Is het te vergelijken met een straat als in Desperate Housewifes?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, we hebben wel grond en een vrijstaand huis, maar da's ook redelijk normaal hier, tenzij je echt in het centrum woont (en zelfs dan zijn de huizen vaak vrijstaand, maar met weinig ruimte eromheen).
google link
Whahahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar ik doe ene poging mijn hamburgers niet aan te laten fikken
Dat kijk ik niet...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met een straat als in Desperate Housewifes?
Ha. Ha.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:26 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Moet je een hometrainer niet juist met spierkracht aandrijven?.
Whehe.. jij kijkt bijna alsof het kieteltquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef Gellarboy het volgende:
Tadaaaaaaa!
Mensen met een zwakke maag kunnen beter niet kijken.. Haha, nee valt wel mee hoor.
.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef Gellarboy het volgende:
Tadaaaaaaa!
Mensen met een zwakke maag kunnen beter niet kijken.. Haha, nee valt wel mee hoor.
.
Om dat te voorkomen moet je gewoon elke avond masturberenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, beddegoed bij de in de was gedaan. Ik moet toch meer neuken, want steeds een natte droom hebben is ook niet alles. En ik blijf aan de gang om steeds mijn bed te verschonen
Ha! Kan HIW weer van mijn acent genieten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef Gellarboy het volgende:
Tadaaaaaaa!
.
Vloeibare pleister. Normaal gesproken voelt dat echt alsof 'ie het in de fik zet, maar vandaag viel het Godzijdank mee.quote:
Ja, even lekker kietelen met een scalpel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:27 schreef Vlarp het volgende:
Whehe.. jij kijkt bijna alsof het kietelt
Dat komt doordat er alcohol in zit. Die maakt dat spul vloeibaar en vervliegt als het er op zit waardoor het erg snel droogt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vloeibare pleister. Normaal gesproken voelt dat echt alsof 'ie het in de fik zet, maar vandaag viel het Godzijdank mee.
Da's toch gewoon Brabants ofzo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:28 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ha! Kan HIW weer van mijn acent genieten..
Ik heb in dat introotje wel een raar bovenlipje...
't is wel een toffe tatooquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, even lekker kietelen met een scalpel..
Hmm.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:30 schreef Pjederdy het volgende:
Dat komt doordat er alcohol in zit. Die maakt dat spul vloeibaar en vervliegt als het er op zit waardoor het erg snel droogt.
Je hoort daar inderdaad 19 jaar brabant en 15 jaar Limburg doorheenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen moet je gewoon elke avond masturberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |