aan voorbereidende wandelingen allemaal bij elkaar opgeteldquote:
het blijft me wel achtervolgen, he?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Mike, die kilomters die je meer dan de stadsbus maakt tellen niet als voorbereiding![]()
en wisten jullie dat de woensdag van de vierdaagse tegenwoordig dus ook al voorzien is van een Roze thema ?
nee, wat is dit? de jaren 70?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mike houdt toch geen witte sokken aan tijdens de sex ?
das samen 200quote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aan voorbereidende wandelingen allemaal bij elkaar opgeteld
4 daagse is namelijk elke dag 50 kilometer
leet eens op het haar van Sander/Emielquote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Ang3l het volgende:
Stroek, ik ga zo afl 1 van Vuurzee S2 kijken
Lang leve programma gemist!
ja, das waar. Ik moet het niet onderschatten. Waren er ook geen doden gevallen?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
das samen 200
Maar Mike... je moet et wel rustig opbouwen. Volgens mij is het niet zo heel verkeerd om nu alvast te beginnen met oefenen...
en nieuwe pc doet niet moeilijk met uitzending gemist zoals die ouwe ?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Ang3l het volgende:
Stroek, ik ga zo afl 1 van Vuurzee S2 kijken
Lang leve programma gemist!
dat lag aan de temperatuur ver boven de 30 graden en het niet beschikbaar zijn van verkoelende wind en te weinig drinkenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, das waar. Ik moet het niet onderschatten. Waren er ook geen doden gevallen?
http://www.4daagse.nl/ind(...)stiging/burgers.htmlquote:Op zondag 1 februari 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar kan je het reglement vinden? Ik zie het niet. Ik zie alleen maar staan tot nader order.
Ik wil weten wanneer de amateurs zich in kunnen schrijven.
en voldoende water en mijn cigaretten natuurlijkquote:Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat lag aan de temperatuur ver boven de 30 graden en het niet beschikbaar zijn van verkoelende wind en te weinig drinken
en probeer elke ochtend om 05.00 uur te starten en zorg voor voldoende droge sokken
ik heb een zwager die al 10 jaar loopt
ja, klopt. Een hotel ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef Stroekie het volgende:
Mike, bij je inschrijving ook direct aan geven dat je een logeerplek wenst in Nijmegen![]()
dat is ideaal
Nopequote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nieuwe pc doet niet moeilijk met uitzending gemist zoals die ouwe ?
nee verder dan aanmoedigen bij de pontonbrug in Cuijk op vrijdag ben ik nooit geweestquote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en voldoende water en mijn cigaretten natuurlijk
heb je zelf ook eens gelopen?
Maud houdt me eraan dat we dit jaar mee gaan doen.
Mja, onderschatten heet zoietsquote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef wonderer het volgende:
Denken dat je wel even de vierdaagse haalt omdat die oudjes het ook kunnen
als niks anders lukt kom je maar hier, want er gaan hier om 03.00 en 04.00 speciale 4 daagse treinen die je in een kwartiertje in Nijmegen brengenquote:
ik geloof dat ik 's avonds wel gebroken ben, dus geen feestjes als je de volgende weer lopen moet.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee verder dan aanmoedigen bij de pontonbrug in Cuijk op vrijdag ben ik nooit geweest
ja wel s avonds naar de zomerfeesten
Nee?quote:
voor de deelnemers is er vrijdagavond blarenbalquote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik geloof dat ik 's avonds wel gebroken ben, dus geen feestjes als je de volgende weer lopen moet.
bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 1 februari 2009 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als niks anders lukt kom je maar hier, want er gaan hier om 03.00 en 04.00 speciale 4 daagse treinen die je in een kwartiertje in Nijmegen brengen
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
Wel dat Sylvia Hoeks erin speelt, en die komt uit Maarheeze
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
En waar moet ik die (nog meer) van kennen ?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |