abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65566563
Hier in Praag geen Marokkaan te bekennen en ik moet eerlijk toegeven dat het een behoorlijke verademing is. Jammer dt ik weer een jaartje terug moet naar NL.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65566740
Ik rook sarcasme.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:27:46 #103
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:29:26 #104
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65566847
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Volgens het CBS gaat het de laatste jaren juist beter. Natuurlijk hebben we incidenten in Gouda etc gehad maar de media is ook wel erg geil als er Marokkanen bij betrokken zijn. Niet om te bagetaliseren maar het is wel opvallen hoe extreem veel media aandacht deze groep krijgt.
Vooral met oogkleppen op blijven lopen

Op het moment dat een camera op hun kutkop gemikt staat, zijn ze direct boos, doen capuchon op en bedreigen de cameramensen. Prem heeft al regelmatig gelazer met die apen.

Geert Wilders is echt niet achterlijk. Mensen die nu beweren dat het allemaal meevalt, verdienen het om ff op de feiten gedrukt te worden..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_65566853
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:

[..]

Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:26 schreef DSS24 het volgende:
Ik ruik nog steeds sarcasme.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:31:02 #106
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_65566909
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:21 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja

Het is een machocultuur . Als je vanaf kleins af aan met zo opgroeit en "mensen kent" laten ze je wel met rust verder.
Eigenlijk discrimineren ze dus gewoon want ze maken onderscheid op basis van afkomst. Wie had dat nu gedacht?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_65566956
Het is allemaal de schuld van Al Pacino.
pi_65567177
Kunnen we geen Marokkaanse agenten en rechters importeren en het Marokkaanse strafrecht op deze kwajongens uitoefenen?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65567189
Wat een arrogantie weer van sommigen.
pi_65567273
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Op het moment dat een camera op hun kutkop gemikt staat, zijn ze direct boos, doen capuchon op en bedreigen de cameramensen. Prem heeft al regelmatig gelazer met die apen.

Geert Wilders is echt niet achterlijk. Mensen die nu beweren dat het allemaal meevalt, verdienen het om ff op de feiten gedrukt te worden..
Ik mag hopen dat Wilders zich op meer baseert dan op de documentaires van Prem. Oh nee, hij gaat alleen achterstandswijken in onder bewaking zonder met de mensen te praten...
pi_65567585
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Vooral ze allemaal over dezelfde kam scheren

Tuurlijk, er zijn er die echt lopen te kutten. Maar verwacht je nu serieus dat wanneer Wilders door een dergelijke buurt loopt, hij normaal behandeld gaat worden? Nee, tuurlijk niet, en daar heeft hij het voor een groot deel zelf naar gemaakt.
Bij mij in de buurt wonen er ook een paar gezinnen. Maar als je normaal doet tegen hun (dus gewoon gedag zeggen op straat als je ze tegen komt), en niet meteen alles op 'kutmarrokanen' gooit, doen ze ook normaal tegen jou. Het zijn wat dat betreft net mensen.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_65567743
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Rond hangende Marokkanen die mensen intimideren en van de week is er op het speeltuintje 50m verderop bijna iemand doodgeschopt door een groep Marokkanen, ze stonden gewoon met 5 man op iemand in te trappen terwijl hij al levenloos op de grond lag
En weet jij 100% zeker dat het marrokanen waren? Heb je dat gevraagd? Of is dit een vrij ruwe aanname die in lijjn loopt met de rest van je reactie die ruimschoots overdreven lijkt te zijn?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:58:54 #113
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65567833
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Vooral ze allemaal over dezelfde kam scheren

Tuurlijk, er zijn er die echt lopen te kutten. Maar verwacht je nu serieus dat wanneer Wilders door een dergelijke buurt loopt, hij normaal behandeld gaat worden? Nee, tuurlijk niet, en daar heeft hij het voor een groot deel zelf naar gemaakt.
Bij mij in de buurt wonen er ook een paar gezinnen. Maar als je normaal doet tegen hun (dus gewoon gedag zeggen op straat als je ze tegen komt), en niet meteen alles op 'kutmarrokanen' gooit, doen ze ook normaal tegen jou. Het zijn wat dat betreft net mensen.
Totdat je wat zegt als ze een overtreding begaan of hun verzoekt dat ze hun kinderen in het gareel moeten houden. Ik beweer niet dat álle Marokkanen ratten zijn, maar een deel van hun wel. Zelf nemen ze er geen verantwoordelijkheid over. Ik ben van mening dat ze dan inderdaad maar naar Marokkaanse maatstaven berecht moeten worden. Ze accepteren onze regels toch niet? Tja, dan die maar van je ouders/jezelf van afkomst.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:00:30 #114
122997 zquing
Drama Junk
pi_65567898
Marokkanen

ze verpesten 't voor alle allochtonen
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:05:13 #115
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_65568095
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef zquing het volgende:
Marokkanen

ze verpesten 't voor alle allochtonen
Voor mij persoonlijk niet, ze verpesten het voor hun goedwillende Moslim broedes.
Ik heb geen problemen met Allochtonen, ik heb problemen met het gedrag van de Moslim gemeenschap in Nederland.

Ik durf zelfs te stellen dat als je de moslim gemeenschap buiten beschouwing laat, de multiculturele samenleving een succes is!
pi_65568162
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:58 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Totdat je wat zegt als ze een overtreding begaan of hun verzoekt dat ze hun kinderen in het gareel moeten houden. Ik beweer niet dat álle Marokkanen ratten zijn, maar een deel van hun wel. Zelf nemen ze er geen verantwoordelijkheid over. Ik ben van mening dat ze dan inderdaad maar naar Marokkaanse maatstaven berecht moeten worden. Ze accepteren onze regels toch niet? Tja, dan die maar van je ouders/jezelf van afkomst.
Vrij grote aanname, correct me if I'm wrong:
Als jij mij bestempeld met termen als 'kutkop' en 'apen', dan zou ik er zelf ook bijzonder weinig voor voelen ook maar 1 moment naar je te luisteren. Als ik die termen nu al hoor, kan ik mij wel een beeld vormen hoe jij dat verzoek bij de ouders aangeeft, en nee, die manier die ik voor ogen heb is niet normaal noch beschaafd.

Ik kan weer enkel voorbeelden geven uit eigen omgeving, maar bij ons in de buurt is er dus geen enkel probleem met allochtonen. Een enkele keer wordt er wat kattekwaad uit gehaald, ik spreek de betreffende vader er op aan, en dezelfde avond komt dat kind langs om zijn excuses aan te bieden. Ik neem aan ze aan, en daarmee is het hele verhaal afgedaan.
Ik moet zeggen dat er bij ons juist meer problemen zijn met de autochtone jeugd. Ouders die hun kind voor mijn huis laten voetballen, terwijl ze bij hun eigen huis worden weggestuurd door diezelfde ouders en ze niet naar het voetbalveld 300 meter verderop hoeven te gaan van ze
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:10:13 #117
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_65568336
1 ding wil ik zeggen:

Je kunt het niet mee vergelijken met 10 jaar geleden. Toen waren dat soort tuig er niet. Ik bedoel, opengestelde grenzen enzovoort.

Beetje vreemd om te zeggen, maar ik zie een verpaupering van de Nederlanders komen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_65568400
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:10 schreef CantFazeMe het volgende:
1 ding wil ik zeggen:

Je kunt het niet mee vergelijken met 10 jaar geleden. Toen waren dat soort tuig er niet. Ik bedoel, opengestelde grenzen enzovoort.

Beetje vreemd om te zeggen, maar ik zie een verpaupering van de Nederlanders komen.
Inderdaad, de grens tussen Marokko en Nederland is geheel opengesteld
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:14:47 #119
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_65568524
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Inderdaad, de grens tussen Marokko en Nederland is geheel opengesteld
Zo'n beetje wel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_65568752
Maar goed, het lijkt maar weer eens dat het probleem het begrip generaliseren is. CantFazeMe snapt het verschil tussen een bevolkingsgroep in Noord-Afrika en personen uit Oost-Europa niet. Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo ) en Bootje84 lijkt problemen die hij met bepaalde marokkanen heeft gehad, af te reageren op de willekeurige volgende Marokkaan.

Jongens, kijk nou gewoon eens verder dan je neus lang is. Bij twee willekeurige Nederlandse jongens zie je wel het verschil en kun je acties toe schrijven aan hun afzonderlijk, en ze daar ook op aanspreken. Doe dat nou ook bij Marokkaanse/Antilliaanse/Kirchizische/Oezbekische/Whatever jongens.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:22:26 #121
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_65568838
quote:
Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo )
Volgens mij trek je te snel conclusies, feit blijft dat moslims voor relatief veel problemen zorgen in dit land.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:25:38 #122
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_65568964
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, het lijkt maar weer eens dat het probleem het begrip generaliseren is. CantFazeMe snapt het verschil tussen een bevolkingsgroep in Noord-Afrika en personen uit Oost-Europa niet. Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo ) en Bootje84 lijkt problemen die hij met bepaalde marokkanen heeft gehad, af te reageren op de willekeurige volgende Marokkaan.

Jongens, kijk nou gewoon eens verder dan je neus lang is. Bij twee willekeurige Nederlandse jongens zie je wel het verschil en kun je acties toe schrijven aan hun afzonderlijk, en ze daar ook op aanspreken. Doe dat nou ook bij Marokkaanse/Antilliaanse/Kirchizische/Oezbekische/Whatever jongens.
Stel je niet aan man.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_65569039
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Volgens mij trek je te snel conclusies, feit blijft dat moslims voor relatief veel problemen zorgen in dit land.
En zeker als je bekijkt dat buitenlandse jongeren (nog) met minder zijn dat de Nederlandse jongeren.
Dan is het best schrikbarend te noemen dat deze groep opvalt.

Dat komt ook wel door de media en dat ze al een stempel op hun hoofd hebben ja.
Natuurlijk mag je ze niet over 1 kam scheren maar sommige Nederlanders blijven nou eenmaal doorgaan met zeiken totdat het een keer ophoudt.

Het komt ook van 2 kanten. Wij Nederlanders kunnen er gewoon niet mee omgaan
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:29:42 #124
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_65569104
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.

Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
Als je op koopavond in Hoog Catherijne rondloopt lijkt het wel alsof heel Kanaleneiland is uitgekotst over het winkelcentrum. Je struikelt werkelijk over de groepjes opgefokte kankerjong. En maar lekker breed blijven lopen en hopen dat er iemand tegen ze opbotst zodat ze weer hun macho-gedrag kunnen vertonen. Wat zijn het toch een smerige kankerlijertjes (hoewel dat laatste helaas ook niet waar is, want dan zouden ze niet meer op straat kunnen komen door hun verzwakking door de chemokuren).
It's about being boss, not being the boss...
pi_65569139
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Weer is je statement vrij zwak:
- De jongens die de vernielingen e.d. aanrichten zijn over het algemeen geen moslim. Ze worden zo genoemd omdat hun ouders het waren, maar zelf geloven ze allang niet meer.
De moslims die voor problemen zorgen (en dan denk ik vooral aan degene die op tv schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden) spreken voor een heel klein deel van hun gemeenschap.
- Het "feit" dat moslims voor meer problemen zorgen is ook vrij makkelijk te beinvloeden. Jij bent bij lang niet al die problemen, maar hoort ze van vrienden/kennissen of via de media. En die gebeurtenissen zijn altijd gekleurd door meningen. Altijd.
Klein voorbeeldje: 3 weken geleden was er in de plaatselijke kroeg een vechtpartij. 3 volwassen, autochtone mannen kwamen met elkaar op de vuist. Volgende ochtend las ik voor de gein de plaatselijke krant, maar er werd met geen woord over gerept. Echter, was er wel een vrij groot artikel geweid aan het feit dat twee allochtone jongens 's avonds te veel herrie hadden gemaakt op een pleintje in de buurt (waarbij het artikel ook weer besloot te verzwijgen dat de jongens meteen hun muziek zacht zetten toen dat hun op een normale manier werd gevraagd).
Iemand die de krant leest, heeft weer een reden om op allochtonen te kankeren, terwijl de realiteit toch echt heel anders is.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Stel je niet aan man.
Superargument.
Helaas voor jou is de wereld niet heel simpel zwart-wit. Er zitten altijd meerdere kanten aan een verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')