Het is een vriend. Niets meer dan datquote:Op zondag 1 februari 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nog even en je hebt uit elk land eentje.
Ok, je vraagt er om, je VRAAGT er omquote:
Ja dus ik kan niets zeggen over de frequentie in de laatste 3 jaar. Dat kan dus minder zijn, maar ook meerquote:Op zondag 1 februari 2009 22:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ok, je vraagt er om, je VRAAGT er om
ten eerste ben je al 3 jaar van je ex af,
Virus of crash door te veel crap op je pc schaar ik onder 1 noemer.quote:ten 2de ik belde hem voor verschillende pc problemen, niet alleen als ik een virus had, ik heb namenlijk maar 1 keer echt een virus gehad waarvoor ik naar een expert moest, en in dat geval was dat niet je ex.
2x in 3 jaar. Beide dezelfde oorzaak, nl de veel te oude harde schijf steeds meegenomen in de nieuwe pc. Iets wat ie zelf heeft gedaan trouwensquote:Jij hebt in het laatste jaar al meer PC problemen gehad waar je ex voor moest komen dan ik.
Let's put that to a votequote:ten 4de ik ben lief en jij niet
Nuno was toch net terug gekeerd in London ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:07 schreef Ang3l het volgende:
M'n Portugeesje is in Eindhoven
Deze week samen naar de film
miauw miauwquote:
De leuke portugees. Degene die wel op komt dagen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno was toch net terug gekeerd in London ?
En het Mexicaantje dan ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik mis het leuke flirten en het latino accent en het half engels spaans nederlands met hem praten (ja ik weet dat ze in portugal geen spaans praten, maar ik praat geen portugees)
Terug Noell, TERUG!quote:
Die's nog niet tastbaarquote:
Gaat het nou om wie er gelijk heeft hier, het spijt me dat ik zonder dat ik het wist een virus heb doorgestuurdquote:Op zondag 1 februari 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus ik kan niets zeggen over de frequentie in de laatste 3 jaar. Dat kan dus minder zijn, maar ook meer
[..]
Virus of crash door te veel crap op je pc schaar ik onder 1 noemer.
[..]
2x in 3 jaar. Beide dezelfde oorzaak, nl de veel te oude harde schijf steeds meegenomen in de nieuwe pc. Iets wat ie zelf heeft gedaan trouwens
[..]
Let's put that to a vote
unleash the beast...quote:
Het is niet de eerste keer dat ik zoiets via jou van msn krijg, dáár gaat het om. Het is vervelend, voor jezelf maar ook voor anderenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aat het nou om wie er gelijk heeft hier, het spijt me dat ik zonder dat ik het wist een virus heb doorgestuurd
Volgende chronicle pas weer.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
unleash the beast...
or I'll do it for you...
windows?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Gaat het nou om wie er gelijk heeft hier, het spijt me dat ik zonder dat ik het wist een virus heb doorgestuurd
Nuenen ligt tegen Helmond aan he!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
unleash the beast...
or I'll do it for you...
Geef je nou eindelijk toe dat het een tuigdorp is?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nuenen ligt tegen Helmond aan he!
wat moet ik in hemelsnaam met Tim?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:22 schreef Ang3l het volgende:
O en trouwens, ik ben zaterdag ff bij Tim langsgeweest... je mag hem hebben. Met baard was ie nerdy met ee stoer nonchalant randje... zonder baard is ie alleen nog maar nerdy. I'll pass.
Wat staat Boedzand, en de families Aslan en Looman/Van den Brink nog te wachten ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff lezen over de perikelen van de vampies en de wolfjes en dan slapen.
JAMAIS!!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef je nou eindelijk toe dat het een tuigdorp is?
en je krijgt dat soort dingen ook alleen van mij?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik zoiets via jou van msn krijg, dáár gaat het om. Het is vervelend, voor jezelf maar ook voor anderenLet eens wat beter op je pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |