1857
Dred Scott gay porn star. Films Trespass, Detour, etc. Uit de stal van Titan.quote:
Ik kijk heel weinig films, maar Beautifulthing was wel een goede film.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, niet omdat je 'de film niet leuk vond', maar omdat je het 'teveel gelul en gezeik vond' terwijl het een prachtig subtiele film is, met sublieme dialogen, Oscarwinnend acteerwerk en schitterende plaatjes.
Welke filmhuis films vind je wel mooi dan?.
East is nog duurder.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden bij een vriend op bezoek geweest die op 72nd woonde. Maar ik weet niet meer of het E of W was. Het was iig echt vlak bij Central Park. Super plek om te wonen
Maar... is het niet zo dat JIJ het een prachtige subtiele film vond. Met sublieme dialogen, oscarwinnend acteerwerk en schitterende plaatjes. Dat wil nog niet zeggen dat iedereen perse dat een prachtige subtiele film vind of moet vindenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, niet omdat je 'de film niet leuk vond', maar omdat je het 'teveel gelul en gezeik vond' terwijl het een prachtig subtiele film is, met sublieme dialogen, Oscarwinnend acteerwerk en schitterende plaatjes.
Welke filmhuis films vind je wel mooi dan?.
Nah, de koets heb ik al. Die rijdt hier door Central Park heen,quote:
Ik ben nu aan het Googlen maar ik vind sowieso bijna niks over hem. Weet je films waar hij in speelde?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
Dred Scott gay porn star. Films Trespass, Detour, etc. Uit de stal van Titan.
Ik zal al naar plaatjes van hem te zoeken, maar daar zie je tattoo niet goed op.
nou, kan ik het zeggen: lezenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het Googlen maar ik vind sowieso bijna niks over hem. Weet je films waar hij in speelde?
Die lelijke dingen!?!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, de koets heb ik al. Die rijdt hier door Central Park heen,
Dat ben ik met je eens. Maar met 8 Oscarnominaties en 3 daadwerkelijk gewonnen beeldjes was ik zeker niet alleen in mijn waardering.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:42 schreef Bartjebart het volgende:
Maar... is het niet zo dat JIJ het een prachtige subtiele film vond. Met sublieme dialogen, oscarwinnend acteerwerk en schitterende plaatjes. Dat wil nog niet zeggen dat iedereen perse dat een prachtige subtiele film vind of moet vinden
Ah, hij van die dingen onder z'n borst!quote:
receptie in het Walldorf dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die lelijke dingen!?!
Het moet wel een beetje op stand zijn hoor
Mag ik even braken?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, hij van die dingen onder z'n borst!
[ afbeelding ]
Aitor Crash. heeft dat ook.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
golddiggerquote:
zo iets bestaat ook op Internet. Reviews van gayporn.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:53 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, ander binnenlands nieuws. Toen ik gisteren bij de Mr. B zat voor die tattoo toen ging P. even iets te lezen scoren en jawel, ze verkochten daar het tijdschrift wat ik al zo lang zoek.
Het heet de "European Gay Porn Directory". Precies wat ik al zo lang zoek. Reviews van films en van sterren en alles wat momenteel hot is. Niet teveel plaatjes, maar gewoon goed veel info. Yay!
Ja tuurlijk, sites vol. Maar ik wil gewoon op de bank kunnen zitten met een tijdschrift.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
zo iets bestaat ook op Internet. Reviews van gayporn.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:55 schreef Pjederdy het volgende:
En behalve dat te lezen heb ik ook nog een zak snoep en bounties gekocht. Toen ik terug in de winkel was heb ik ook nog 2 koppen koffie gescoord en gezellig met het personeel aldaar de toys besproken. Ik bespaar jullie details!
:quote:
Verkopen ze ook ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
die toys die electrische schokken geeft
Uhm.. de tatoo vooral ja. Maar ik heb het ook niet zo op van die enorme spierbundelsquote:Op zondag 1 februari 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
:
Om die tattoo toch? Niet Dred, want dat is echt een hot bitch![]()
Op wat voor types val jij?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. de tatoo vooral ja. Maar ik heb het ook niet zo op van die enorme spierbundels
haha ja om nou op een dildo te gaan zitten die electrische schokken geeft dan spoor je volgens mij niet. En dan nog voltage opschroevenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Verkopen ze ook ja.
Vind ik altijd een beetje 'triest' ofzo. Weet je nou echt NIKS meer om je te vermaken als je je tot dat soort dingen wendt?
Die stonden er ook, maar de toys waar we het even over hadden waren vooral voor inwendig gebruik, aan de voor en de achterkantquote:Op zondag 1 februari 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
die toys![]()
die toys die electrische schokken geeft
Wat zijn die dingen in zn zij ook tatoeages?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef Pjederdy het volgende:
voor inwendig gebruik, aan de voorkant.
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat zijn die dingen in zn zij ook tatoeages?
o ja die ik weet precies wat je bedoelt. (die voor de voorkant)quote:Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Die stonden er ook, maar de toys waar we het even over hadden waren vooral voor inwendig gebruik, aan de voor en de achterkant.
Oh lief, dat was ik vergeten te vertellen,... ik heb ook nog iets te spelen gekocht. Het kan zijn da thet niet past, maar dan moest ik maar even kracht zetten zeiden ze...quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:08 schreef Pjederdy het volgende:
Oh lief, dat was ik vergeten te vertellen,... ik heb ook nog iets te spelen gekocht. Het kan zijn da thet niet past, maar dan moest ik maar even kracht zetten zeiden ze...
Jij spoort echt niet man!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha ja om nou op een dildo te gaan zitten die electrische schokken geeft dan spoor je volgens mij niet. En dan nog voltage opschroeven![]()
(o, let maar op, ik krijg straks weer het Forum over me heen)
Kijk eens plaatjes op www.gearfetish.comquote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja die ik weet precies wat je bedoelt. (die voor de voorkant)
Wat ik nooit zo heb begrepen zijn die gasmaskers. Voor een leatherparty ofzo als fashion, maar om daar nou sexuele plezier aan te bevelen...It boggles the mind
euh...ik gebruik dat niet.quote:
Haha.. ik ben heel open-mindedquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...ik gebruik dat niet.![]()
dus the wedding is nu off?
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh lief, dat was ik vergeten te vertellen,... ik heb ook nog iets te spelen gekocht. Het kan zijn da thet niet past, maar dan moest ik maar even kracht zetten zeiden ze...
Spannendquote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoi!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lief, knuffelbaar, en niet te gespierd
maar stiekem toch de site bekeken?quote:
Hahahahaha!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jij vertelt meer over wat je niet leuk vindt dan over wat je wel leuk vindt, he?quote:
Als die mensen het leuk vinden moeten ze zelf weten ,en Ik ben niet zo snel van dequote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar stiekem toch de site bekeken?
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ziet hij er zo uit. Op zich wel rustig en prima, alleen ietsje zwarter dan de rest.
Had dat nou eerder gezegd!quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef MisterO het volgende:
Straks weer afspraakje met de jongen van gisteren, ik mag waarschijnlijk bij hem achterop de motor!![]()
hijs een Alienquote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????
Ja ik ben scherp vandaag
Hehehe. Heel scherp inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef MisterO het volgende:
Bij de ene foto zit je tattoo op je rechterschouder en bij de andere foto op je linkerschouder????
Ja ik ben scherp vandaag
Ik houd van eenhoornsquote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jij vertelt meer over wat je niet leuk vindt dan over wat je wel leuk vindt, he?
Kort, maar wel mooi. Vooral schilderijen van engelen uit de gouden eeuw en rond die tijd. Niet heel vele beelden. Klein stukje modern met 2 foto's van Erwin Olaf e.d. Rondleiding was wel leuk, hoor je toch nog een paar dingen die je nog NIET wist over engelenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Gellarboy het volgende:
Hoe was het?
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
Ach jezus
Een latex burka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je weet maar nooit wie meeleest en aangezien bekenden van mij ook op fok zittenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:02 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Misvatting: niet "heel fok" leest deze reeks. Zo baanbrekend zijn we nu ook weer niet!
Ik vind de andere eenhoorn toch mooierquote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou ook van eenhoorns..
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik vind de andere eenhoorn toch mooier
De paus.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:17 schreef Gellarboy het volgende:
Wie was dat dan?
Dat had ik dus niet verwacht, dacht meer aan een epic battle, verloren, vervloekt enz. maar censuurquote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De paus.
Omdat het protestantse geloof toch iets harder opkwam dan verwacht heeft hij tegen de schilders en beeldhouwers gezegd dat ze de hemel niet meer zo angstaanjagend mochten afbeelden. Dus weg met de cherubijnen met verblindend licht en vlammen... en dan maar dikkige vrolijke kindjesDe hemel moest gezelliger worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verder geen serieuze kandidaat voor een oscar denk ikNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Zo zit het hele christendom toch in elkaar? (Neem bv kerstmis en de geboorte van jezus) Leugens om de massa naar de kerk te brengen. Alleen is de massa wat slimmer geworden en laten ze zich niet meer door zoiets doms hele naïef verleiden.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet verwacht, dacht meer aan een epic battle, verloren, vervloekt enz. maar censuur. Maakt maar weer duidelijk wat voor een onzin geloof is
Eigenlijk zijn die kinderengeltjes trouwens putti. En ik vind ze stom.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De paus.
Omdat het protestantse geloof toch iets harder opkwam dan verwacht heeft hij tegen de schilders en beeldhouwers gezegd dat ze de hemel niet meer zo angstaanjagend mochten afbeelden. Dus weg met de cherubijnen met verblindend licht en vlammen... en dan maar dikkige vrolijke kindjesDe hemel moest gezelliger worden
Hij ziet er al jaren echt zo uitquote:Op zondag 1 februari 2009 18:40 schreef Gellarboy het volgende:
Wij zagen vanochtend een trailer van The Wrestler en ik wist wel dat er weinig meer over was van het uitlerlijk van Mickey Rourke, maar zeg me ALSJEBLIEFT dat hij zwaar opgemaakt/veranderd is voor deze rol (a la Charlize Theron in Monster). Of ziet hij er ECHT zo uit?.
.
Ik kom wel zwaaien langs de routequote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
Vriendin zit aan me kop te zeiken dat de inschrijving van avond vierdaagse (Nijmegen) morgen begint. We hebben ooit in een dronken bui besloten deze nog ooit te doen.![]()
Oh mijn God! Hij leek wel op dat verbouwde mens dat ze Catwoman noemen.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom wel zwaaien langs de route
En dan snel de kroeg weer in
en valt nu enigzins mee. Toen ie net verbouwd was, zag het nog erger uit.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh mijn God! Hij leek wel op dat verbouwde mens dat ze Catwoman noemen..
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Had dat nou eerder gezegd!![]()
Ik ben eten![]()
Straks weer afspraakje met de jongen van gisteren, ik mag waarschijnlijk bij hem achterop de motor!![]()
Nou ja, respect voor mensen die de vierdaagse wel gaan lopen hoor, maar ik heb gewoon echt geen zin om aan zoiets mee te doenquote:
Ben je sportief?quote:Op zondag 1 februari 2009 18:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, respect voor mensen die de vierdaagse wel gaan lopen hoor, maar ik heb gewoon echt geen zin om aan zoiets mee te doen.
Ik zou ook na 10 km dood neerpleuren denk ik
vind die kapsels niets en die jongens niets.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
twee van de blowkids zijn model geweest voor de coifure awards, mooi resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hadden hem voor Sin City vast niet veel hoeven schminkenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh mijn God! Hij leek wel op dat verbouwde mens dat ze Catwoman noemen..
mag ik vragen hoe groot je woont enwat dat dan kost?quote:
4 bedroom appartement. huur 3000 dollars. (maar ik woon er niet alleen, hoor)quote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe groot je woont enwat dat dan kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |