Vooral met oogkleppen op blijven lopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Volgens het CBS gaat het de laatste jaren juist beter. Natuurlijk hebben we incidenten in Gouda etc gehad maar de media is ook wel erg geil als er Marokkanen bij betrokken zijn. Niet om te bagetaliseren maar het is wel opvallen hoe extreem veel media aandacht deze groep krijgt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
quote:
Eigenlijk discrimineren ze dus gewoon want ze maken onderscheid op basis van afkomst. Wie had dat nu gedacht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja![]()
Het is een machocultuur . Als je vanaf kleins af aan met zo opgroeit en "mensen kent" laten ze je wel met rust verder.
Ik mag hopen dat Wilders zich op meer baseert dan op de documentaires van Prem. Oh nee, hij gaat alleen achterstandswijken in onder bewaking zonder met de mensen te praten...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vooral met oogkleppen op blijven lopen
Op het moment dat een camera op hun kutkop gemikt staat, zijn ze direct boos, doen capuchon op en bedreigen de cameramensen. Prem heeft al regelmatig gelazer met die apen.
Geert Wilders is echt niet achterlijk. Mensen die nu beweren dat het allemaal meevalt, verdienen het om ff op de feiten gedrukt te worden..
Vooral ze allemaal over dezelfde kam scherenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vooral met oogkleppen op blijven lopen
Op het moment dat een camera op hun kutkop gemikt staat, zijn ze direct boos, doen capuchon op en bedreigen de cameramensen. Prem heeft al regelmatig gelazer met die apen.
Geert Wilders is echt niet achterlijk. Mensen die nu beweren dat het allemaal meevalt, verdienen het om ff op de feiten gedrukt te worden..
En weet jij 100% zeker dat het marrokanen waren? Heb je dat gevraagd? Of is dit een vrij ruwe aanname die in lijjn loopt met de rest van je reactie die ruimschoots overdreven lijkt te zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Rond hangende Marokkanen die mensen intimideren en van de week is er op het speeltuintje 50m verderop bijna iemand doodgeschopt door een groep Marokkanen, ze stonden gewoon met 5 man op iemand in te trappen terwijl hij al levenloos op de grond lag![]()
![]()
Totdat je wat zegt als ze een overtreding begaan of hun verzoekt dat ze hun kinderen in het gareel moeten houden. Ik beweer niet dat álle Marokkanen ratten zijn, maar een deel van hun wel. Zelf nemen ze er geen verantwoordelijkheid over. Ik ben van mening dat ze dan inderdaad maar naar Marokkaanse maatstaven berecht moeten worden. Ze accepteren onze regels toch niet? Tja, dan die maar van je ouders/jezelf van afkomst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vooral ze allemaal over dezelfde kam scheren![]()
Tuurlijk, er zijn er die echt lopen te kutten. Maar verwacht je nu serieus dat wanneer Wilders door een dergelijke buurt loopt, hij normaal behandeld gaat worden? Nee, tuurlijk niet, en daar heeft hij het voor een groot deel zelf naar gemaakt.
Bij mij in de buurt wonen er ook een paar gezinnen. Maar als je normaal doet tegen hun (dus gewoon gedag zeggen op straat als je ze tegen komt), en niet meteen alles op 'kutmarrokanen' gooit, doen ze ook normaal tegen jou. Het zijn wat dat betreft net mensen.
Voor mij persoonlijk niet, ze verpesten het voor hun goedwillende Moslim broedes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef zquing het volgende:
Marokkanen
ze verpesten 't voor alle allochtonen
Vrij grote aanname, correct me if I'm wrong:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Totdat je wat zegt als ze een overtreding begaan of hun verzoekt dat ze hun kinderen in het gareel moeten houden. Ik beweer niet dat álle Marokkanen ratten zijn, maar een deel van hun wel. Zelf nemen ze er geen verantwoordelijkheid over. Ik ben van mening dat ze dan inderdaad maar naar Marokkaanse maatstaven berecht moeten worden. Ze accepteren onze regels toch niet? Tja, dan die maar van je ouders/jezelf van afkomst.
Inderdaad, de grens tussen Marokko en Nederland is geheel opengesteldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
1 ding wil ik zeggen:
Je kunt het niet mee vergelijken met 10 jaar geleden. Toen waren dat soort tuig er niet. Ik bedoel, opengestelde grenzen enzovoort.
Beetje vreemd om te zeggen, maar ik zie een verpaupering van de Nederlanders komen.
Zo'n beetje wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Inderdaad, de grens tussen Marokko en Nederland is geheel opengesteld
Volgens mij trek je te snel conclusies, feit blijft dat moslims voor relatief veel problemen zorgen in dit land.quote:Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo )
Stel je niet aan man.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, het lijkt maar weer eens dat het probleem het begrip generaliseren is. CantFazeMe snapt het verschil tussen een bevolkingsgroep in Noord-Afrika en personen uit Oost-Europa niet. Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo) en Bootje84 lijkt problemen die hij met bepaalde marokkanen heeft gehad, af te reageren op de willekeurige volgende Marokkaan.
Jongens, kijk nou gewoon eens verder dan je neus lang is. Bij twee willekeurige Nederlandse jongens zie je wel het verschil en kun je acties toe schrijven aan hun afzonderlijk, en ze daar ook op aanspreken. Doe dat nou ook bij Marokkaanse/Antilliaanse/Kirchizische/Oezbekische/Whatever jongens.
En zeker als je bekijkt dat buitenlandse jongeren (nog) met minder zijn dat de Nederlandse jongeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens mij trek je te snel conclusies, feit blijft dat moslims voor relatief veel problemen zorgen in dit land.
Als je op koopavond in Hoog Catherijne rondloopt lijkt het wel alsof heel Kanaleneiland is uitgekotst over het winkelcentrum. Je struikelt werkelijk over de groepjes opgefokte kankerjong. En maar lekker breed blijven lopen en hopen dat er iemand tegen ze opbotst zodat ze weer hun macho-gedrag kunnen vertonen. Wat zijn het toch een smerige kankerlijertjes (hoewel dat laatste helaas ook niet waar is, want dan zouden ze niet meer op straat kunnen komen door hun verzwakking door de chemokuren).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.
Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
Weer is je statement vrij zwak:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens mij trek je te snel conclusies, feit blijft dat moslims voor relatief veel problemen zorgen in dit land.
Superargument.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |