Dus misschien heb je wel een virus maar weet je het nietquote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je aan virussen op je pc komt.
Ik zit nu op een laptop die ik echt al 5 jaar heb ofzo en ik heb nog nooit een virus gehad.
Daarbij heb ik het laatste jaar nieteens mijn virusscanner geupdate, sterker nog, ik denk niet eens dattie aanstaat!
stoppen vlak voor de eindstreep is wel het stomste wat je kan doen. Doorzetten!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee lig in bed, ga er niet meer uit, net mijn laatste hand gelegd aan mijn verlagen enzo, dus dat kan morgen ingeleverd worden en als het onvoldoendes zijn, dan stop ik met school. Ben er helemaal klaar mee
Hmmmz, dat is in ieder geval al wel een passieve herkenning.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik dacht toen ik als TS pieter zag: "goh, dat is de zelfde naam als het vriendje van Dirk..."
Ik zag het net op tijd omdat het jpg.exe heette.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja, das zo... Niet die foto's openen van tmm
ik moet nog 1 jaar hierna, maar ik ben er echt klaar mee. ik red het gewoon niet meer. Dus ik ga in elk geval proberen om voor 1 jaar te stoppen, dat is in elk geval lekker...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
stoppen vlak voor de eindstreep is wel het stomste wat je kan doen. Doorzetten!
welke series volg jij dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
desperate housewifes is een wijven serie
ja net gekregen super iritant, ben nu ook aan het scannen,quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Ang3l het volgende:
TMM... je hebt weer een virus op je PC.
ik kende het omdat ik deze week van iedereen die zelfde tekst heb ontvangen. Maar ik open nooit meteen dingen als mensen zo raar openen....quote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag het net op tijd omdat het jpg.exe heette.
En TMM gebruikt nooit "he he" in een zin. Tis geen Kikkerlikkerfan!
Veel downloaden hequote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je aan virussen op je pc komt.
Ik zit nu op een laptop die ik echt al 5 jaar heb ofzo en ik heb nog nooit een virus gehad.
Daarbij heb ik het laatste jaar nieteens mijn virusscanner geupdate, sterker nog, ik denk niet eens dattie aanstaat!
Dat is goed mogelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus misschien heb je wel een virus maar weet je het niet
uitstel betekent afstel. Je slaat je eigen later voor je kop.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik moet nog 1 jaar hierna, maar ik ben er echt klaar mee. ik red het gewoon niet meer. Dus ik ga in elk geval proberen om voor 1 jaar te stoppen, dat is in elk geval lekker...
En dat doen wij dus niet. Downloaden. Althans, niet illegaal.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Veel downloaden he
Films en muziek is nog niet zo erg, programma's soms wel.
Ik moest een aantal maanden geleden Direct X hebben, een nieuwe.
En ik heb altijd ruzie met Direct X, ook ditmaal. Virus.
Maar zo vaak als TMM is echt een wonder!
pietertje had ik na lang nadenken mij bedacht...quote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hmmmz, dat is in ieder geval al wel een passieve herkenning.
De hamvraag is natuurlijk of je op de vraag "hoe heet het vriendje van Dirk?" ook het juiste antwoord had geweten. Oftewel, is de actieve herkenning er ook?
Ik heb overigens de username 'Dirk' ook. Alleen geen idee wat het password is.quote:
Volgde/heb gevolgd , stargate sg1/atlantis, battlestar galactica, lost, heroes, veronica mars, law and order, westwingquote:
Maar als je een scanner op je mail zet dan ben je al 90% kwijt, EN je valt er je bekenden niet mee lastig.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja net gekregen super iritant, ben nu ook aan het scannen,
en EE het komt NIET van te veel downloaden, ik kreeg een melding in msn dat iemand, jose, mij een foto wilde sturen...
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
r je blijft voor altijd in mijn gedachten
password: crisco ?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb overigens de username 'Dirk' ook. Alleen geen idee wat het password is.
het valt erg mee hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veel downloaden he
Films en muziek is nog niet zo erg, programma's soms wel.
Ik moest een aantal maanden geleden Direct X hebben, een nieuwe.
En ik heb altijd ruzie met Direct X, ook ditmaal. Virus.
Maar zo vaak als TMM is echt een wonder!
Ja die melding die iedereen in je MSN lijst nu dus ook krijgtquote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja net gekregen super iritant, ben nu ook aan het scannen,
en EE het komt NIET van te veel downloaden, ik kreeg een melding in msn dat iemand, jose, mij een foto wilde sturen...
Echt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |