dit is dus echt onzin, als je talent hebt kun je aangenomen worden op een kunstacademie los van uit welk milieu je komtquote:Op zondag 1 februari 2009 03:54 schreef MrBrightside het volgende:
Je gaat niet naar het Rietveld als je uit een woonwagenkamp komt. Jij insinueerde dat het om 'kunst voor zijn milieu' ging, terwijl het enige milieu wat met het Rietveld te maken heeft een door en door kunstenaars milieu is. Dus niet kunst van de straat.
jammer dat jij zo denkt, zo zouden alleen kinderen die uit een kunstenaarsmilieu komen naar de kunstacademie gaan, net als kinderen uit gestudeerde gezinnen zouden gaan studeren, dokterskinderen dokter zouden worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:54 schreef MrBrightside het volgende:
Je gaat niet naar het Rietveld als je uit een woonwagenkamp komt. Jij insinueerde dat het om 'kunst voor zijn milieu' ging, terwijl het enige milieu wat met het Rietveld te maken heeft een door en door kunstenaars milieu is. Dus niet kunst van de straat.
Staan in mijn fobo.quote:
................................quote:
Niet mee eens. Ze laten een kampjoch echt niet iets mieterigs doen als een kunstacademie. Die moet gaan schieten en stelen of bv naar de politie academie om te infiltreren!quote:Op zondag 1 februari 2009 04:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is dus echt onzin, als je talent hebt kun je aangenomen worden op een kunstacademie los van uit welk milieu je komt
Ook in NL hebben we een kaste systeem hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 04:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer dat jij zo denkt, zo zouden alleen kinderen die uit een kunstenaarsmilieu komen naar de kunstacademie gaan, net als kinderen uit gestudeerde gezinnen zouden gaan studeren, dokterskinderen dokter zouden worden.
BULLSHIT
en nu ga ik slapen
trusten![]()
In de sociologie noemen ze dat een standaardbiografie, wat in deze dagen steeds meer vervangen word door de keuze-biografie.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook in NL hebben we een kaste systeem hoor
Eerst verder lezen, dan zie je wat ik ermee bedoelde. Hier word ik weer simpel van.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................................
Ik verbaas me er steeds weer over.
Lees verdomme eens. Ik zegdat iemand van het woonwagenkamp zélf niet eens op het idee komt om naar de kunstacademie te gaan. Dat doen die mensen gewoon niet. Ik heb het niet over het al dan niet hebben of talent, of toegelaten worden of niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is dus echt onzin, als je talent hebt kun je aangenomen worden op een kunstacademie los van uit welk milieu je komt
Dat zeg ik dus ook niet. Ik ga niet alles wat ik zeg nog eens uitleggen omdat jij niet goed leest hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 04:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer dat jij zo denkt, zo zouden alleen kinderen die uit een kunstenaarsmilieu komen naar de kunstacademie gaan, net als kinderen uit gestudeerde gezinnen zouden gaan studeren, dokterskinderen dokter zouden worden.
BULLSHIT
en nu ga ik slapen
trusten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |