quote:Op zondag 1 februari 2009 01:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je kan me natuurlijk ook inhuren als private chef, en anders kan ik ook les komen geven op locatie
Moi lui hoe durf jequote:Op zondag 1 februari 2009 01:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij wil Nuno het niet eens leren, die is volgens mij gewoon lui.
Maar als hij wil is hij van harte welkom.
jij bent vroeg thuis...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moi lui hoe durf je![]()
Ik kan inderdaad niet koken en wil het ook niet leren![]()
Hips trouwens en ik ben nog wel vroeg terug![]()
@stroek the Cork etc zit nu zonder portuguese wijn
dit is pure homo erotiek, vertel ze dat maarquote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ongeloofelijk, en dan beweren ze dat Skins overdreven is, dit is de straat, zelfs hier in Nuenen, zie dit :
http://www.m-balla.nl/?p=26
ja moet morgen werken,dus will een beetje slapen.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent vroeg thuis...
en heb je je gedragen?
hoe was het? wat doe je hier dan? be with your man!quote:Op zondag 1 februari 2009 01:43 schreef MisterO het volgende:
Ik kom net van een spontane date met een jongen uit Assen nog wel
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja moet morgen werken,dus will een beetje slapen.
Gedragen ja en nee, geen andere jongens en zo maar wel veeeeeeeeeeeeeeels te veel wijn en de barman wou ons "barred" hebben omdat we teveel met hem wilden flirten :o (stomme hetero)
Best heel gezelligquote:Op zondag 1 februari 2009 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe was het? wat doe je hier dan? be with your man!
we waren echt erg na die wijn. Maar we hebben nu een weddenschap wie het eerst met hem ......quote:Op zondag 1 februari 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
kunnen hetero's niet hebben![]()
barred nog wel hahah dan hebben jullie het wel heel bont gemaakt
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Best heel gezelligwe hebben een extreem enge horrorfilm gezien, waar wel allebei van houden.. veel gekletst en gelachen.. en netjes aan het einde gezoend. Ik ben niet zoals jullie
![]()
En ik kreeg net een smsje binnen van hem:
'He gozer, was echt vet gezellig en heb super met je gelachen:P nu lekker slapen dus ik zeg qwk thuis zo en slaap lekker en hoop je vaker te gaan zien. Oh en je zoent lekker ha ha. Goodnight X'
![]()
Maja ik vind een andere jongen nog steeds heeul leuk
zoals jullie?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Best heel gezelligwe hebben een extreem enge horrorfilm gezien, waar wel allebei van houden.. veel gekletst en gelachen.. en netjes aan het einde gezoend. Ik ben niet zoals jullie
![]()
En ik kreeg net een smsje binnen van hem:
'He gozer, was echt vet gezellig en heb super met je gelachen:P nu lekker slapen dus ik zeg qwk thuis zo en slaap lekker en hoop je vaker te gaan zien. Oh en je zoent lekker ha ha. Goodnight X'
![]()
Maja ik vind een andere jongen nog steeds heeul leuk
wat? zoenen? neuken?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we waren echt erg na die wijn. Maar we hebben nu een weddenschap wie het eerst met hem ......
Jep en die twijfelt wat hij wil doen, omdat we zo ver weg van elkaar wonenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals jullie?![]()
die andere jongen is dat die gast die ver weg woont? play the field
Ik vind het al knap als het ze lukt om hem te zoenenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als het ze lukt om hem te zoenen
welke horror hebben jullie gekeken? ben namelijk ook fan!quote:Op zondag 1 februari 2009 01:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jep en die twijfelt wat hij wil doen, omdat we zo ver weg van elkaar wonendus twijfel ik ook wat ik nu moet doen, maja. Voorlopig ff niet over nadenken
![]()
Hij heeft wel de meest vage moeder die ik ooit heb gezienZe kwam binnen en begon toch te schelden tegen de honden. 'kuthoer', ga toch naar buiten 'slet' , echt te bizar
De japanse versie van The Grudgequote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke horror hebben jullie gekeken? ben namelijk ook fan!
o god ja, vind het toch raar dat mensen hier niet meer komen vanwege sexpraat. Tis niet zo dat de sexverhalen heel expliciet zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mike we mogen het hier niet meer over sex habben
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je vergeet even dat er ook 2 vrouwen bij waren
Maar de mannen gaan winnen, we weten het zeker
draait ie nog in de bios?quote:
is die barman lekker?quote:Op zondag 1 februari 2009 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je vergeet even dat er ook 2 vrouwen bij waren
Maar de mannen gaan winnen, we weten het zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |