Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
quote:Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die mijn samenleving bederft (en dat uiteraard ook van anderen), en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd.
Domquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal met je eens is. Hij heeft geblondeerd haar en is best dom. Jeweetzz.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal met je eens is. Hij heeft geblondeerd haar en is best dom. Jeweetzz.
idd, maar die worden als Wilders stemmer of dom bestempeldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef dagdag het volgende:
Terecht ga maar terug naar je eigen land of normaal doen.
Het zijn altijd dezelfde, kom zelf ook met een deel van de familie uit italy.
Mag ik daarom ook alles kapot maken ?
Voorbeeld is gouda.
Neem dat tuig mee en zet ze de grens over.
(en dit heeft niks met discriminatie te maken
Ha Diederik, vrind. Tijd niet gezienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tsja, MBO-ers noemen zich tegenwoordig ook student. O tempora, o mores...
Itt tot de TS hebben wij WO-ers geen uitkering, dus ook wel eens bezigheden elders.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ha Diederik, vrind. Tijd niet gezien
Die zijn er nog steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger had je nog toffe met goeie hash enzo.
Hier nog steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger had je nog toffe met goeie hash enzo.
Die van jou is er ook een vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Mijn lieve friendzone vriendinnetje is een Marokkaanse. Zij is het enige goede wat Noordafrika ooit heeft voortgebracht. Voor de rest komen er alleen maar lage lowlifes vandaan. Het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze naar Europa heeft laten deporteren
Haha, jij zit in de friendzonequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Mijn lieve friendzone vriendinnetje is een Marokkaanse. Zij is het enige goede wat Noordafrika ooit heeft voortgebracht. Voor de rest komen er alleen maar lage lowlifes vandaan. Het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze naar Europa heeft laten deporteren
Het begon met het geven van een nederlandse nationaliteit aan dit,daardoor begon het probleemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
Hij zegt toch alleen dat hij dat het liefst zou zien. Dat het wettelijk niet mogelijk is snapt hij zelf natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
Is dat een gewoonte?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
dat dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Die begrijpen de situatie ook beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef supersteve het volgende:
Beter een "vmbo'er" die de waarheid onder ogen durft te zien, dan de zogenaamde erudieten die denken de situatie beter te "begrijpen"...
Agree!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:49 schreef supersteve het volgende:
Heej pac.. vertel eens wat over jezelf..
Dan kan ik namelijk begrijpen waarom je dit zegt
Ik kom niet vaak meer in winkelstraten merk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
InderdaadDat ze dat lekker in hun achtertuin gaan doen maar niet in de winkelstraat vlak voor mijn voeten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Die van jou behoort tot dezelfde low life groep... gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Ja en ik wil 30 vrouwen , 10 miljoen en nooit meer werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij dat het liefst zou zien. Dat het wettelijk niet mogelijk is snapt hij zelf natuurlijk ook wel.
Dat doet je nu ook al niet vieze uitkeringtrekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en ik wil 30 vrouwen , 10 miljoen en nooit meer werken
Maar oplossen was zelfs Einstein© niet gelukt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Die begrijpen de situatie ook beter.
Niet iedereen die niet op Wilders stemt heeft een uitkering vriendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat doet je nu ook al niet vieze uitkeringtrekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |