quote:
een tattoo moet je nemen voor jezelf en niet voor de mode/trendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ooit eens helemaal in! En nu behoort het wel heel erg tot een bepaalde bevolkingsgroep. Dat krijg je met modegevoelige tattoo's
Ik weet wel ongeveer wat ik wil hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:47 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind het helemaal mal om een tattoo te nemen 'om maar een tattoo te nemen'. Het idee dat je iets belangrijks hebt en dat vast wil leggen op je lichaam voor het geval je het vergeet kan ik ergens nog begrijpen, maar een iets op je lichaam zetten en dan eerst iets moeten verzinnen wat je niet moet vergeten, dat gaat boven mijn pet uit.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
of een naam van je vriend of vriendin laten tatoeren
zkerder kan nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker weten dat het geen kalkoen is?
Ik vind het een mooi idee, maar aangezien het wel permanent is, lijkt me erover nadenken niet erg stom.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:47 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind het helemaal mal om een tattoo te nemen 'om maar een tattoo te nemen'. Het idee dat je iets belangrijks hebt en dat vast wil leggen op je lichaam voor het geval je het vergeet kan ik ergens nog begrijpen, maar een iets op je lichaam zetten en dan eerst iets moeten verzinnen wat je niet moet vergeten, dat gaat boven mijn pet uit.
Dies wel mooi indd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint al goed. Wilde deze film al heel lang zien
Dont fuck met de medepresentratricequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
die medepresentatrice van CDP is ZOOOO irritant!
wat is een VPL?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef Cairon het volgende:
die gast op de foto links heeft een VPL
Vond hem aardig, iets te langdradig....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint al goed. Wilde deze film al heel lang zien
wat voor tattoo heb je dan? en waarom heb je spijt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
heb ook een tatto maar heb er veeeeeeeeel spijt van![]()
Back in het hotel,was vergeten hoe traaaaaaag het Inet hier soms is
Wist niet dat je iemand uit je gang heb zien sterven.... dat betekent dat namelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
het eerste jaar toen er nog goed zichtbaar was dat er een stukje huid was weggehaald op mijn bovenarm (om over mijn brandwond heen te zetten) wilde ik daar een streepjescode overheen laten tatooëren, nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb want van dat litteken op mijn arm zie je bijna niets meer.
Nu heb ik wel ieder jaar op lowlands de kriebel om een traantje onder mijn rechter oog te tatooëren.
wat ben je? 1.70 cm?quote:
moederquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
of een naam van je vriend of vriendin laten tatoeren
Dat laat ik maar even niet weten en plein publiquequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor tattoo heb je dan? en waarom heb je spijt?
quote:
thank god for speedosquote:
wat voor tattoo heb je?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb tattoo's en ik ga nu op zoek naar mijn inlog machine voor mijn bank...
is het zo ranzig dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat laat ik maar even niet weten en plein publique
Ranzig nee,gewoon iets waar ik spijt van hebquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ranzig nee,gewoon iets waar ik spijt van heb
Enfin ik ga weer ... wijn drinken en .... nee ik gedraag me goed de laatste tijd
doe dan gewoon een jeans aanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je niet ook gij?![]()
moest ff iets aantrekken. mijn adidas, jeweetz![]()
kan niet in mijn boxers over straat rennen
Da's bijna gewoon een VPquote:
kijk maar in mijn fotoboekquote:
heeft dat nog een betekenis?quote:
ik ben ook inktloosquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik ben geloof ik nog bijna de enige die nog geen tattoo heb. Iedereen heeft er 1. Xie het ook in de bathhouses elke kerel heeft er 1
haha ik wou ff iets snels aantrekken. Dus trainingsbroek met mijn leren pilotenjas met bontkraag. Ik lijk wel op een marrokaantje met mijn opgeschoren haren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe dan gewoon een jeans aan![]()
maar toch niet zo iets lelijks als een trainings/joggingbroek
Je had iets anders verwacht in een topic met [HOMO] in de titel?quote:
zit hij dan op zo'n "vreemde" plaatsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat laat ik maar even niet weten en plein publique
misschien is het een verdwaalde hetero...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had iets anders verwacht in een topic met [HOMO] in de titel?
ik vind zulke broeken dus compleet sexloos en heb er dus ook geen in mijn bezitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha ik wou ff iets snels aantrekken. Dus trainingsbroek met mijn leren pilotenjas met bontkraag. Ik lijk wel op een marrokaantje met mijn opgeschoren haren.
Je gebruikt ze dan ook om te sporten en niet om sexy in te zijn...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind zulke broeken dus compleet sexloos en heb er dus ook geen in mijn bezit
ik vind ze wel geilquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind zulke broeken dus compleet sexloos en heb er dus ook geen in mijn bezit
sporten moet gewoon in shortsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je gebruikt ze dan ook om te sporten en niet om sexy in te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |