abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65565431
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens geen last heb van dat volk.
Ik zeg ook niet dat ik niet weg zou gaan.
Maar het is behoorlijk triest dat het zover kan gaan.

En dat die Pacman er zo makkelijk over doet, "dan verhuis je toch mongool?" is ook erg triest.
pi_65565441
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens geen last heb van dat volk.

Ja.. en die mening deelt 99% van de Nederlanders die zich buiten de randstad vertoeven..
"de "het is mijn probleem niet, ik heb er hier geen last van" mensen, en vervolgens vrolijk op groenlinks blijven stemmen.
The Hunter Will Be The Hunted
pi_65565450
het is maar een kleine groep he
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_65565468
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:45 schreef supersteve het volgende:
Is de politie tegenwoordig niet meer weg te denken als snelwegbekeurders, stadionbewakers, stadswandelaars, en donuteters?
Nederlandse agenten eten geen donuts.
pi_65565494
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.
Ja, want die laten zich gewoon filmen.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_65565526
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Als je in een pauperbuurt woont ben je een zelf ook een pauper hé. Welk kleurtje je hebt is niet relevant.
Vooral zo blijven denken. Als student of als je je eerste huisje zoekt, heb je vaak geen andere keus dan in zo'n pauperbuurt te gaan wonen. En je moet toch een keer het huis uit. Dus als je tussen die leipo's woont ben je zelf niet meteen een leipo. Dat jij je nou zo makkelijk aanpast en waarschijnlijk meedoet
pi_65565531
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Ja, want die laten zich gewoon filmen.
Pas bij dat programma "Nu we er toch zijn" zag je al die mocro's al wegrennen voordat ze in beeld konden komen. Alsof ze net een misdaad gepleegd hadden
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65565615
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Vertel, hoe lang woon je al niet meer in een achterstandswijk?
Wie zegt dat ik er ooit weg ben gegaan?

Ik ben ook een pauper. Maar heb wel een mooie gerenoveerde dubbele woning met een oppervlakte van 160m2 . Tis gewoon dat ik hier geboren ben en niet weg wil . Tuurlijk is er overlast . Maar echt niet alleen van de mocros hoor want die treiteren en narren en slopen. Je hebt ook dronken Antilianen die op rooftocht gaan en nog wel eens een vrouw een steeg in sleuren

Straks ga ik samenwonen en dan ga ik weg hier . Voor kinderen en vrouwen is het gewoon 3 x niks .True
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:00:29 #84
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_65565671
HOAX, dat kleine groepje wat het voor de rest verpest bevindt zich al in mijn omgeving!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_65565784
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Vooral zo blijven denken. Als student of als je je eerste huisje zoekt, heb je vaak geen andere keus dan in zo'n pauperbuurt te gaan wonen. En je moet toch een keer het huis uit. Dus als je tussen die leipo's woont ben je zelf niet meteen een leipo. Dat jij je nou zo makkelijk aanpast en waarschijnlijk meedoet
Zie je nu waar het mis gaat? Je neemt allerlei zaken als waar aan terwijl je geen reet weet van wat er echt speelt Waarom zou ik "waarschijnlijk" mee doen? Omdat ik me daar staande kan houden? Kan jij ook hoor. Het is ook hoe je over straat gaat . Vaak hoor je ook ouderen die spreken over een " onveilig" gevoel. Deels is dat niet eens nodig . Maar omdat ze op het nieuws , de buren of weet ik veel wat dingen horen zeggen gaan ze erin geloven.

Tuurlijk gebeuren er rare dingen. Maar in welke grote stad in de wereld heb je geen achterstandswijken? Moet je eens naar Bangkok gaan en daar laat over straat door rare buurten gaan lopen . 90 % kans dat je het niet eens overleeft. Maar o wat een achterstand hier in NL zeg
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65565805
Ik kan ook antwoord geven waarom dit probleem aanwezig is.. maar helaas wordt dit niet erkent door de overheid...
The Hunter Will Be The Hunted
pi_65565860
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef pisnicht het volgende:
HOAX, dat kleine groepje wat het voor de rest verpest bevindt zich al in mijn omgeving!
Hoi buurman!

Ik zie dat kleine groepje ook regelmatig hier in de buurt!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_65565891
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

hardcore holland gasten zijn wat mij betreft de Nederlandse Marokkanen.
Ah, we gooien op elk tuig het labeltje "Marokkaan" dat maakt de boel lekker overzichtelijk!
pi_65565943
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ah, we gooien op elk tuig het labeltje "Marokkaan" dat maakt de boel lekker overzichtelijk!

handig he beeldspraak
pi_65565966
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.

Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
pi_65566055
quote:
Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die de samenleving bederven, en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd.
Goh, je hebt werkelijk een nieuw geluid te pakken. Daar horen we werkelijk nóóit iets over...
pi_65566072
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Zie je nu waar het mis gaat? Je neemt allerlei zaken als waar aan terwijl je geen reet weet van wat er echt speelt Waarom zou ik "waarschijnlijk" mee doen? Omdat ik me daar staande kan houden? Kan jij ook hoor. Het is ook hoe je over straat gaat . Vaak hoor je ook ouderen die spreken over een " onveilig" gevoel. Deels is dat niet eens nodig . Maar omdat ze op het nieuws , de buren of weet ik veel wat dingen horen zeggen gaan ze erin geloven.

Tuurlijk gebeuren er rare dingen. Maar in welke grote stad in de wereld heb je geen achterstandswijken? Moet je eens naar Bangkok gaan en daar laat over straat door rare buurten gaan lopen . 90 % kans dat je het niet eens overleeft. Maar o wat een achterstand hier in NL zeg
Ja ik neem allerlei zaken zomaar aan

Doordeweeks woon ik in Amsterdam en in het weekend in een rustig relaxed dorpje.
En dan kom ik heus niet tot de conclusie dat een bepaald volk loopt te zieken omdat de plaatselijk slager naar tegen mij doet als ik een worst haal in Amsterdam.
pi_65566123
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.

Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
Volgens het CBS gaat het de laatste jaren juist beter. Natuurlijk hebben we incidenten in Gouda etc gehad maar de media is ook wel erg geil als er Marokkanen bij betrokken zijn. Niet om te bagetaliseren maar het is wel opvallen hoe extreem veel media aandacht deze groep krijgt.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:11:26 #94
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_65566126
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:

ik heb nu een afghaans gezin als buur, kan goed met ze opschieten, ze zijn lief en behulpzaam maar die pa zegt precies hetzelfde. Hij moet geen marokkanen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_65566198
Ik snap niet waar TS zo'n problemen mee heeft. Bij mij in de buurt woont zat tuig, maar ik heb nooit een opmerking naar mijn hoofd gekregen. Een tijd terug was er een keer iemand hier die niet in de stad woont en die kreeg opeens wel een opmerking naar zijn/haar kop, volgens mij ligt het ook deels aan jezelf. Maargoed, het is natuurlijk van den zotte dat ze die opmerking sowieso al durven te maken.
pi_65566255
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ik heb nu een afghaans gezin als buur, kan goed met ze opschieten, ze zijn lief en behulpzaam maar die pa zegt precies hetzelfde. Hij moet geen marokkanen.
Jup Iraanse of Turkse mensen idem
pi_65566281
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef ImTheBase het volgende:
Een tijd terug was er een keer iemand hier die niet in de stad woont en die kreeg opeens wel een opmerking naar zijn/haar kop, volgens mij ligt het ook deels aan jezelf.
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
pi_65566315
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Een jaartje in een prachtwijk wonen zou je goed doen.
De mensen uit de prachtwijken kunnen over het algemeen juist goed met allochtonen opschieten. Zo zie je maar weer, wanneer je ze beter kent zijn het net gewone mensen .
pi_65566332
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:

[..]

Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
In mijn post kwam ik ook tot de beredenering dat het natuurlijk belachelijk is dat het daar deels aan ligt. Maargoed ik gedraag mij niet anders en ik heb nooit ergens last van. Ik moet wel zeggen dat die gasten op het platteland wel sneller geneigd zijn om domme acties uit te halen.
pi_65566546
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja

Het is een machocultuur . Als je vanaf kleins af aan met zo opgroeit en "mensen kent" laten ze je wel met rust verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')