Veel te koudquote:
en mijn groene adidasquote:
zo'n wielrennersbroekje waarin je alles goed ziet zittenquote:
al zijn er mensen met een bepaalde lichaamsbouw die dat juist NIET moeten doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo'n wielrennersbroekje waarin je alles goed ziet zitten
en waarom zijn die uren niet uitbetaald?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
goede morgen, door niet uitbetaalde overurendeze maand op budget!
, gelukkig al een hoop ingeslapen...
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waarom zijn die uren niet uitbetaald?
ik zou hem straffenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....
Ja maar eerst ben ik vanaf nu slapenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zou hem straffen
ogen eruit prikken en skullfuck him
weet ik, al verschillen de betekenissen die er aan gegeven wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef linebear het volgende:
[..]
Wist niet dat je iemand uit je gang heb zien sterven.... dat betekent dat namelijk
en wel toezegging gekregen dat ze volgende maand erbij zitten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Foutje van de roosteraar... Waren wel 40 overuren....
slaap lekker schattekequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja maar eerst ben ik vanaf nu slapen
waarom wil je een traantje getatoeerd hebben?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet ik, al verschillen de betekenissen die er aan gegeven worden
ik heb een duister verleden, maar de toekomst straalt aan de horizon
juist vanwege dat verledenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom wil je een traantje getatoeerd hebben?
ik vind deze vele malen beter, vooral die beat ookquote:
gruwelijke beat.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind deze vele malen beter, vooral die beat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |