Veel te koudquote:
en mijn groene adidasquote:
zo'n wielrennersbroekje waarin je alles goed ziet zittenquote:
al zijn er mensen met een bepaalde lichaamsbouw die dat juist NIET moeten doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo'n wielrennersbroekje waarin je alles goed ziet zitten
en waarom zijn die uren niet uitbetaald?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
goede morgen, door niet uitbetaalde overurendeze maand op budget!
, gelukkig al een hoop ingeslapen...
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waarom zijn die uren niet uitbetaald?
ik zou hem straffenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....
Ja maar eerst ben ik vanaf nu slapenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zou hem straffen
ogen eruit prikken en skullfuck him
weet ik, al verschillen de betekenissen die er aan gegeven wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef linebear het volgende:
[..]
Wist niet dat je iemand uit je gang heb zien sterven.... dat betekent dat namelijk
en wel toezegging gekregen dat ze volgende maand erbij zitten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....
slaap lekker schattekequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja maar eerst ben ik vanaf nu slapen
waarom wil je een traantje getatoeerd hebben?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet ik, al verschillen de betekenissen die er aan gegeven worden
ik heb een duister verleden, maar de toekomst straalt aan de horizon
juist vanwege dat verledenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom wil je een traantje getatoeerd hebben?
ik vind deze vele malen beter, vooral die beat ookquote:
gruwelijke beat.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind deze vele malen beter, vooral die beat ook
hip of niet maakt mij dan weer geen ene zier uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een joggingbroek hoor
Is tegenwoordig helemaal niet meer zo onhip.
En jij sport in een kort broekje a la Richard Simmons?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hip of niet maakt mij dan weer geen ene zier uit
en jullie moeten vooral dragen wat jullie zelfst het liefst aanhebben
en inderdaad wie trekt er zich wat aan van zo'n bejaarde![]()
IK vind ze erg lelijk
die Richard ken ik nietquote:Op zondag 1 februari 2009 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En jij sport in een kort broekje a la Richard Simmons?
Net als dames moeten heren boven een bepaalde leeftijd ook geen split meer dragen in hun kledingquote:
Ken je Simmons niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die Richard ken ik niet![]()
en ik ben indoor actief
Jaaaaaaa dit heb ik destijds ook doorgemaild gekregen.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig, wat erg zoals die jongen leeft.....
Ik heb ook een aflevering gezien dat ie pillen op had. Pupillen zo groot als schotelsquote:Op zondag 1 februari 2009 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig, wat erg zoals die jongen leeft.....
advies aan alle kinderen, word zoals ik, of krijg de kankuh...![]()
jij kookt ook? Of laat je hem het doen?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef wonderer het volgende:
Brad kookt vandaagEn morgen gaan we naar Uno's.
ongeloofelijk, en dan beweren ze dat Skins overdreven is, dit is de straat, zelfs hier in Nuenen, zie dit :quote:Op zondag 1 februari 2009 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jaaaaaaa dit heb ik destijds ook doorgemaild gekregen.![]()
![]()
Geweldig! Met zijn bier etc.. En zijn rare meissie, die ook zich laten neuken in een videoclip.
Ik meestal door de week. Of als er iets op het menu staat dat hij niet kan.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij kookt ook? Of laat je hem het doen?
ik heb zijn effect meegemaakt in een zaal die zich, zoals hij eigenlijk achteraf ook gehoopt had, tegen hem keerde, op Lowlands in de magneetbar, tijdens HAAT.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb ook een aflevering gezien dat ie pillen op had. Pupillen zo groot als schotels![]()
Vind em wel wat hebben
dur de vurdur?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ongeloofelijk, en dan beweren ze dat Skins overdreven is, dit is de straat, zelfs hier in Nuenen, zie dit :
http://www.m-balla.nl/?p=26
ik pomp af en toe ijzer in een sportschoolquote:Op zondag 1 februari 2009 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ken je Simmons niet?![]()
wat doe je voor sport?
als je zo vaak haalt of laat bezorgen kan het niet anders dan dat je meer dan gemiddeld verdientquote:Op zondag 1 februari 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu aan een chardonnay. Zo'n lekker doorslobbertje.
Moet ook nog eten. Maar ik kan niet koken, dus word het weer bellen
keerde de zaal tegen hem?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb zijn effect meegemaakt in een zaal die zich, zoals hij eigenlijk achteraf ook gehoopt had, tegen hem keerde, op Lowlands in de magneetbar, tijdens HAAT.
Hij is een kunstenaar en dat vind ik echt, als ik zo ook zijn verzameling vermiste katten posters zie, dt vind ik echt bijzonder, op zijn leeftijd en in zijn milieu, kunst van de straat
meestal ga ik ook naar restaurant.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je zo vaak haalt of laat bezorgen kan het niet anders dan dat je meer dan gemiddeld verdient
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ongeloofelijk, en dan beweren ze dat Skins overdreven is, dit is de straat, zelfs hier in Nuenen, zie dit :
http://www.m-balla.nl/?p=26
zodra je weer in Nederland bent kun je bij mij een kookseminair volgen (dan pas ik de prijs wel aan je salaris aan)quote:Op zondag 1 februari 2009 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
meestal ga ik ook naar restaurant.
Tenzij David of Anthony thuis zijn, want die kunnen goed koken.
Ja ik verdien lekker met mijn veredelde vakantiebaantje.maar dat staat ook op losse schroeven.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zodra je weer in Nederland bent kun je bij mij een kookseminair volgen (dan pas ik de prijs wel aan je salaris aan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |