Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
quote:Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die mijn samenleving bederft (en dat uiteraard ook van anderen), en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd.
Domquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal met je eens is. Hij heeft geblondeerd haar en is best dom. Jeweetzz.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal met je eens is. Hij heeft geblondeerd haar en is best dom. Jeweetzz.
idd, maar die worden als Wilders stemmer of dom bestempeldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef dagdag het volgende:
Terecht ga maar terug naar je eigen land of normaal doen.
Het zijn altijd dezelfde, kom zelf ook met een deel van de familie uit italy.
Mag ik daarom ook alles kapot maken ?
Voorbeeld is gouda.
Neem dat tuig mee en zet ze de grens over.
(en dit heeft niks met discriminatie te maken
Ha Diederik, vrind. Tijd niet gezienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tsja, MBO-ers noemen zich tegenwoordig ook student. O tempora, o mores...
Itt tot de TS hebben wij WO-ers geen uitkering, dus ook wel eens bezigheden elders.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ha Diederik, vrind. Tijd niet gezien
Die zijn er nog steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger had je nog toffe met goeie hash enzo.
Hier nog steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger had je nog toffe met goeie hash enzo.
Die van jou is er ook een vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Mijn lieve friendzone vriendinnetje is een Marokkaanse. Zij is het enige goede wat Noordafrika ooit heeft voortgebracht. Voor de rest komen er alleen maar lage lowlifes vandaan. Het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze naar Europa heeft laten deporteren
Haha, jij zit in de friendzonequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Mijn lieve friendzone vriendinnetje is een Marokkaanse. Zij is het enige goede wat Noordafrika ooit heeft voortgebracht. Voor de rest komen er alleen maar lage lowlifes vandaan. Het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze naar Europa heeft laten deporteren
Het begon met het geven van een nederlandse nationaliteit aan dit,daardoor begon het probleemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
Hij zegt toch alleen dat hij dat het liefst zou zien. Dat het wettelijk niet mogelijk is snapt hij zelf natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
Is dat een gewoonte?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
dat dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Die begrijpen de situatie ook beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef supersteve het volgende:
Beter een "vmbo'er" die de waarheid onder ogen durft te zien, dan de zogenaamde erudieten die denken de situatie beter te "begrijpen"...
Agree!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:49 schreef supersteve het volgende:
Heej pac.. vertel eens wat over jezelf..
Dan kan ik namelijk begrijpen waarom je dit zegt
Ik kom niet vaak meer in winkelstraten merk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
InderdaadDat ze dat lekker in hun achtertuin gaan doen maar niet in de winkelstraat vlak voor mijn voeten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Die van jou behoort tot dezelfde low life groep... gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Ja en ik wil 30 vrouwen , 10 miljoen en nooit meer werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij dat het liefst zou zien. Dat het wettelijk niet mogelijk is snapt hij zelf natuurlijk ook wel.
Dat doet je nu ook al niet vieze uitkeringtrekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en ik wil 30 vrouwen , 10 miljoen en nooit meer werken
Maar oplossen was zelfs Einstein© niet gelukt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Die begrijpen de situatie ook beter.
Niet iedereen die niet op Wilders stemt heeft een uitkering vriendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat doet je nu ook al niet vieze uitkeringtrekker
DOMquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.quote:
Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Onze buurt verpaupert de laatste tijd, tot 5 jaar terug was er niks aan de hand. De laatste 2 jaar zijn er een paar allochtonen gezinnen gekomen en sindsdien verpaupert de buurt.
Rond hangende Marokkanen die mensen intimideren en van de week is er op het speeltuintje 50m verderop bijna iemand doodgeschopt door een groep Marokkanen, ze stonden gewoon met 5 man op iemand in te trappen terwijl hij al levenloos op de grond lag![]()
![]()
Gelukkig is mijn huis volgend jaar af en kom ik een buurt te wonen waar geen Mocro's zijn
Oke jij je zin!! de chicks mogen blijven en de rest opzoutenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.![]()
De meiden doen het vaak gewoon hardstikke goed , zitten op de uni of hogeschool en heb je totaal geen last van verder . Laat onze regering die straatschoffies dan aanpakken dan kunnen we met de mensen die wel willen verder. Idem voor overlast veroorzakende Antilianen , Surinamers of Nederlandse jongeren.
Goed hier scoor je natuurlijk niet mee in dit topic . Te genuanceerd , laf en niet racistisch genoeg dus kom maar met die bashing acties
Een jaartje in een prachtwijk wonen zou je goed doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.![]()
De meiden doen het vaak gewoon hardstikke goed , zitten op de uni of hogeschool en heb je totaal geen last van verder . Laat onze regering die straatschoffies dan aanpakken dan kunnen we met de mensen die wel willen verder. Idem voor overlast veroorzakende Antilianen , Surinamers of Nederlandse jongeren.
Goed hier scoor je natuurlijk niet mee in dit topic . Te genuanceerd , laf en niet racistisch genoeg dus kom maar met die bashing acties
Klopt, met dat volk wil ik ook niks te maken hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.
hardcore holland gasten zijn wat mij betreft de Nederlandse Marokkanen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef -Beer- het volgende:
Ja ik woon ook in de stad maar heb eigenlijk weinig last van deze bevolkingsgroep. Dat kan ook komen doordat ik me in andere sociale kringen bevind dan TS. Overigens, de enige keer dat ik op straat ben neergeslagen om niks was door een groep 'hardcore-holland' gasten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke jij je zin!! de chicks mogen blijven en de rest opzouten
Lees je wel wat je typtquote:
Man lul toch niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een jaartje in een prachtwijk wonen zou je goed doen.
Je had gewoon hun appartement in de fik moeten steken. Politie vind dat heus niet erg want dan zijn ze weer van een probleem af.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:
heb ook es poosje marokkaanse bovenburen gehad. Niks dan overlast en toen ik er wat van zei werd het alleen maar erger (opzettelijk troep in mn tuin gooien of naar beneden spugen als ik es in mn tuintje zat).
Ook es schaapgeblaat in de vroege ochtend gehoord, waarschijnlijk schaapje slachten in de douche want dag erna was het offer/dankfeest. Heb ook eens 2 weekse bruiloft aan moeten horen die boven mijn hoofd gevierd werd toen 1 van die lelijke dochters uitgehuwelijkt werd. Feest werd gewoon in hun appartementje gehouden.
Ja ja moet allemaal kunnen in NL, ben blij dat ik verhuist ben.
Als je in een pauperbuurt woont ben je een zelf ook een pauper hé. Welk kleurtje je hebt is niet relevant.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Lees je wel wat je typt![]()
Als Nederlander verhuizen naar een betere plek in Nederland omdat je gepest wordt door buitenlanders?
Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens anders geen last heb van dat volk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Lees je wel wat je typt![]()
Als Nederlander verhuizen naar een betere plek in Nederland omdat je gepest wordt door buitenlanders?
Vertel, hoe lang woon je al niet meer in een achterstandswijk?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Man lul toch niet.
Ik ben opgegroeid op Rdam Zuid Charlois , gewoont op de Dorpsweg , Wolphaertsbocht , Randweg en later in de Afrikaanderbuurt . Volgens mij weet ik wel aardig hoe het er in "achterstandswijken" aan toe gaat lijkt me zo.![]()
Ging vroeger voetballen met die gasten en was heus ook welles gezeik maar waar niet?
Volgens mij de mensen die hier zo triest doen zijn gewoon vroeger geplaagd door leipe mocros net als Geert
Maar jij doet ook weer net of dat er niks aan de hand is. Dat die marrokaanse jongeren hetzelfde zijn als de nederlandse jongeren en dat zal in sommige gevallen ook wel. Natuurlijk is er ook genoeg nederlandse jeugd die loopt te kloten maar de marrokanen maken het met een kleinere groep toch echt wel bonter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Man lul toch niet.
Ik ben opgegroeid op Rdam Zuid Charlois , gewoont op de Dorpsweg , Wolphaertsbocht , Randweg en later in de Afrikaanderbuurt . Volgens mij weet ik wel aardig hoe het er in "achterstandswijken" aan toe gaat lijkt me zo.![]()
Ging vroeger voetballen met die gasten en was heus ook welles gezeik maar waar niet?
Volgens mij de mensen die hier zo triest doen zijn gewoon vroeger geplaagd door leipe mocros net als Geert
hij woont in roffa , dus zal er nog wel steeds in 1 wonenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vertel, hoe lang woon je al niet meer in een achterstandswijk?
Ik zeg ook niet dat ik niet weg zou gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens geen last heb van dat volk.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens geen last heb van dat volk.
Nederlandse agenten eten geen donuts.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:45 schreef supersteve het volgende:
Is de politie tegenwoordig niet meer weg te denken als snelwegbekeurders, stadionbewakers, stadswandelaars, en donuteters?
Ja, want die laten zich gewoon filmen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.
Vooral zo blijven denken. Als student of als je je eerste huisje zoekt, heb je vaak geen andere keus dan in zo'n pauperbuurt te gaan wonen. En je moet toch een keer het huis uit. Dus als je tussen die leipo's woont ben je zelf niet meteen een leipo. Dat jij je nou zo makkelijk aanpast en waarschijnlijk meedoetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je in een pauperbuurt woont ben je een zelf ook een pauper hé. Welk kleurtje je hebt is niet relevant.
Pas bij dat programma "Nu we er toch zijn" zag je al die mocro's al wegrennen voordat ze in beeld konden komen. Alsof ze net een misdaad gepleegd haddenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ja, want die laten zich gewoon filmen.
Wie zegt dat ik er ooit weg ben gegaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vertel, hoe lang woon je al niet meer in een achterstandswijk?
Zie je nu waar het mis gaat? Je neemt allerlei zaken als waar aan terwijl je geen reet weet van wat er echt speeltquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Vooral zo blijven denken. Als student of als je je eerste huisje zoekt, heb je vaak geen andere keus dan in zo'n pauperbuurt te gaan wonen. En je moet toch een keer het huis uit. Dus als je tussen die leipo's woont ben je zelf niet meteen een leipo. Dat jij je nou zo makkelijk aanpast en waarschijnlijk meedoet
Hoi buurman!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef pisnicht het volgende:
HOAX, dat kleine groepje wat het voor de rest verpest bevindt zich al in mijn omgeving!
Ah, we gooien op elk tuig het labeltje "Marokkaan" dat maakt de boel lekker overzichtelijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
hardcore holland gasten zijn wat mij betreft de Nederlandse Marokkanen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ah, we gooien op elk tuig het labeltje "Marokkaan" dat maakt de boel lekker overzichtelijk!
Goh, je hebt werkelijk een nieuw geluid te pakken. Daar horen we werkelijk nóóit iets over...quote:Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die de samenleving bederven, en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd.
Ja ik neem allerlei zaken zomaar aanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zie je nu waar het mis gaat? Je neemt allerlei zaken als waar aan terwijl je geen reet weet van wat er echt speeltWaarom zou ik "waarschijnlijk" mee doen? Omdat ik me daar staande kan houden? Kan jij ook hoor. Het is ook hoe je over straat gaat . Vaak hoor je ook ouderen die spreken over een " onveilig" gevoel. Deels is dat niet eens nodig . Maar omdat ze op het nieuws , de buren of weet ik veel wat dingen horen zeggen gaan ze erin geloven.
Tuurlijk gebeuren er rare dingen. Maar in welke grote stad in de wereld heb je geen achterstandswijken? Moet je eens naar Bangkok gaan en daar laat over straat door rare buurten gaan lopen . 90 % kans dat je het niet eens overleeft. Maar o wat een achterstand hier in NL zeg
Volgens het CBS gaat het de laatste jaren juist beter. Natuurlijk hebben we incidenten in Gouda etc gehad maar de media is ook wel erg geil als er Marokkanen bij betrokken zijn. Niet om te bagetaliseren maar het is wel opvallen hoe extreem veel media aandacht deze groep krijgt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.
Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
ik heb nu een afghaans gezin als buur, kan goed met ze opschieten, ze zijn lief en behulpzaam maar die pa zegt precies hetzelfde. Hij moet geen marokkanen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.
Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
Jup Iraanse of Turkse mensen idemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ik heb nu een afghaans gezin als buur, kan goed met ze opschieten, ze zijn lief en behulpzaam maar die pa zegt precies hetzelfde. Hij moet geen marokkanen.
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef ImTheBase het volgende:
Een tijd terug was er een keer iemand hier die niet in de stad woont en die kreeg opeens wel een opmerking naar zijn/haar kop, volgens mij ligt het ook deels aan jezelf.
De mensen uit de prachtwijken kunnen over het algemeen juist goed met allochtonen opschieten. Zo zie je maar weer, wanneer je ze beter kent zijn het net gewone mensenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een jaartje in een prachtwijk wonen zou je goed doen.
In mijn post kwam ik ook tot de beredenering dat het natuurlijk belachelijk is dat het daar deels aan ligt. Maargoed ik gedraag mij niet anders en ik heb nooit ergens last van. Ik moet wel zeggen dat die gasten op het platteland wel sneller geneigd zijn om domme acties uit te halen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
Vooral met oogkleppen op blijven lopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Volgens het CBS gaat het de laatste jaren juist beter. Natuurlijk hebben we incidenten in Gouda etc gehad maar de media is ook wel erg geil als er Marokkanen bij betrokken zijn. Niet om te bagetaliseren maar het is wel opvallen hoe extreem veel media aandacht deze groep krijgt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
quote:
Eigenlijk discrimineren ze dus gewoon want ze maken onderscheid op basis van afkomst. Wie had dat nu gedacht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja![]()
Het is een machocultuur . Als je vanaf kleins af aan met zo opgroeit en "mensen kent" laten ze je wel met rust verder.
Ik mag hopen dat Wilders zich op meer baseert dan op de documentaires van Prem. Oh nee, hij gaat alleen achterstandswijken in onder bewaking zonder met de mensen te praten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vooral met oogkleppen op blijven lopen
Op het moment dat een camera op hun kutkop gemikt staat, zijn ze direct boos, doen capuchon op en bedreigen de cameramensen. Prem heeft al regelmatig gelazer met die apen.
Geert Wilders is echt niet achterlijk. Mensen die nu beweren dat het allemaal meevalt, verdienen het om ff op de feiten gedrukt te worden..
Vooral ze allemaal over dezelfde kam scherenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op het moment dat een camera op hun kutkop gemikt staat, zijn ze direct boos, doen capuchon op en bedreigen de cameramensen. Prem heeft al regelmatig gelazer met die apen.
Geert Wilders is echt niet achterlijk. Mensen die nu beweren dat het allemaal meevalt, verdienen het om ff op de feiten gedrukt te worden..
En weet jij 100% zeker dat het marrokanen waren? Heb je dat gevraagd? Of is dit een vrij ruwe aanname die in lijjn loopt met de rest van je reactie die ruimschoots overdreven lijkt te zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Rond hangende Marokkanen die mensen intimideren en van de week is er op het speeltuintje 50m verderop bijna iemand doodgeschopt door een groep Marokkanen, ze stonden gewoon met 5 man op iemand in te trappen terwijl hij al levenloos op de grond lag![]()
![]()
Totdat je wat zegt als ze een overtreding begaan of hun verzoekt dat ze hun kinderen in het gareel moeten houden. Ik beweer niet dat álle Marokkanen ratten zijn, maar een deel van hun wel. Zelf nemen ze er geen verantwoordelijkheid over. Ik ben van mening dat ze dan inderdaad maar naar Marokkaanse maatstaven berecht moeten worden. Ze accepteren onze regels toch niet? Tja, dan die maar van je ouders/jezelf van afkomst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vooral ze allemaal over dezelfde kam scheren![]()
Tuurlijk, er zijn er die echt lopen te kutten. Maar verwacht je nu serieus dat wanneer Wilders door een dergelijke buurt loopt, hij normaal behandeld gaat worden? Nee, tuurlijk niet, en daar heeft hij het voor een groot deel zelf naar gemaakt.
Bij mij in de buurt wonen er ook een paar gezinnen. Maar als je normaal doet tegen hun (dus gewoon gedag zeggen op straat als je ze tegen komt), en niet meteen alles op 'kutmarrokanen' gooit, doen ze ook normaal tegen jou. Het zijn wat dat betreft net mensen.
Voor mij persoonlijk niet, ze verpesten het voor hun goedwillende Moslim broedes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef zquing het volgende:
Marokkanen
ze verpesten 't voor alle allochtonen
Vrij grote aanname, correct me if I'm wrong:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Totdat je wat zegt als ze een overtreding begaan of hun verzoekt dat ze hun kinderen in het gareel moeten houden. Ik beweer niet dat álle Marokkanen ratten zijn, maar een deel van hun wel. Zelf nemen ze er geen verantwoordelijkheid over. Ik ben van mening dat ze dan inderdaad maar naar Marokkaanse maatstaven berecht moeten worden. Ze accepteren onze regels toch niet? Tja, dan die maar van je ouders/jezelf van afkomst.
Inderdaad, de grens tussen Marokko en Nederland is geheel opengesteldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
1 ding wil ik zeggen:
Je kunt het niet mee vergelijken met 10 jaar geleden. Toen waren dat soort tuig er niet. Ik bedoel, opengestelde grenzen enzovoort.
Beetje vreemd om te zeggen, maar ik zie een verpaupering van de Nederlanders komen.
Zo'n beetje wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Inderdaad, de grens tussen Marokko en Nederland is geheel opengesteld
Volgens mij trek je te snel conclusies, feit blijft dat moslims voor relatief veel problemen zorgen in dit land.quote:Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo )
Stel je niet aan man.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, het lijkt maar weer eens dat het probleem het begrip generaliseren is. CantFazeMe snapt het verschil tussen een bevolkingsgroep in Noord-Afrika en personen uit Oost-Europa niet. Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo) en Bootje84 lijkt problemen die hij met bepaalde marokkanen heeft gehad, af te reageren op de willekeurige volgende Marokkaan.
Jongens, kijk nou gewoon eens verder dan je neus lang is. Bij twee willekeurige Nederlandse jongens zie je wel het verschil en kun je acties toe schrijven aan hun afzonderlijk, en ze daar ook op aanspreken. Doe dat nou ook bij Marokkaanse/Antilliaanse/Kirchizische/Oezbekische/Whatever jongens.
En zeker als je bekijkt dat buitenlandse jongeren (nog) met minder zijn dat de Nederlandse jongeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens mij trek je te snel conclusies, feit blijft dat moslims voor relatief veel problemen zorgen in dit land.
Als je op koopavond in Hoog Catherijne rondloopt lijkt het wel alsof heel Kanaleneiland is uitgekotst over het winkelcentrum. Je struikelt werkelijk over de groepjes opgefokte kankerjong. En maar lekker breed blijven lopen en hopen dat er iemand tegen ze opbotst zodat ze weer hun macho-gedrag kunnen vertonen. Wat zijn het toch een smerige kankerlijertjes (hoewel dat laatste helaas ook niet waar is, want dan zouden ze niet meer op straat kunnen komen door hun verzwakking door de chemokuren).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Weer is je statement vrij zwak:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens mij trek je te snel conclusies, feit blijft dat moslims voor relatief veel problemen zorgen in dit land.
Superargument.quote:
Welke aardbol woon jij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, het lijkt maar weer eens dat het probleem het begrip generaliseren is. CantFazeMe snapt het verschil tussen een bevolkingsgroep in Noord-Afrika en personen uit Oost-Europa niet. Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo) en Bootje84 lijkt problemen die hij met bepaalde marokkanen heeft gehad, af te reageren op de willekeurige volgende Marokkaan.
Jongens, kijk nou gewoon eens verder dan je neus lang is. Bij twee willekeurige Nederlandse jongens zie je wel het verschil en kun je acties toe schrijven aan hun afzonderlijk, en ze daar ook op aanspreken. Doe dat nou ook bij Marokkaanse/Antilliaanse/Kirchizische/Oezbekische/Whatever jongens.
In een gebied waar men wordt aangemoedigd een eigen mening te vormen op basis van gezond verstand en ervaringen, ipv op basis van de mening van een willekeurig ander.quote:
Mijn realitiet in Nederland was anders heel anders dan jou droombuurt, onder gespuugt worden, constant uitgemaakt worden voor kankerkaaskop.... (halfbloed Suriquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
terwijl de realiteit toch echt heel anders is.
Je vergeet gemakshalve het feit dat ook Nederlanders een ander wel eens dood willen slaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Mijn realitiet in Nederland was anders heel anders dan jou droombuurt, onder gespuugt worden, constant uitgemaakt worden voor kankerkaaskop.... (halfbloed Suri) terwijl ik alleen maar over straat liep.... zullen we het nog maar niet hebben over de jongen die samen met zn vriendin in elkaar gemept werd omdat zijn vriendin make up op had.
Word wakker man, mischien is jouw buurt een hippy heiligdom... de rest van Nederland is 20 jaar verder
zijn er wel een stukje minder hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve het feit dat ook Nederlanders een ander wel eens dood willen slaan.
Ik wil echt niet zeggen dat Marokkanen lieverdjes zijn en nooit iemand een vlieg kwaad doen. Ik wil jullie er wel op wijzen dat jullie doen alsof zij het enige probleem zijn. Als ik een Marokkaan zou zijn en ik wordt telkens op dezelfde hoop gegooid als degene die aan het klieren zijn, ja, dan wordt ik dat op een gegeven moment ook wel zat.
En jij vergeet voor het gemak hoe hele buurten geterroriseert worden door bontkraagjes. Natuurlijk onder iedere bevolkingsgroep heb je eikels... maar zo georganiseert (terwijl ze dat wss zelf niet eens door hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve het feit dat ook Nederlanders een ander wel eens dood willen slaan.
Moeten we dan ontkennen dat het overgrote deel gewoonweg kut is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zeggen dat Marokkanen lieverdjes zijn en nooit iemand een vlieg kwaad doen. Ik wil jullie er wel op wijzen dat jullie doen alsof zij het enige probleem zijn. Als ik een Marokkaan zou zijn en ik wordt telkens op dezelfde hoop gegooid als degene die aan het klieren zijn, ja, dan wordt ik dat op een gegeven moment ook wel zat.
Oh, zeer zeker. Maar door die onverdraagzaamheid wek je ook weer die woede bij de andere groep op, wat resulteert in een cirkelbeweging. En aangezien daar niemand beter van wordt, kun je imo beter de wijze man zijn en proberen die cirkel te doorbreken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan altijd wel alles gooien op mijn of iemand anders zijn onverdraagzaamheid.... maar dat moet toch ergens vandaan komen, niet?
Alsof dat al niet meer dan genoeg geprobeerd is............................ Het hoeft niet alleen van 1 kant te komen, ze mogen zelf ook wel een keertje beginnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh, zeer zeker. Maar door die onverdraagzaamheid wek je ook weer die woede bij de andere groep op, wat resulteert in een cirkelbeweging. En aangezien daar niemand beter van wordt, kun je imo beter de wijze man zijn en proberen die cirkel te doorbreken.
Van de jongens tussen de 12 en 26 jaar, sure.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Moeten we dan ontkennen dat het overgrote deel gewoonweg kut is?
Maar waar basseer je dat dan op? Zijn het nou echt allemaal persoonlijke ervaringen, die inderdaad zwaarder wegen tegen alle ervaringen die wel normaal waren? Of zijn het verhalen die je via via hebt gehoord, en daardoor (zoals ik eerder aan gaf) flink gekleurd zijn door meningen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Moeten we dan ontkennen dat het overgrote deel gewoonweg kut is?
Persoonlijke ervaringen, al mn hele leven leef in in 1 van exvogelaars wijken maar de enige groep waar ik problemen mee gehad heb zijn marokkanen. Overigens zijn de toffe markokkanen 't grotendeels met me eens dat er een te grote groep gewoonweg kut isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar waar basseer je dat dan op? Zijn het nou echt allemaal persoonlijke ervaringen, die inderdaad zwaarder wegen tegen alle ervaringen die wel normaal waren? Of zijn het verhalen die je via via hebt gehoord, en daardoor (zoals ik eerder aan gaf) flink gekleurd zijn door meningen?
Maar die toffe Marokkanen worden in dit topic op diezelfde hoop gegooid. Ik zou daar zelf vrij pissig over worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:48 schreef zquing het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen, al mn hele leven leef in in 1 van exvogelaars wijken maar de enige groep waar ik problemen mee gehad heb zijn marokkanen. Overigens zijn de toffe markokkanen 't grotendeels met me eens dat er een te grote groep gewoonweg kut is
Hetzelfde verhaal met Turkije.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef Eggos het volgende:
een vriend van mij is getrouwd met een marokkaans meisje die in New York woonde! die vriend van mij is trouwens gewoon hollander! dat meisje kon voordat ze naar nederland kwam niet geloven wat voor ellende marokkanen veroorzaken in NL! ze schaamt zich nu kapot voor haar eigen volk, zo kapot dat ze samen besloten hebben om in New York te gaan wonen! ze wil niets meer te maken hebben met marokko! (haar familie is trouwens wel heel westers en veegt het liefst hun kont af met de koran)
maar dit geeft dus aan wat voor uitschot er in Nederland zit!
Lijkt meer op een Egyptenaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Er zijn ook hele nette Marokkanen hoor, zoals deze bv:
[ afbeelding ]
hijs portugees en zit in de royal class jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon niet in een stad, maar ik weet precies wat je bedoelt. Ik kom regelmatig in een grote stad (stad? STAD? Tokio, Lissabon, New York, DAT zijn grote stedenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:45 schreef supersteve het volgende:
ik kan nog talloze voorbeelden aangeven, maar dat heeft geen zin.. je moet een stadsbewoner zijn om dit probleem te erkennen, zo niet dan wordt altijd een bepaalde link gelegd naar 65 jaar geleden...
Portugees? Dat zijn de ergste!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef Goofisch het volgende:
hijs portugees en zit in de royal class ja
Die ouders vinden het allemaal geen probleem en het zal hun een worst zijn wat hun heilige boontjes uitvreten bij de "ongelovige honden". Zelfde soort volk, zelfde soort mentaliteit. Zo de ouders, zo de kinderen.quote:en waar zijn de ouders van dit soort tuig?
Klopt. Ooit al eens Chinezen gezien die de boel kort en klein slaan? Ik niet.quote:overigens heb ik dit veel minder met turken. Surinamers heb ik totaal geen problemen mee.. geen enkel ander volk trouwens. echt alleen Marokkanen die mij irriteren en het verpesten..
Hoe hebben ze dat gedaan dan? Want in Amerika mag je geen dubbele nationaliteit hebben dacht ik toch, en de Marokkaanse nationaliteit kan je niet afstaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef Eggos het volgende:
een vriend van mij is getrouwd met een marokkaans meisje die in New York woonde! die vriend van mij is trouwens gewoon hollander! dat meisje kon voordat ze naar nederland kwam niet geloven wat voor ellende marokkanen veroorzaken in NL! ze schaamt zich nu kapot voor haar eigen volk, zo kapot dat ze samen besloten hebben om in New York te gaan wonen! ze wil niets meer te maken hebben met marokko! (haar familie is trouwens wel heel westers en veegt het liefst hun kont af met de koran)
maar dit geeft dus aan wat voor uitschot er in Nederland zit!
Business!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
we moeten bernard als smilie hebben hierquote:
Jij vormt je mening over een complete bevolkingsgroep naar aanleiding van een aflevering van Prem , en dan durf je te stellen dat ik degene ben die met oogkleppen loopt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal Wilders zijn schuldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij vormt je mening over een complete bevolkingsgroep naar aanleiding van een aflevering van Prem , en dan durf je te stellen dat ik degene ben die met oogkleppen loopt?
Er is een probleem ja. Wilders is dat probleem. Onrust stoken met zijn slappe kutfilm Fitna en constant provocerende uitspraken doen.
Nu Wilders door Spong aangepakt gaat worden moet Spong opeens vrezen voor zijn leven?
Wat maakt de Wilders aanhang dan beter ?
Owja het waren maar een paar 100 "idioten" die dat soort mails stuurden . Maakt voor mij niet uit . Alle Wilders aanhangers zijn gewoon per definitie gestoord en gevaarlijk.
Ik spiegel je . Maar dat heb je vast niet doorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal Wilders zijn schuld________
Nou, Prem is een voorbeeld, maar zeker niet het enige voorbeeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:44 schreef Pacmaniac het volgende:
Jij vormt je mening over een complete bevolkingsgroep naar aanleiding van een aflevering van Prem , en dan durf je te stellen dat ik degene ben die met oogkleppen loopt?
Niet waar, je draait oorzaak en gevolg om. Als er geen problemen zouden zijn met bepaalde bevolkingsgroepen (welke dat zijn laat ik even buiten beschouwing), had Wilders geen enkel draagvlak.quote:Er is een probleem ja. Wilders is dat probleem. Onrust stoken met zijn slappe kutfilm Fitna en constant provocerende uitspraken doen.
Ten eerste heeft Wilders de aantijgingen aan het adres van Spong openlijk veroordeeld, en ten tweede heeft hij zelfs aangedrongen op persoonsbeveiliging van Spong. Dat heb ik andersom in het geval van Wilders nog geen een linkse politicus zien doen.quote:Nu Wilders door Spong aangepakt gaat worden moet Spong opeens vrezen voor zijn leven?
Leuk. Kan je dat ook nog onderbouwen of geldt voor jou het principe "wie niet links is is gek"?quote:Owja het waren maar een paar 100 "idioten" die dat soort mails stuurden . Maakt voor mij niet uit . Alle Wilders aanhangers zijn gewoon per definitie gestoord en gevaarlijk.
Mijn buurman van twee huizen verder was ook een Marokkaan. Prima kerel. Bescheiden, nooit last van en altijd vriendelijk. Iemand die zijn kinderen goed en netjes opvoedde.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:02 schreef Stukjekaas het volgende:
In mijn straat wonen enkele supertoffe Marokkanen
2 woorden :quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Er is een probleem ja. Wilders is dat probleem. Onrust stoken met zijn slappe kutfilm Fitna en constant provocerende uitspraken doen.
Nu Wilders door Spong aangepakt gaat worden moet Spong opeens vrezen voor zijn leven?
Owja het waren maar een paar 100 "idioten" die dat soort mails stuurden . Maakt voor mij niet uit . Alle Wilders aanhangers zijn gewoon per definitie gestoord en gevaarlijk.
Uitleg? Of is iedereen die niet links is gewoon een idioot?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef zquing het volgende:
Mensen die wilders zien als antwoord
dat is nog zieliger dan de mensen die de marokkanen niet als probleem zien
Dat ben ik met je eens. Laatst nog zo'n vrouw met boerka die dan recht voor mijn neus op straat rochelt. Weekje later zag ik het een hippe chick met krullen, leren jackie en hippe tas dazelfde doen. Afschuwelijke gewoonte. Waarom doen ze dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik weet dat men in die cultuur iets heeft dat men alle hoofdopeningen rein en open moet houden, maar dan doe je dat desnoods maar in een afvalbak. In onze cultuur, waarvan zij gekozen hebben om erin te verblijven, is zoiets niet algemeen geaccepteerd en wordt het als smerig gezien. Loop maar lekker met een kotszakje als je je kwakje niet bij je wilt houden. Kamelengedrag uit de zandbak vertoon je maar thuis.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Laatst nog zo'n vrouw met boerka die dan recht voor mijn neus op straat rochelt. Weekje later zag ik het een hippe chick met krullen, leren jackie en hippe tas dazelfde doen. Afschuwelijke gewoonte. Waarom doen ze dat?
Ik zie wilders alleen hard schreeuwen, wat heeft hij uitgevoerd? Voor zover ik weet heeft hij nog geen marokkaan tegen de muur gezet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Uitleg? Of is iedereen die niet links is gewoon een idioot?
Wilders is misschien niet HET antwoord, maar het is in ieder geval wel EEN antwoord. Want de rest van dat laffe zooitje ongeregeld in Den Haag kijkt liever de andere kant op en steekt zijn kop in het zand als er pijnlijke beslissingen genomen dienen te worden Wat Den Haag aan dit probleem doet is niet veel meer dan straatcoaches en buurthuizen subsidieren en voor de rest thee drinken. Nee, dat is een antwoord dat werkt zullen we zeggen. Daar zitten we na tientallen jaren van ellende en mismanagement echt op te wachten, op de volgende linkse subsisiespons die ons belastinggeld door de plee trekt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
TS, maak je niet druk joh! De oplossing is nabij:
http://www.spitsnieuws.nl(...)voor_marokkanen.html
Rara wie mogen dit weer betalen....
Wou je 'straatcoaches' een goed idee noemen dan? Zelfs een blinde ziet al die projecten die op poten gezet worden om die jongeren te vatten totaal niet werken, en toch weerhoudt het de beleidsmakers er niet van om er stug mee door te gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:41 schreef zquing het volgende:
[..]
het probleem moet opgelost worden, maar 't mag geen geld kosten............. Kom zelf eens met een goed idee
En daar sluit ik me volledig bij aan! Want ook in de bovenste 5% inkomenslaag zitten heel veel PVV stemmers. Nee, ik stem niet op Geert maar op Fleur!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Niet iedereen die niet op Wilders stemt heeft een uitkering vriend
Zolang ze ook een paspoort van ander land hebben, kan je het Nederlandse gewoon afpakken als ze zich blijven misdragen. Pak trouwens eerst eens al die illegale junks en draaideurcriminelen op en zet ze echt op de trein.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wilders heeft nog niets KUNNEN uitvoeren, omdat iedere motie van hem standaard wordt weggestemd. Niet omdat het geen hout snijdt wat hij zegt, maar omdat het Geert Wilders is die iets zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik zie wilders alleen hard schreeuwen, wat heeft hij uitgevoerd? Voor zover ik weet heeft hij nog geen marokkaan tegen de muur gezet.
Sterke opmerking. Je onderschrijft daarmee precies mijn gelijk als ik het heb over vooringenomen meningen van het linkse electoraat. Argumenten zijn hen vreemd, en ze vervallen daarmee snel in hun eeuwigdurende dogma van "als je niet links bent, ben je gek". En dat is hetzelfde wat jij met bovenstaande post doet, door je ervan af maken met een niet terzake doende dooddoener om de discussie maar vooral niet inhoudelijk te hoeven voeren.quote:Wilders is niets meer dan een blaffende hond en die opmerking over linkse mensen
Tuurlijk. Want het budget dat ze hebben gekregen moet wel op, anders krijgen ze volgend jaar minder. Qua beleidsbeslissingen heb ik ooit een heel sterke onliner gehoord: "het maakt niet uit in welke richting je rent, als je maar hard rent".quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wou je 'straatcoaches' een goed idee noemen dan? Zelfs een blinde ziet al die projecten die op poten gezet worden om die jongeren te vatten totaal niet werken, en toch weerhoudt het de beleidsmakers er niet van om er stug mee door te gaan.
Mensen moeten ook niet gelijk willen zijn. Mensen moeten echter wel gelijkwaardig willen zijn. Uit de onderlinge verschillen kan je juist kracht putten, maar dat vereist moed, openheid en respect voor de ander. Helaas heb ik de indruk dat respect voor de ander, hetgeen de basis is voor gelijkwaardigheid, juist heel vaak een kwestie van eenrichtingsverkeer is in Nederland.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef Samson het volgende:
Waar ik zo moe van wordt is dat iedereen gelijk moet kunnen zijn, terwijl er juist zoveel verschillen zijn die je met geen beleid/inburgeringscursus, of wat dan ook weg zal kunnen werken.
Wauw, je bent knap, 16, bi, hebt geen relatie en je bent op zoek naar aandacht?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:55 schreef Maurari het volgende:
Wolla kijk al die hezzies in deze topic
vmboquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:55 schreef Maurari het volgende:
Wolla kijk al die hezzies in deze dit topic
Je hebt gelijk, maar dat is wel een utopie. Mensen (net als dieren) zoeken hun eigen soort. Of je dat nu leuk vind of niet. Verschillende soorten kunnen wel naast elkaar leven maar veelal niet met elkaar (uitzonderingen daargelaten). Natuurlijk zou iedereen open moeten staan voor andere culturen en gewoontes en dat lukt ook wel tot een bepaald punt, structurele verschillen kun je mijns inziens echter nooit wegwerken, dus problemen tussen verschillende bevolkingsgroepen houd je altijd. Mensen vormen toch altijd groepjes, dat is al vanaf de kleuterschool. Dat zit gewoon in de menselijke natuur, ook om dingen die anders zijn buiten te sluiten. Waarom denk je dat homoseksualiteit etc ook nooit helemaal geaccepteerd zal worden. Omdat het afwijkt van wat de grote kudde doet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:47 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Mensen moeten ook niet gelijk willen zijn. Mensen moeten echter wel gelijkwaardig willen zijn. Uit de onderlinge verschillen kan je juist kracht putten, maar dat vereist moed, openheid en respect voor de ander. Helaas heb ik de indruk dat respect voor de ander, hetgeen de basis is voor gelijkwaardigheid, juist heel vaak een kwestie van eenrichtingsverkeer is in Nederland.
dat dat nodig is tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef LadyBugLydia het volgende:
Voor sommige Marokkanen en Negers in mijn buurt ben ik wel bang..Ik ga dan ook als meisje 's avonds toch echt nie alleen over straat..Zelfs met mijn vriend erbij vind ik het soms eng.
Vorige keer wel grappig: (offtopic) Wij liepen samen naar huis, werden we heel langzaam voorbij gereden door een stel agenten. Reden door, draaiden een rondje en bleven voor de ingang van het parkje waar wij doorheen moesten stilstaan tot we erdoorheen waren!Dan voel je je veilig!
[edit] typo
Maar daarom zijn wij mensen die kunnen beslissen hoe we reageren, en dieren niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dat is wel een utopie. Mensen (net als dieren) zoeken hun eigen soort. Of je dat nu leuk vind of niet.
Je kunt verschillen als een probleem zien, maar je kunt de verschillen ook juist nuttig gebruiken als een krachtige optelsom. Ja ik idealiseer even en ga daarbij uit van alle positieve factoren in dat proces. Helaas zijn die factoren niet altijd positief, en moet ik constateren dat dat vaak ligt aan de partijen voor wie we het juist willen realiseren. Ik moet ook wel zeggen dat veelal linkse groeperingen geprobeerd hebben om dit te verwezenlijken, maar dat dat telkens weer is mislukt vanwege het structurele eenrichtingsverkeer als het gaat om begrip kweken tussen Nederlanders en bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Verschillende soorten kunnen wel naast elkaar leven maar veelal niet met elkaar (uitzonderingen daargelaten). Natuurlijk zou iedereen open moeten staan voor andere culturen en gewoontes en dat lukt ook wel tot een bepaald punt, structurele verschillen kun je mijns inziens echter nooit wegwerken, dus problemen tussen verschillende bevolkingsgroepen houd je altijd.
Groepsgredrag is inderdaad een goed middel om je te beschermen tegen andersdenkende individuen. Waarom denk je dat Marokkanen altijd in groepjes rondhangen? Alleen durven ze niks. Hun groepsgedrag komt dus eigenlijk voort uit lafheid. Waarbij de versterkende factor ook nog eens het gezinsleven is, omdat in islamitische kringen heel sterk de nadruk wordt gelegd op familiebanden en het voor elkaar opkomen.quote:Mensen vormen toch altijd groepjes, dat is al vanaf de kleuterschool. Dat zit gewoon in de menselijke natuur, ook om dingen die anders zijn buiten te sluiten. Waarom denk je dat homoseksualiteit etc ook nooit helemaal geaccepteerd zal worden. Omdat het afwijkt van wat de grote kudde doet.
Misschien moet je toch eens achter je pc vandaan komenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:45 schreef P8 het volgende:
Nederland heeft gewoon meer admins nodig die een instant permban kunnen geven aan buitenlanders!
Mooi verwoord, vooral het dikgedruktequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:29 schreef TeenWolf het volgende:
Ik kots op die marokkanen die op straat de mensen terroriseren en zich schuldig maken aan mishandeling van de normale burgerbevolking.
Leef je in een vrij land, krijg je nog klappen op straat alsof je in een facistisch land leeft. Gewoon een ondermijning van je levensgeluk deze opgefokte wandelende tijdbommen.
Zouden ze er ook trots op zijn?
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef boempa het volgende:
Typisch...
Was vandaag bij de Lidl,
Is dit herkenbaar voor andere Fok!kers?
Iemand uitlachen om zijn spelling, terwijl dat wel degelijk de juiste spelling was.quote:
Dat wordt gezegd, maar het klinkt natuurlijk heel erg Bontkraagiaans.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Iemand uitlachen om zijn spelling, terwijl dat wel degelijk de juiste spelling was.
Hier ben ik het met je eens, maar ondertussen begon je in dit topic zelf ook ongenuanceerd te bashen op VMBO'ers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Eens. Tijd dat we dit grote gezwel der 'incidenten' voor eens en altijd weten uit te snijden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Tijd dat we dit grote gezwel der 'incidenten' voor eens en altijd weten uit te snijden.
Misschien was hij niet genuanceerd, alhoewel er meer een sarcstische boodschap in lijkt te zitten.quote:
Dat dus. Het is toch niet te geloven dat ze die brandweer in Zaandam ook weer bekogelen en tegenhoudenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:47 schreef stofzuierslang het volgende:
Eensh met ts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |