quote:
hahahahaquote:
Ik dacht dat je gestopt met roken was.quote:
Failquote:Op zondag 1 februari 2009 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt met roken was.
Ik ben een paar dagen gestopt, maar het lukt niet.
quote:
quote:
waarom ging je zo vroeg naar de film?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
Hallow.
'Milk' was hartstikke mooi..
.
We gaan altijd heel vroeg naar de film. We hebben een Pathe Unlimited pas en, let's face it, het Pathe publiek is nu niet het meest frisse. Door voor dag en dauw te gaan ontwijk je hen en weet je zeker dat er alleen maar mensen zitten die de film echt willen zien. Ideaal.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
waarom ging je zo vroeg naar de film?
Bedankt voor dit fantastisch uitgewerkte artikel.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
Homosticker roept protest op.
Een sticker waarmee horecaondernemers in Almere kunnen aangeven dat hun zaak homovriendelijk is, heeft tot opschudding geleid onder homoseksuelen.
Of met ene zooitje kinderen, maar dat hang van de film afquote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We gaan altijd heel vroeg naar de film. We hebben een Pathe Unlimited pas en, let's face it, het Pathe publiek is nu niet het meest frisse. Door voor dag en dauw te gaan ontwijk je hen en weet je zeker dat er alleen maar mensen zitten die de film echt willen zien. Ideaal.
*proest*quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Of met ene zooitje kinderen, maar dat hang van de film af
Ik heb begrepen dat het ook vaak consternatie is zo net vlak na de Ramadan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We gaan altijd heel vroeg naar de film. We hebben een Pathe Unlimited pas en, let's face it, het Pathe publiek is nu niet het meest frisse. Door voor dag en dauw te gaan ontwijk je hen en weet je zeker dat er alleen maar mensen zitten die de film echt willen zien. Ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |