quote:
Ik heb je sms gelezen hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Hoe was 't gister in Tilburg?
Die vriend van me is niet meer gegaan, op stap, dus ik ben ook maar thuis gebleven.
dan mag je je op 9 maart aanmelden, ik doe met je meequote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit meegedaan. Ik kreeg vanochtend te horen dat je in kan schrijven.
waar kan je het reglement vinden? Ik zie het niet. Ik zie alleen maar staan tot nader order.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
val jij hieronder dan:
De inschrijfperiode voor individuele deelnemers is verdeeld in twee periode:
♦ Periode 1 van maandag 2 februari 2009 (00.00 uur) tot vrijdag 6 maart 2009 (24.00 uur). In deze periode mag inschrijven:
- iedereen die de 92ste Vierdaagse reglementair en met succes heeft volbracht;
- iedereen die zonder succes aan de 92ste Vierdaagse heeft deelgenomen maar de 91ste Vierdaagse (2007) wél reglementair en met succes heeft volbracht;
- iedereen die zonder succes aan de 92ste Vierdaagse heeft deelgenomen maar die is geboren in het kalenderjaar 1996;
- iedereen die is geboren in het kalenderjaar 1997;
- iedereen die officieel deelnemer is van trainings- en begeleidingsprogramma ‘Via Vierdaagse’
Ik had van Maud vernomen dat ze maar 1500 kaartjes verkopen aan de amateurs.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan mag je je op 9 maart aanmelden, ik doe met je mee
ik ben al langer uit de kast als dat ik er ingezeten hebquote:
Ben je al aan het oefenen dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar kan je het reglement vinden? Ik zie het niet. Ik zie alleen maar staan tot nader order.
Ik wil weten wanneer de amateurs zich in kunnen schrijven.
Hij maakt kilometers in bed, dat telt ookquote:
dan sta ik met koffie in Cuijk bij het ponton op vrijdagquote:Op zondag 1 februari 2009 20:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan mag je je op 9 maart aanmelden, ik doe met je mee
nee, nog niet. Ik doe wel aan hardlopen en joggen in het park. Tis ergens in juni, dus heb nog ff.quote:
Ik zat me nog af te vragen of ik dat nog moest toevoegen...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij maakt kilometers in bed, dat telt ook
Ja Mike, die kilomters die je meer dan de stadsbus maakt tellen niet als voorbereidingquote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, al twee weken nietquote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
nijmeegse 4 daagse en zomerfeesten zijn 3e week in juliquote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, nog niet. Ik doe wel aan hardlopen en joggen in het park. Tis ergens in juni, dus heb nog ff.
Huh?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
100 kilometer lopen is wel een minimum aan training
Dat wordt een aparte vierdaagse danquote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mike houdt toch geen witte sokken aan tijdens de sex ?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zat me nog af te vragen of ik dat nog moest toevoegen...
maar euhm... ja dat ligt er aan he...
wanneer hij het juiste schoeisel draagt wel!
*zucht*quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Stroekie het volgende:
en wisten jullie dat de woensdag van de vierdaagse tegenwoordig dus ook al voorzien is van een Roze thema ?
Als ouderen dat kunnen, kan ik het zeker. Ik ga desnoods aan het infuus. De eindstreep zal ik halenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zat me nog af te vragen of ik dat nog moest toevoegen...
maar euhm... ja dat ligt er aan he...
wanneer hij het juiste schoeisel draagt wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |