Nooit een aangenaam topic om te generaliseren, maar dat hebben vele aan henzelf te danken.
Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die de samenleving bederven, en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd. Het heeft niets met discriminatie te maken, want ik heb verder met niemand anders een probleem. Als student heb ik jaren geleden in een in mijn ogen zogenoemde "probleemwijk" gewoond, waarin ik met regelmaat de ergernis heb mogen aanschouwen.
Overheid die altijd denkt dat ze precies weten wat ze doen, door maar willekeurig studentenwoningen in probleemwijken te gooien met als idee een balans te doen krijgen... komt er dus op neer dat wij de problemen moeten oplossen van een falende overheid.
Waarom kunnen deze tuig mensen gewoon niet van andermans spullen afblijven, zelfs wanneer ze er zelf totaal geen baat bij hebben.
Gister ben ik weer geconfronteerd door dit tuig.. omdat ze blijkbaar een zeldzame hobby hebben door keihard tegen fietsen aan te schoppen om hun frustratie of weet ik veel wat te uiten, en je bent totaal kansloos in dergelijke situaties omdat ze lachend wegrennen wanneer je de deur openmaakt.
En politie? bestaat dat nog? Is de politie tegenwoordig niet meer weg te denken als snelwegbekeurders, stadionbewakers, stadswandelaars, en donuteters?
Wanneer ik de politie benader vanwege dit voorval wat al zeker 6 a 7 keer het afgelopen jaar heeft mogen plaatsvinden, word je gewoon letterlijk afgewezen, ze doen er dus gewoon echt geen ene reet tegen...
ik kan nog talloze voorbeelden aangeven, maar dat heeft geen zin.. je moet een stadsbewoner zijn om dit probleem te erkennen, zo niet dan wordt altijd een bepaalde link gelegd naar 65 jaar geleden...
[ Bericht 0% gewijzigd door supersteve op 30-01-2009 12:56:26 ]
The Hunter Will Be The Hunted