Thanks.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je hoort daar inderdaad 19 jaar brabant en 15 jaar Limburg doorheen
Die 2 jaar Amsterdam zijn nog niet echt te horen...
Dat wordt nog heeeeel veel pijn danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thanks.. Ik ben er ook superblij mee!
En als dit een beetje genezen is dan ga ik 'm gigantisch uit laten breiden, met kleine sterretjes en een stuk songtekst waar allemaal takjes, blaadjes en bloemetjes vanaf groeien. Dan wordt 'ie echt HEEL groot..
.
Pffff, ik vind dat ZO plat en dom klinken. Alsof je niet verder bent gekomen dan groep 3. Maar dat heb ik met Rotterdams ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:40 schreef Vlarp het volgende:
Amsterdams accent went zo makkelijk aan
Ben je niet bang dat het dan heul, heul kitscherig wordt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thanks.. Ik ben er ook superblij mee!
En als dit een beetje genezen is dan ga ik 'm gigantisch uit laten breiden, met kleine sterretjes en een stuk songtekst waar allemaal takjes, blaadjes en bloemetjes vanaf groeien. Dan wordt 'ie echt HEEL groot..
.
Mja, maar goed... Die vleugels duurden 4 uur (plus vandaag nog 1,5) en die zitten er nu voor de rest van m'n leven. Dus die paar uur pijn zijn behoorlijk relatief.quote:
Ik moet meteen aan Tiny en Lau denkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pffff, ik vind dat ZO plat en dom klinken. Alsof je niet verder bent gekomen dan groep 3. Maar dat heb ik met Rotterdams ook.
Op wat voor manier?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Ben je niet bang dat het dan heul, heul kitscherig wordt?
Leuk om te lachen?quote:
Als ik het door deze zelfde man laat ontwerpen dan heb ik er het volste vertrouwen in. Hij maakt alleen maar hele stoere dingen, dus dat wordt wel wat. En trouwens, het mag ook wel een beetje kitsch ofzo. Ik ben wel benieuwd naar de combi van dit macho-ding met iets heel verfijnds. Maar ik weet nog steeds niet wat voor kitsch je in gedachten hebt. Efteling-kitsch of Frans Bauer-kitsch? Of nog iets anders?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:44 schreef MrBrightside het volgende:
Sterretjes, bloemetjes, blaadjes. songtekst. Dat kan denk ik wel kitscherig worden.
Nou ja, jouw mening zal geen invloed hebben op mijn keuze nee. Maar ik ben wel geinteresseerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:48 schreef MrBrightside het volgende:
't is allemaal 1 pot nat.Ik weet niet, kerstboom kitsch, sonja & anita kitsch.
Maar 't maakt ook niet uit hoor, ik vind tattoo's op zich over het algemeen al enigszins kitscherig, dus ik denk niet dat mijn mening er toe doet voor jou.
Ja, zie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:48 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ].
Als dit kitsch is dan vind ik dat namelijk wel erg mooi.
Nee, ik ook niet, en ik wil er ook geen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik ben geloof ik nog bijna de enige die nog geen tattoo heb. Iedereen heeft er 1. Xie het ook in de bathhouses elke kerel heeft er 1
Voor Teun en Ronald?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja het is weer zo ver!
Ik ben weer kippensoep aan het trekken.
die komen niet, ik snap zowieso niet hoe hij er bij kwam dat dat dit weekend zou ziijn.quote:
Ik niet, ben nog maagdelijk onbeschreven!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik ben geloof ik nog bijna de enige die nog geen tattoo heb. Iedereen heeft er 1. Xie het ook in de bathhouses elke kerel heeft er 1
Nee, want dat zou je toch nooit doen?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die komen niet, ik snap zowieso niet hoe hij er bij kwam dat dat dit weekend zou ziijn.
En dat jij ook uitgenodigd zou zijn
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik niet, ben nog maagdelijk onbeschreven!
Nee, ik vind accenten gewoon leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Leuk om te lachen?.
Dat wil je zelf dan toch niet?
ga je vanaaf nog naar de Lollipop?quote:
De letters Cadans?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook een tattoo. Maar ik weet nog niet wat of waar, dus.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die ana je vragen of je hun laatste 2 uur op stap in wil vullen omdat ze 't zich niet meer kunnen herinneren zijn leuk"Je stond toch op de bar te strippen?"
Spoorrails is best een leuk idee, om mijn bovenarm of zo...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De letters Cadans?
Met een spoorrailtje.
wellicht vries ik wat voor ze in, ik heb genoeg voor 10 Teun en Ronald'squote:
Jeps.. 't is helemaal rond..quote:
Zeker weten dat het geen kalkoen is?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wellicht vries ik wat voor ze in, ik heb genoeg voor 10 Teun en Ronald's
Ik heb nog nooit zo'n grote kip klaargemaakt, schoongemaakt weegt dit beest nog 3350 gram
Een tattoo in je gezicht?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
het eerste jaar toen er nog goed zichtbaar was dat er een stukje huid was weggehaald op mijn bovenarm (om over mijn brandwond heen te zetten) wilde ik daar een streepjescode overheen laten tatooëren, nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb want van dat litteken op mijn arm zie je bijna niets meer.
Nu heb ik wel ieder jaar op lowlands de kriebel om een traantje onder mijn rechter oog te tatooëren.
Dat was ooit eens helemaal in! En nu behoort het wel heel erg tot een bepaalde bevolkingsgroep. Dat krijg je met modegevoelige tattoo'squote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:17 schreef mike_hunt het volgende:
een tribal tattoo of een gewei boven je ass crack![]()
Ja misschien welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps.. 't is helemaal rond..1,5 uur aan het regelen geweest, maar het gaat gebeuren
Ben jij er ook?
Heeft dan tenminste een speciale betekenis.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spoorrails is best een leuk idee, om mijn bovenarm of zo...
Een traantje? dat is zo gangster.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
het eerste jaar toen er nog goed zichtbaar was dat er een stukje huid was weggehaald op mijn bovenarm (om over mijn brandwond heen te zetten) wilde ik daar een streepjescode overheen laten tatooëren, nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb want van dat litteken op mijn arm zie je bijna niets meer.
Nu heb ik wel ieder jaar op lowlands de kriebel om een traantje onder mijn rechter oog te tatooëren.
Yep. Ik wacht gewoon tot ik tegen HET idee aanloop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft dan tenminste een speciale betekenis.
I know the feeling.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Ik wacht gewoon tot ik tegen HET idee aanloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |