Thanks.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je hoort daar inderdaad 19 jaar brabant en 15 jaar Limburg doorheen
Die 2 jaar Amsterdam zijn nog niet echt te horen...
Dat wordt nog heeeeel veel pijn danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thanks.. Ik ben er ook superblij mee!
En als dit een beetje genezen is dan ga ik 'm gigantisch uit laten breiden, met kleine sterretjes en een stuk songtekst waar allemaal takjes, blaadjes en bloemetjes vanaf groeien. Dan wordt 'ie echt HEEL groot..
.
Pffff, ik vind dat ZO plat en dom klinken. Alsof je niet verder bent gekomen dan groep 3. Maar dat heb ik met Rotterdams ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:40 schreef Vlarp het volgende:
Amsterdams accent went zo makkelijk aan
Ben je niet bang dat het dan heul, heul kitscherig wordt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thanks.. Ik ben er ook superblij mee!
En als dit een beetje genezen is dan ga ik 'm gigantisch uit laten breiden, met kleine sterretjes en een stuk songtekst waar allemaal takjes, blaadjes en bloemetjes vanaf groeien. Dan wordt 'ie echt HEEL groot..
.
Mja, maar goed... Die vleugels duurden 4 uur (plus vandaag nog 1,5) en die zitten er nu voor de rest van m'n leven. Dus die paar uur pijn zijn behoorlijk relatief.quote:
Ik moet meteen aan Tiny en Lau denkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pffff, ik vind dat ZO plat en dom klinken. Alsof je niet verder bent gekomen dan groep 3. Maar dat heb ik met Rotterdams ook.
Op wat voor manier?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Ben je niet bang dat het dan heul, heul kitscherig wordt?
Leuk om te lachen?quote:
Als ik het door deze zelfde man laat ontwerpen dan heb ik er het volste vertrouwen in. Hij maakt alleen maar hele stoere dingen, dus dat wordt wel wat. En trouwens, het mag ook wel een beetje kitsch ofzo. Ik ben wel benieuwd naar de combi van dit macho-ding met iets heel verfijnds. Maar ik weet nog steeds niet wat voor kitsch je in gedachten hebt. Efteling-kitsch of Frans Bauer-kitsch? Of nog iets anders?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:44 schreef MrBrightside het volgende:
Sterretjes, bloemetjes, blaadjes. songtekst. Dat kan denk ik wel kitscherig worden.
Nou ja, jouw mening zal geen invloed hebben op mijn keuze nee. Maar ik ben wel geinteresseerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:48 schreef MrBrightside het volgende:
't is allemaal 1 pot nat.Ik weet niet, kerstboom kitsch, sonja & anita kitsch.
Maar 't maakt ook niet uit hoor, ik vind tattoo's op zich over het algemeen al enigszins kitscherig, dus ik denk niet dat mijn mening er toe doet voor jou.
Ja, zie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:48 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ].
Als dit kitsch is dan vind ik dat namelijk wel erg mooi.
Nee, ik ook niet, en ik wil er ook geen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik ben geloof ik nog bijna de enige die nog geen tattoo heb. Iedereen heeft er 1. Xie het ook in de bathhouses elke kerel heeft er 1
Voor Teun en Ronald?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja het is weer zo ver!
Ik ben weer kippensoep aan het trekken.
die komen niet, ik snap zowieso niet hoe hij er bij kwam dat dat dit weekend zou ziijn.quote:
Ik niet, ben nog maagdelijk onbeschreven!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
ik ben geloof ik nog bijna de enige die nog geen tattoo heb. Iedereen heeft er 1. Xie het ook in de bathhouses elke kerel heeft er 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |